درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:11   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17081صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 6 خرداد 1394 - 10:40
معاون آب و آبفای وزیر نیرو در همایش سراسری مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق:
روابط عمومی باید به مرکز خبرگی و تخصصی تبدیل شود
مشکلات ناشی از تغییر اقلیم، کمبود اعتبار، کاهش بارش و نزولات آسمانی، ‌تحریم‌ها می‌تواند در بحران آب کشور موثر باشد، ولی ریشه اصلی مشکلات در ضعف مدیریت منابع آب است.
  

روابط عمومی باید به مرکز خبرگی و تخصصی تبدیل شود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: روابط عمومی نیاز به کارشناس فنی، جامعه‌شناس و انسان‌شناس دارد تا به مرکز خبرگی و تخصصی تبدیل شود تا بتواند در همه بخش‌های تخصصی، ‌فنی،‌ علمی و اجتماعی کارساز و رهگشا باشد.


مهندس "رحیم میدانی" در همایش سراسری مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور که در ساختمان ستادی وزارت نیرو برگزار شد، با بیان اینکه روابط عمومی ها باید از طرف بالاترین مقام مسئول هرسازمان حمایت شوند، اظهارداشت: ما بیش از آنکه عمل کنیم حرف‌های خوب را تکرار می‌کنیم، اگر بدون برنامه صدها حرف خوب زده شود، هیچکدام اجرایی نخواهد شد.


وی ادامه داد: در صورتی‌که به دنبال تحقق اهداف خود هستیم، بایستی در کارهایمان مقاومت، مداومت و اصرار داشته باشیم


میدانی با بیان این مطلب که ما نبایستی فقط گزارشگر باشیم و مدام گزارش وضعیت اسفناک آب و برق را به مردم بدهیم، تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم و راهکارهای مناسبی که قابلیت اجرایی دارند و می‌تواند شرایط را به نحو مطلوب تغییر دهند، ارایه کنیم و آنگاه آمار عملکرد بدهیم.


معاون وزیر نیرو با بیان اینکه مدیریت آب کشور نیاز به اصلاح وضعیت موجود دارد گفت: مشکلات ناشی از تغییر اقلیم، کمبود اعتبار، کاهش بارش و نزولات آسمانی، ‌تحریم‌ها می‌تواند در بحران آب کشور موثر باشد، ولی ریشه اصلی مشکلات در ضعف مدیریت منابع آب است.


وی با بیان اینکه ما کشور کم‌آبی هستیم و باید با کم‌آبی مدارا کنیم، افزود: با تمام اینها نمی‌توان این را نادیده گرفت که ما اصول توسعه پایدار را نتوانستیم در مدیریت آب کشور رعایت کنیم.


میدانی ادامه داد: باید تلاش کنیم در بعد اجتماعی و محیط زیستی کشور را به سمت توسعه پایدارسوق دهیم تا با یک خشکسالی ناخواسته، جامعه دچار اضطراب نشود.
میدانی با بیان این مطلب که پایداری اجتماعی بیشتر به حوزه مدیریت روابط عمومی باز می‌گردد، گفت: شما با انسان‌ها در بعد اجتماعی و فرهنگی سروکار دارید؛ بنابراین کار شما به مراتب سخت است و باید علاوه بر تلاش مستمر از برنامه منسجم نیز برخوردار باشید


وی با بیان اینکه باید با مردم جامعه صادق و شفاف بود و حقایق را با شفافیت به جامعه منتقل کرد، گفت: اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی در مصرف آب یکی از وظایف جدی روابط‌عمومی‌ها است و برای تصمیم‌گیری‌های سخت و تاثیرگذار باید جامعه را متقاعد کرد.


معاون وزیر نیرو با بیان اینکه اگر شما ناپایداری زیست‌محیطی ایجاد کنید قطعا ناپایداری اجتماعی را نیز به دنبال خواهید داشت، افزود: برای گرفتن تصمیم‌های صحیح با تشریک مساعی به‌صورت جمعی با همه ذی‌نفعان و کنشگران رایزنی نمایید و نقش تاثیرگذار و سازنده روابط عمومی را در این میان از خاطر نبرید.


وی تاکید کرد: روابط عمومی نیاز به کارشناس فنی، جامعه‌شناس و انسان‌شناس دارد تا به مرکز خبرگی و تخصصی بدل شود تا بتواند در همه بخش‌های تخصصی، ‌فنی،‌ علمی و اجتماعی کارساز و رهگشا باشد.

 

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد