درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:33   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17185صفحه نخست » سه شنبه، 12 خرداد 1394 - 22:46
گروه آینده پژوهی و مطالعات جامعه اطلاعاتی در دانشگاه تهران راه اندازی شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گروه آینده پژوهی و مطالعات جامعه اطلاعاتی در مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران آغاز به کارکرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گروه آینده پژوهی و مطالعات جامعه اطلاعاتی در مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران آغاز به کارکرد.

به گزارش شارا، معاون مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران با اعلام این مطلب گفت: ظرفیت سازی و فرهنگ سازی برای شناخت و به کارگیری دانش بینا رشته ای و چند رشته ای آینده پژوهی در انجام پژوهش ها و مطالعات با موضوعات اجتماعی و جامعه شناختی و بهره گیری توأمان از دانش، روش و نظریه های علوم اجتماعی و آینده پژوهی با هدف کمک به سیاستگذاری و توسعه ملی متناسب با مقتضیات و مختصات زمانی عصر جدید و مرتفع کردن خلاء موجود در انسجام بخشی به مطالعات علمی و پژوهشی میان پژوهشگران در زمینه های تخصصی آینده پژوهی و جامعه اطلاعاتی و امکان پاسخگویی به نیاز جامعه و نهادها و سازمان های دولتی و غیر دولتی از اهداف اصلی شکل گیری این گروه پژوهشی است.

دکتر محمد مهدی فتوره چی افزود: معرفی ظرفیت ها و قابلیت های دانش آینده پژوهی برای انجام مطالعات و تحلیل های اجتماعی در پیوند با حوزه ها و رشته های مختلف علمی، همکاری و تعامل با دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی و دستگاه های سیاستگذار در مسیر شناسایی، هدایت و جذب مطالعات و پژوهش ها، ایده ها، فرآیندها و برنامه های مؤثر آینده پژوهی به نفع سیاستگذاری و آینده نگری در جامعه و زمینه سازی رشد و ارتقای نیروهای انسانی و اجتماعی و ترویج الگوها، روش ها و مبادی آینده پژوهی و ایجاد نگاه حرفه ای به مطالعات و فعالیت ها با رویکرد آینده پژوهانه به منظور کمک به اتخاذ رویکردهای نوین سیاستگذاری و تحقق توسعه همه جانبه ملی از دیگر اهداف مهم تأسیس این گروه است.

وی خاطرنشان شد: مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی سعی دارد به منظور برنامه ریزی و اقدام برای توسعه، ترویج و هویت سازی آینده پژوهی و مطالعات جامعه اطلاعاتی زمینه مشارکت اندیشمندان، استادان دانشگاه، پژوهشگران، متخصصان، کارشناسان و دانشجویان در موضوع تخصصی مرتبط را فراهم کرده و ضمن تولید، کسب و اشاعه دانش جدید و تبدیل دستاوردهای علمی به سیاست و تصمیم های مقتضی و ترویچ سیاست گذاری مبتنی بر آینده پژوهی در ارتباط با نهادهای مرجع، فضای درخور برای تولید اندیشه در خصوص مباحث آینده پژوهی و جامعه اطلاعاتی ایجاد کند.

سید تقی کمالی، مؤسس و سرپرست این گروه، پژوهشگر جامعه اطلاعاتی و تحلیگر روندهای آینده است. وی پیشگام راه اندازی روزنامه نگاری جامعه اطلاعاتی، مؤسس مجله جامعه اطلاعاتی و عضو تحریریه نشریات مدیریت ارتباطات و ترجمان پژوهش های ارتباطی و از فعالان نهادهای مدنی و مجامع علمی کشور است که طی سال های اخیر بنیانگذار و مدیر کارگروه علمی آینده پژوهی اجتماعی و گروه های تخصصی جامعه اطلاعاتی و آینده پژوهی اطلاعاتی و ارتباطی در انجمن های جامعه شناسی و مدیریت اطلاعات ایران بوده است.

دبیری علمی سومین همایش ملی پژوهش اجتماعی و فرهنگی در جامعه ایران با محور ویژه آینده پژوهی اجتماعی و فرهنگی از دیگر فعالیت های حرفه ای و تخصصی اوست.

انجام پژوهش های تحلیل روند نهادینه سازی جامعه اطلاعاتی، مطالعات نهادی جامعه اطلاعاتی و آینده پژوهی راهبردی جامعه اطلاعاتی از نمونه فعالیت های علمی وی طی سال های اخیر است.

این مؤسسه از تمامی پژوهشگران، اساتید دانشگاه و متخصصان فعال در زمینه آینده پژوهی و مطالعات جامعه اطلاعاتی برای همکاری با این گروه پژوهشی دعوت می کند.

برای ارتباط با این گروه پژوهشی می توانید به وب سایت مؤسسه به نشانی isr.ut.ac.ir مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد