درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:49   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17089صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 خرداد 1394 - 15:59
در آغاز دوره‌های آموزشی تخصصی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها
روابط عمومی‌ها باید افکار عمومی را تحلیل محتوا کنند/ روابط عمومی‌ها باید به جایگاه ویژه خود برسند
مدیر روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: روابط عمومی‌ها باید افکار عمومی را تحلیل محتوا کنند و در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار بدهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پیمان زنده‌بودی در دوره تخصصی آموزشی روابط عمومی‌های شهرستان تنگستان اظهار داشت: نگاه دولت تدبیر و امید به روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها حرفه‌ای و ارزشمند است.

وی افزود: در تمام دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که دولت و شرکت‌های خصوصی هنگامی موفق هستند که روابط عمومی قوی، حرفه‌ای و پویایی داشته باشند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: افرادی که در روابط عمومی‌ها مشغول به فعالیت هستند باید برای به‌روزرسانی خود به سمت تحصیلات آکادمی و تخصصی بروند و خود را به علم روز مجهز کنند.

زنده‌بودی تصریح کرد: مشاوره مدیران از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌هاست که باید سعی کنیم با ارائه مشاوره‌های تخصصی، اعتماد مدیران را جلب کنیم.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید بارش افکار عمومی داشته باشند گفت: روابط عمومی‌ها باید افکار عمومی را تحلیل محتوا کنند و در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار بدهند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر یادآور شد: روابط عمومی‌ها حلقه گمشده بین رسانه‌ها و مدیران دستگاه‌ها هستند که باید در ارتباط و اتصال آنها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

زنده‌بودی با اشاره به ایجاد شورای اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌ها اظهار کرد: در پایان دوره‌های آموزشی روابط عمومی‌های شهرستان‌ها، شورای اطلاع‌رسانی روابط عمومی تعیین و شروع به کار خواهد کرد.

روابط عمومی‌ها باید به جایگاه ویژه خود برسند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تنگستان نیز با تاکید بر اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها گفت: روابط عمومی‌ها باید به جایگاه ویژه خود برسند.

احمد دشتی با تقدیر از مدیر کل روابط عمومی استانداری در برگزاری دوره‌های آموزشی روابط عمومی‌ها افزود: برگزاری این دوره‌های تخصصی، روابط عمومی‌ها را با وظایف و جایگاه‌هایشان آشنا می‌کند.

وی اضافه کرد: بدون تردید روابط عمومی‌ها زبان گویا و چشمان بینای دستگاه‌ها هستند و باید به عنوان کانال ارتباطی به خوبی وظیفه خود را اجرا کنند.

لازم به توضیح است که در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی که با حضور استاندار محترم برگزار شد، مدیر کل روابط عمومی استانداری وعده برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی روابط‌عمومی‌های شهرستان‌ها را مطرح کرد که در کمتر از یک هفته نخستین دوره آموزشی به میزبانی فرمانداری تنگستان برگزار شد.

 

منبع: عصر دیلم

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد