درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:45   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17082صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 خرداد 1394 - 11:32
وزیر نیرو در همایش سراسری مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق:
دچار یک خلأ جدی در حوزه روابط عمومی هستیم
مدیران ما باید توجه کنند کار صنعت آب و برق فقط اجرای شبکه آب و برق و ساخت نیروگاه و سد نیست و باید با مردم نیز ارتباط مستمر داشته باشیم.
  

دچار یک خلأ جدی در حوزه روابط عمومی هستیم

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، وزیر نیرو گفت: در حوزه روابط عمومی دچار یک خلأ جدی هستیم و باید بتوانیم ارتباط موثر و سازنده با مردم ایجاد کنیم.


مهندس "حمید چیت‌چیان"  در همایش سراسری مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور که در ساختمان ستادی وزارت نیرو برگزار شد، با تاکید بر نقش روابط‌عمومی‌ها در انعکاس عملکرد صنعت آب و برق اظهار داشت: در شرایط حاضر، اطلاع‌رسانی درست باعث ایجاد امید در مردم خواهد شد و نگاه آنها به دولت و وزارت نیرو تغییر خواهد کرد.


وی با بیان اینکه ما هم اکنون در حوزه روابط عمومی دچار یک خلا جدی هستیم، ادامه داد: این موضوع فقط مربوط به روابط عمومی نیست بلکه شرکت‌های صنعت آب و برق پیرامون عملکرد افکار عمومی و ارتباط با مردم عملکر مطلوبی نداشته‌اند؛ ما باید بتوانیم ارتباط موثر و سازنده با مردم ایجاد کنیم.


وزیر نیرو تصریح کرد: ما در میان مردم هستیم و برای همین مردم کار می‌کنیم و اگر بتوانیم پیام خود را به درستی منتقل کنیم، در روند خدمت‌رسانی صنعت آب و برق تاثیرگذار خواهد بود. مدیران ما باید توجه کنند کار صنعت آب و برق فقط اجرای شبکه آب و برق و ساخت نیروگاه و سد نیست و باید با مردم نیز ارتباط مستمر داشته باشیم.


چیت‌چیان با بیان اینکه در موضوع مدیریت مصرف کار روابط عمومی‌ها تعیین کننده است، افزود: نزدیک دو سال است که از مردم برای نصب سامانه‌های تامین برق فتوولتائیک با ارائه تسهیلات دعوت می‌کنیم، اما نتیجه مطلوب نبوده است، چرا که ما اطلاع‌رسانی درستی نکرده‌ایم.


وزیر نیرو ادامه داد: ما هم‌اکنون از نظر تامین منابع مالی طرح‌ها با چالش مواجه هستیم و حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در طرح های آب و برق بسیار ضرورت دارد، بنابراین باید بتوانیم با زبان موثر این حرف را به مردم برسانیم تا مردم به تبع میزان سرمایه خود در طرح‌ها مشارکت کنند.


وی تصریح کرد: روابط عمومی فقط برای اطلاع‌رسانی عملکرد روزمره و صدور اطلاعیه نیست، بلکه این بخش جزو لاینفک همه کارهاست، ما در تمام برنامه‌ها نیاز به مردم داریم و برای ارتباط صنعت با مردم باید روابط عمومی‌ها فعال‌تر باشند.


وزیر نیرو با بیان اینکه نگاه مدیران شرکت‌ها در نحوه کار روابط عمومی تعیین کننده است، ادامه داد: روابط عمومی ها در مقطع کنونی باید در چند محور مهم همچون تهیه پیوست فرهنگی برای طرح‌ها، استفاده از ظرفیت گروه‌های مرجع همچون ورزشکاران، هنرمندان و نخبگان برای رساندن پیام مصرف بهینه آب و برق به مردم و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد فعال‌تر عمل کنند.


چیت‌چیان در پایان تصریح کرد: ما در وزارت نیرو کارهای بزرگی انجام می‌شود که اطلاع مردم از این کارها و یاری آنها به موفقیت صنعت آب و برق منجر خواهد شد.

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد