درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17097صفحه نخست » ادامه مطلب دوپنجشنبه، 7 خرداد 1394 - 18:23
مباحث روابط عمومی ها باید به طور عملی و منطقی ارائه شوند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: اطلاع رسانی شفاف روابط عمومی ها باعث اعتماد مخاطب می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: اطلاع رسانی شفاف روابط عمومی ها باعث اعتماد مخاطب می شود.

به گزارش شارا از مهر، داود زارعیان، عصر پنجشنبه، در همایش ارتباطات و روابط عمومی های استان، ضمن تاکید بر حرفه ای گرایی در کار روابط عمومی سازمان ها و نهاد های مختلف گفت: در حرفه روابط عمومی کارها باید بدون توجه به جایگاه شخص ارباب رجوع انجام پذیرد و مبتنی بر دانش روابط عمومی باشد.

زارعیان بیان کرد: وظیفه امروز ما مدیریت افکار عمومی است، مخاطبان امروز با مخاطبان قدیمی تفاوت هایی دارند، مخاطبان امروز هوشمند، جست وجوگر، تنوع طلب، کم حوصله، ساده خور، سیاسی، پرادعا، پرسشگر و همه فن حریف هستند.

وی افزود: مخاطب امروز به دنبال خبر است و اگر شما ارائه دهنده خبر نباشید خودش به طرق مختلف در نهایت به آن خبر دست پیدا می کند. کسی موفق خواهد بود که به این خواسته ها پاسخ دهد.

وی بیان کرد: در حال حاضر سرعت تولید خبر بسیار بالاست و سرعت پاسخگویی به نیاز مخاطبان نیز بالا رفته است. بزرگترین اشکال وارد بر خبرهای منتشر شده در فضای مجازی عدم مدیریت توسط روابط عمومی هاست.

وی گفت: مهمترین کار برای جذب مخاطب در پیام رسانی خلاصه و مختصر کردن پیام است.

زارعیان ضمن بیان ویژگی های یک رسانه گفت: در عصر امروز فاصله تولید خبر تا انتشار آن چند دقیقه است، زمانی ما در ارائه یک خبر وابسته به رادیو و تلویزیون و روزنامه ها بودیم این در حالی است که ما الان خودمان می توانیم یک رسانه باشیم.

وی بیان کرد: رسانه های امروز جهانی اند و در هر جای دنیا قابل دسترس خواهند بود ضمن آنکه هر فردی با آموزش در زمانی کوتاه تر از یک ساعت می تواند در این رسانه ها فعالیت کند در صورتی که متخصص شدن و فعالیت در روزنامه، رادیو و تلویزیون چنین نیست و نیازمند آموزش طولانی مدت است.

وی ضمن تاکید بر حرفه ای عمل کردن در برابر رسانه ها گفت: شفاف سازی همیشه به توسعه کمک می کند شهروندان آگاه کمتر آسیب می بینند علاوه بر آن اگر اطلاع رسانی به موقع انجام گیرد خرافات و عوام گرایی کمتر خواهد بود.

وی افزود: اگر جامعه را مطلع و آگاه کنیم و اطلاعات به موقع توزیع شوند ضمن افزایش اعتماد از سوی مردم و رسانه ها شاهد کاهش فرهنگ تملق و تظاهر خواهیم بود.

زارعیان در ادامه گفت: اگر روبط عمومی ها اطلاع رسانی نکنند یا در اطلاع رسانی جای خالی وجود داشته باشد شایعه ایجاد می شود. توصیه من به روابط عمومی ها این است که یا اطلاعیه ندهید یا آن را به طور کامل ارائه دهید.

وی بیان کرد: ما در بحث ارتباط با رسانه ها باید صداقت داشته باشیم تا به نتیجه مطلوبی برسیم و اخبار قابل انتشار را در اختیار رسانه ها قرار دهیم.

زارعیان اظهار کرد: خبرنگاران به طور کلی به پنج گروه تقسیم می شوند، احساساتی و جنجالی، مطلع و منطقی، دنباله روها، ستون پرکن ها و جامعه گرا که خبرنگاران استان می توانند از نوع دوم و پنجم باشند. مواجهه با خبرنگار و رسانه هرکدام نیازمند تکنیک های لازم برای ارتباط هستند.

وی در پایان بیان کرد: اگر رسانه های ما عملکرد مناسبی داشته باشند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و مباحث پیرامون روابط عمومی ها باید به طور عملی و منطقی ارائه شوند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد