درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:40   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 1716صفحه نخست » جهان روابط عمومییکشنبه، 27 مهر 1399 - 10:02
تفکر آن‌لاین
مارک بریگز - بزرگ‌ترین مانع همان مانع ذهنی ماست که فکر می‌کنیم کار ما چاپ جوهر روی کاغذ و فروش آن توسط پسربچه‌های شلوارک پوش قبل از ساعت 7:00 صبح است. این تغییر برای خبرنگاران دشوار است؛ درک این که وظیفه ما خدمت کردن به مردم جامعه با ارائه گزارش‌های مفید و مفرح از طریق هر فن‌آوری که آن‌ها مایل باشند است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| توانایی «تفکر آن‌لاین» مهم‌ترین مهارتی است که یک خبرنگار می‌تواند به آن مجهز شود. اگر نتوانید ذهنیتی دیجیتال داشته باشید،‌ هرگونه آموزش در این زمینه بی‌فایده خواهد بود.
 
 خبرنگاران آن‌لاین در این مورد اتفاق نظر دارند که وجه تمایز خبرنگاری آن‌لاین مهارت‌ نیست بلکه طرز فکر است.
 
 تمایل به یادگیری چیزهای جدید،‌ انجام کارهای متعدد و کار گروهی علاوه بر مهارت‌های دیگری که اغلب خبرنگاران به آن‌ها مجهز هستند مانند توجه به جزئیات و توانایی کار کردن در فشار زمانی، بسیار مورد تحسین است.
 
 اولریک هاگراپ[1] در دسامبر 2006 در گزارش‌های نیمان این طور می‌نویسد: "بزرگ‌ترین مانع همان مانع ذهنی ماست که فکر می‌کنیم کار ما چاپ جوهر روی کاغذ و فروش آن توسط پسربچه‌های شلوارک پوش قبل از ساعت 7:00 صبح است. این تغییر برای خبرنگاران دشوار است؛ درک این که وظیفه ما خدمت کردن به مردم جامعه با ارائه گزارش‌های مفید و مفرح از طریق هر فن‌آوری که آن‌ها مایل باشند است."
 
 خبرنگاران افراد باهوشی هستند. بسیاری از آن‌ها آموخته‌اند که چگونه از وب و فن‌آوری‌های دیجیتال برای گزارش‌دهی غیرخطی استفاده کنند. به برکت وبلاگ‌ها آن‌ها قدرت گزارش‌‌گیری از بانک اطلاعاتی و سبک‌های جدید نگارش را آموخته‌اند. آن‌ها این دنیای جدید را که در آن خبرنگاران و سردبیران دیگر برای خوانندگان/کاربران/بینندگان موعظه نمی‌کنند، درک کرده و حتی تحسین می‌کنند. دیگر خبری از سخنرانی نیست، و البته‌ خبر یک گفتگوست،‌ پر جنب و جوش در بسیاری جهات‌، لایه‌ها و پیوستار.
 
 روش دیجیتال تنها برای پراپلرهدز[2] نیست. هر کسی که از وب و پست‌الکترونیکی استفاده می‌کند،‌ مهارت‌های لازم برای شروع وبلاگ‌نویسی یا تولید پروژه‌های مولتی‌مدیا را داراست. حال‌، تنها چیزی که نیاز دارید این است که ذهن خود را به سوی ممکن‌ها‌ بگشایید و تن به دریا بزنید.
 
 [1] Ulrik Haagerup
 [2] Propellerheads (شرکت نرم‌افزار موسیقی در استکهلم)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد