درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:44   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 17005صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 خرداد 1394 - 13:14
معاون ارشاد استان قزوین:
بازخورد فعالیت‌های روابط‌ عمومی‌ دستگاه‌های فرهنگی قزوین ارزیابی شود
معاون فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: بازخورد فعالیت‌های روابط‌ عمومی‌ دستگاه‌های فرهنگی استان ارزیابی و بررسی شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد نوروزی صبح امروز در جمع مدیران فرهنگی قزوین که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: نقش روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها بسیار بی‌بدیل بوده و وجود روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها ضرورتی است که همواره احساس می‌شود.

وی افزود: در دستگاه‌های دولتی باید اثربخشی جایگزین فعالیت‌گرایی شود چراکه در صورت اجرایی نشدن برنامه‌ها‌ی جدید و نداشتن تغییر و تحول نمی‌توان در مسیر درست قدم برداشت.

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به اهمیت و نقش کارکرد‌های روابط عمومی در سازمان‌ها، بیان کرد: روابط عمومی نقش اساسی در اطلاع‌‌رسانی بین سازمان‌ها و مردم برعهده دارد و در این راستا از اهمیت ویژه‌ای بین دستگاه‌های اجرایی برخوردار است.

نوروزی با تأکید بر ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها، تصریح کرد: بازخورد فعالیت‌های روابط‌ عمومی‌ دستگاه‌های فرهنگی استان ارزیابی و بررسی شود.

سحر جعفری‌راد مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین نیز در این نشست با اشاره به نقش حیاتی روابط عمومی در سازمان‌ها، عنوان کرد: روابط عمومی شغلی سخت و طاقت‌فرسا در بین مشاغل است که نیازمند توجه و قدردانی ویژه از سوی مسئولان است.

وی اظهار کرد: در صورت آشنایی، تعامل و رایزنی روابط عمومی دستگاه‌های فرهنگی با یکدیگر می‌توانند در مقابل مشکلات گامی مؤثر برداشته و با سرعت و توان بیشتری آن‌ها را برطرف کنند.

جعفری‌راد با اشاره به جایگاه روابط عمومی به‌عنوان یک هنر، تصریح کرد: امروزه روابط عمومی در جایگاه هنر قرار گرفته و هنر هشتم جهان شناخته شده است ولی هنوز به جایگاه ایده‌آل خود دست نیافته که نیازمند تعامل و رایزنی مسئولان روابط عمومی در جهت پیشرفت روزافزون این شغل است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین با اشاره به نقش مسئولان روابط عمومی در جهت اجرای برنامه‌های جدید، اعلام کرد: برای تعامل بیشتر دستگاه‌های فرهنگی می‌توانیم صفحات اینترنتی ویژه روابط عمومی سازمان‌ها تشکیل دهیم تا هرچه بهتر اطلاعات در بین این حوزه‌ها تبادل شود.

 

منبع: تسنیم

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد