درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:05   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17119صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 9 خرداد 1394 - 12:19
حرفه ای گری در روابط عمومی بر مبنای اخلاق معنا می یابد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات در همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و مجموعه های وابسته، بر حرفه ای گری بر مبنای اخلاق و امانتداری تاکید کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات در همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات و مجموعه های وابسته ، بر حرفه ای گری بر مبنای اخلاق و امانتداری تاکید کرد.


به گزارش شارا از باشگاه خبرنگاران؛ فرنقی زاد، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت، بر اصل پیغامبری روابط عمومی اظهار کرد: با توجه به اینکه روابط عمومی پیغام مردم را به گوش مسئولین می رساند و از طرفی دیگر عملکرد سازمان را در اختیار افکار عمومی قرار می دهد؛ لازم است صداقت و امانتداری را مورد توجه قراردهد.

وی وجود منبع موثق در تولید خبررا ضروری برشمرد و ادامه داد: در تولید خبر، اصل عینیت بسیار حائز اهمیت است و پیام رسان باید پیام را بدون کم و کاست و بر اساس واقعیت گزارش دهد.

فرنقی زاد با بیان اینکه روابط عمومی باید در جریان سیاست های کلی سازمان قرار گیرد تصریح کرد:اعتماد به روابط عمومی از سوی سازمان ضروری است.

رئیس مرکز روابط عمومی بر موضوع پاسخگویی در روابط عمومی تاکید کرد و ادامه داد: ابزار و ساختار پاسخگویی در روابط عمومی اخلاق است.

وی به چهار نوع ارتباط انسان با خود ، با مردم ، با خدا و با سایر اشیاء و موجودات اشاره کرد و گفت: اگر روابط عمومی با خالق به درستی انجام پذیرد؛ بحث اخلاق در ارتباطات تکامل می یابد.


فرنقی زاد روابط عمومی تحلیل گر در وزارت ارتباطات را بسیارمهم برشمردو افزود: این نوع روابط عمومی وقایع را پیش بینی می کند و آمادگی لازم را برای بحران کسب کرده و در صورت بروز آن ،بحران را مدیریت می کند.


وی درپایان برگ برنده دولت تدبیر و امید تا به امروز، را رعایت اخلاق عنوان کرد و گفت: جامعه بدون اخلاق بیمار است و تک تک ما نسبت به ایجاد ارتباطات اخلاق گرایانه مسئول هستیم.


گفتنی است: همایش سراسری روابط عمومی های وزارت ارتباطات ومجموعه های وابسته، با شعار" روابط عمومی، حرفه ای گری و اخلاق مداری" هم اکنون درحال برگزاری است.

درپایان کارگروه ها و میزگردهایی با حضور همکاران روابط عمومی های وزارت ارتباطات و مجموعه وابسته برگزارمی شود.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد