درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:16   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17165صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 11 خرداد 1394 - 10:52
چگونه در هفت روز یک استراتژی روابط عمومی ایجاد کنیم؟
ال لاتن اسلیگر Al Lautenslager: کسانی هستند که می‌خواهند برای کسب و کارشان تبلیغات کنند یا کمپین روابط عمومی برای برند یا شرکت‌شان برپا نمایند؛ اما نمی‌دانند این کار مهم را از کجا باید شروع کرد. این نوشتار راهکار ایجاد یک استراتژی مناسب روابط عمومی را در هفت روز به شما آموزش می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ال لاتن اسلیگر Al Lautenslager: کسانی هستند که می‌خواهند برای کسب و کارشان تبلیغات کنند یا کمپین روابط عمومی برای برند یا شرکت‌شان برپا نمایند؛ اما نمی‌دانند این کار مهم را از کجا باید شروع کرد. این نوشتار راهکار ایجاد یک استراتژی مناسب روابط عمومی را در هفت روز به شما آموزش می‌دهد.

 

روز اول : بستر تبلیغاتی خود را معین کنید

در روز اول تلاش کنید همه ناشران و رسانه‌هایی که در مجموعه اهداف شما قرار دارند، شناسایی کنید. نشریات نمونه‌های خوبی هستند؛ بخصوص هفته نامه‌ها، خبرنامه‌های اتاق‌ها یا مجامع بازرگانی و نشریات اقتصادی محلی از این دست هستند. سعی کنید از نشریات ملی(در سطح کشور) پرهیز کنید مگر این که کالای شما در سطح ملی حرفی برای گفتن دارد یا این که رابطه یا آشنایی با این گونه نشریات داشته باشید. دومین بستر برای تبلیغات شما رادیو و تلویزیون‌ها هستند. در این مورد هم ابتدا به رسانه‌های دیداری و شنیداری در سطح محل و منطقه خود فکر کنید. رادیوهای FM و AM و حتی رادیو و تلویزیون‌های دانشجویی دراین زمره قرار می‌گیرند.

 

روز دوم: گنجینه اطلاعاتی و تماس خود را به‌روز نگه دارید

از همان روز اول سعی کنید برای خودتان یک گنجینه اطلاعاتی از شماره‌های تماس و پست‌های الکترونیک درست کنید. نحوه و امکان برقراری ارتباط با ناشران، خبرنگاران و خبرگزاری‌ها را حتماً در جایی حفظ کنید. در جلوی هر کدام از شماره تماس‌ها، میزان کارآمدی و این که این شخص در زمینه کاری شما چه کمکی می‌تواند بکند را نیز یادداشت کنید. این به شما کمک می‌نماید با خواندن یک خلاصه، سریعاً شخص موردنظر خود را پیدا کنید. هیچ گاه اخبار خود را به ایمیل همه افراد یک نشریه نفرستید بلکه با شناسایی فرد مورد نظر که وظیفه سردبیری یا اداره بخش اقتصادی را برعهده دارد، اخبار را انحصاراً برای او بفرستید. همین کار را برای تهیه‌کنندگان و گزارشگران و حتی سردبیران بخش‌های اقتصادی و خبری رادیو و تلویزیون‌ها هم انجام دهید.

 

روز سوم: تصمیم بگیرید از کدام روش اطلاع رسانی استفاده خواهید کرد

شما در این روز می‌بایست استراتژی اطلاع رسانی خود را تدوین کنید. آیا از اطلاعیه استفاده می‌کنید؟ از نظرسنجی؟ از انتشار یافته جدید؟ یا از اطلاع رسانی در نشریه محلی؟ هرکدام از این راه‌ها را که انتخاب می‌کنید، نوع خبر و اطلاع‌رسانی شما باید به قدر کافی از ارزش و اهمیت خبری برخوردار باشد و به معنی واقعی کلمه اطلاعات در اختیار مخاطب قرار دهد. نکته بعدی این است که شما باید زمان‌بندی اطلاع‌رسانی یا تبلیغات خود را نیز مشخص کنید. گاهی اوقات اطلاع‌رسانی‌های هر روزه مخاطب را اذیت می‌کند و این موضوع به ضرر کسب و کار شما نیز است.

 

روز چهارم: معرفی مختصر و جامعی از کسب و کار خود ارائه کنید

اصولاً روزنامه‌نگارها و اهالی رسانه از کسانی که به زبان آنها صحبت می‌کنند، خوششان می‌آید. شما باید از این مزیت استفاده کنید و معرفی یک صفحه‌ای از کسب و کار خود به آنها بدهید؛ معرفی که شامل چند اصل مهم روزنامه‌نگاری از جمله کیستی، چرایی، کجایی، چیستی و زمان مربوط به خبر کسب و کار شما باشد. چنین خبری می‌تواند شما را به درون فضای رسانه‌ای آنها وارد کند و به همین سبب موجب ارتقاء سطح کمپین تبلیغاتی و روابط عمومی شما بشود. اطلاعات اضافی مثل پیشینه کارتان یا نقل قولی مشهور و یا شعارتان و همچنین افتخاراتی که کسب کردید، می‌تواند در این رزومه قرار گیرد. سعی کنید از پرحرفی در معرفی خود خودداری کنید. ضمناً لازم نیست هر جزئیاتی را در این معرفی بیاورید.

 

روز پنجم: معرفی کسب و کار خود را به کسانی که در روز اول شناسایی کرده‌اید ارسال نمائید.

با پیشرفت ارتباطات، دیگر کسی معرفی کسب وکار خود را با پست معمولی به در خانه‌ها یا رسانه‌ها نمی‌رساند. این کار را می‌توان با ایمیل انجام داد؛ هر چند با فکس هم می‌شود اما بسیاری از سردبیران و مدیران تورهای تبلیغاتی این روش را نمی‌پسندند. سعی کنید تصاویری از کسب و کارتان را چاشنی گزارش خود بکنید. اما نکته مهم شناسایی اهالی رسانه اعم از تهیه‌کنندگان، مدیران تبلیغاتی و روابط عمومی و سردبیران در اسرع وقت است.

 

روز ششم: معرفی گزیده کسب و کار برای عموم

انتشار معرفی یک کسب و کار برای اهالی رسانه بدان معنی نیست که آن را برای عموم منتشر نکنید. شما می‌توانید این معرفی‌ها را در وب‌سایت خود نیز قرار دهید. شما می‌توانید آنها را برای مردم عادی هم به طور انبوه ایمیل کنید؛ حتی می‌توانید آنها را به صورت دستی به مردم بدهید. اینجاست که می‌توانید از قوه خلاقه خود استفاده کنید و به دنبال راه‌حل‌های نوآورانه برای رساندن تبلیغات خود به دست مردم باشید.

 

روز هفتم: به ایجاد ارتباط همیشگی با اهالی رسانه ادامه دهید

تاکید بر ارتباط دائم با رسانه‌ها هیچ گاه ضرر ندارد. شما باید تا می‌توانید با خبرنگاران، مدیران خبری، سردبیران و تهیه‌کنندگان و عموماً رسانه‌ها ارتباط برقرار نمایید. این موضوع احتمال دیده شدن کسب و کار شما توسط مردم را بیشتر می‌کند.

 

در پایان به یاد داشته باشید همه چیز در تبلیغات، پول نیست. باید برای شناساندن کسب و کار خود به رسانه‌ها و مردم وقت و انرژی بگذارید.

منبع: شفقنا رسانه

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد