درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:18   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17139صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 10 خرداد 1394 - 10:37
نقش موثر روابط عمومی در تبیین و تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت
حبیب‌اله رشیدارده، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران - انتخاب شعار سال 1394 تحت عنوان «دولت وملت، همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری را باید نقطه عطفی در تاریخ روابط عمومی ایران دانست چون یکی از بخش‌های مهم در تبیین و تحقق این مهم به حق روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اساساً رویکرد آگاهی بخشی، اقناع‌سازی، روشنگری و مشتری‌مداری با ذات و جوهره وجودی روابط عمومی در هم تنیده شده است.

روابط عمومی در سازمان به عنوان وکیل مدافع مشتریان حرکت می‌کند و ضمن در نظر گرفتن شرایط سازمان خود، به حقوق مشتریان نیز توجه اساسی دارد.

روابط عمومی‌ها در راستای تبیین شعار امسال مسئولیتی بس سنگین دارند. از آن رو که همدلی و همزبانی میان دولت و ملت که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است، با عملکرد مطلوب و مناسب روابط عمومی‌ها روندی سریع به خود گرفته و موجب تقویت سرمایه اجتماعی کشور می‌شود.

روابط عمومی‌ها در گام اول با بهره از فناوری‌های ارتباطی جدید باید اطلاع‌رسانی مناسب و صادقانه‌ای را از فعالیت‌ها و عملکردهای سازمان‌های خود داشته باشند و در این صورت است که مردم می‌توانند بر پایه شناخت منطقی نسبت به خدمات انجام شده، با دولت همدل و همراه شوند.

نکته مهم در این راستا اهمیت شناخت روابط عمومی‌ها از الزامات اطلاع‌رسانی مطلوب در عصر حاضر است زیرا پاره‌ای از اطلاع‌رسانی‌ها به جای ایجاد حس مثبت در مردم نسبت به عملکردها بدبینی ایجاد می‌کند.از سوی دیگر روابط عمومی‌ها با دریافت نظرات، دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادات مردم نسبت به عملکرد سازمان‌ها و انتقال آن به مسئولان ارشد خود، زمینه‌ساز تعامل منطقی و درک مناسب میان دولت و ملت می‌شوند، امری که اگر به درستی به نتایج و دستاوردهای آن توجه شود در ایجاد بهره‌وری و ارتقای عملکرد سازمان‌ها و جلب حداکثری رضایت مردم، نقش موثری ایفا خواهد کرد.

باید توجه داشت گام اول در تحقق همدلی میان دولت و ملت، شناخت دو طرفه است و مهمترین عامل ایجاد این شناخت نیز روابط ‌عمومی‌ها هستند.

خوشبختانه طی سال‌های اخیر روابط عمومی‌ها با تکیه بر دانش تخصصی و حرفه‌ای، نقش اساسی در تقویت مشتری‌مداری در سازمان‌ها ایفا نموده‌اند که زمینه‌ساز ایجاد اعتماد مشترک میان دولت و ملت بوده است.

 

حبیب‌اله رشیدارده، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد