درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 - 06:30   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی

  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ

  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دومین جلسه روابط عمومی ادارات شهرستان اشکذر برگزار شد
  نخستین جشنواره خبر خوب هرمزگان برگزار می شود
  نشست مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کرمان
  روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی
  نقش روایت گویی در به خاطرسپردن تجربیات خانوادگی، تاریخ و فرهنگ
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر: روابط عمومی‌ها عنصر مطالبه‌گری را فراموش نکنند
  انتصاب مسئول روابط عمومی سازمان عمران شهرداری کرج
  انتصاب معاون روابط عمومی استانداری مازندران
  انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های خراسان رضوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17171صفحه نخست » ادامه مطلب سهیکشنبه، 12 خرداد 1398 - 10:35
سالروز تاسیس شبکه تلویزیونی «سی ان ان»
شبکه تلویزیون خبری کابلی آمریکا (اختصارا سی. ان. ان.CNN) از یکم ژوئن سال 1980 کار خود را آغاز کرد که به نظر می رسد پس از ادغام در کمپانی «تایم وارنر» بیش از گذشته در جهت سیاست های دولت متبوع گام برمی دارد و به گزارش گالوپ احتمالا به همین لحاظ مخاطبان (بینندگان) آن نسبت به گذشته کمتر شده اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شبکه تلویزیون خبری کابلی آمریکا (اختصارا سی. ان. ان.CNN) از یکم ژوئن سال 1980 کار خود را آغاز کرد که به نظر می رسد پس از ادغام در کمپانی «تایم وارنر» بیش از گذشته در جهت سیاست های دولت متبوع گام برمی دارد و به گزارش گالوپ احتمالا به همین لحاظ مخاطبان (بینندگان) آن نسبت به گذشته کمتر شده اند.

 

این شبکه خبری که رقیبی به نام فاکس نیوز (محافظه کار) و ام. اس ـ ان بی سی پیدا کرده است توسط «تد ترنرTed Turner» در شهر اتلانتا تاسیس شده بود که بعدا به کمپانی تایم وارنر فروخته شد.


     ترنر متولد 1938 نظامی پیشین آمریکایی که پسر صاحب یک آژانس آگهی و تبلیغات «بیل بورد» بود پس از این که وارث پدرش شد تصمیم به ایجاد یک شبکه تلویزیونی گرفت. وی نخست یک شبکه برنامه های سرگرم کننده و ورزشی (تی. بی. اس.) را از صاحب قبلی اش خریداری کرد و پس از پیدایش و عمومی شدن کار انتقال تصویر از طریق کابل و در دسترس قرار گرفتن کانالهای متعدد و بسیار و خروج تعداد کانال از محدودیت آنتنی سابق، سی ان ان را به وجود آورد.

 

 وی به این جهت تنها به خبر و نظر روی آورد که تهیه آنها کم هزینه بود. تلویزیون بی بی سی انگلستان نیز از رقباء سی ان ان است. با وجود این، آمریکاییان دیدن اخبار شبکه های قدیمی آنتنی را ترجیح می دهند زیرا رایگان هستند و امکانات بیشتری دارند. هزینه اشتراک ماهانه تلویزیونهای کابلی و ماهواره ای در آمریکا نسبتا بالاست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  روزنامه نگار در نقش آموزگار و پاسدار دمکراسی


  جورج مور: خاطره نگاری و بیوگرافی نویسی «پندآموز» و خدمت به جامعه اند


  آینده هوش مصنوعی در روابط عمومی


  ایده منتخب/ پیاده سازی سیستم مدیریت مسئولیت اجتماعی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نقش بلاک چین در آینده ارتباطات و روابط عمومی


  برای جلوگیری از بروز مشکلات از برنامه های پروژه استفاده کنید


  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط عمومی


  بانک آینده در مسیر جدید روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی