درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:21   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16989صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 2 خرداد 1394 - 19:06
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی: روابط عمومی ها آمار و ارقام را از مردم پنهان نکنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه دین اسلام، دین روابط عمومی است و پیامبر(ص) با روابط عمومی و روی گشاده اسلام را گسترش داد، گفت: روابط عمومی ها نباید آمار و ارقام را از مردم پنهان کنند و باید همراه بیان عملکرد دستگاه، مشکلات را هم عنوان کنند.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه دین اسلام، دین روابط عمومی است و پیامبر(ص) با روابط عمومی و روی گشاده اسلام را گسترش داد، گفت: روابط عمومی ها نباید آمار و ارقام را از مردم پنهان کنند و باید همراه بیان عملکرد دستگاه، مشکلات را هم عنوان کنند.

به گزارش شارا ار خبرگزاری شبستان از بجنورد، سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی، ظهر امروز (دوم خرداد) در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، با بیان اینکه به دلیل مخالفت با دولت سیاه نمایی نکنید که استان ناامن، فاسد و... است، خطاب به مسئولان دستگاه ها و روسای روابط عمومی دستگاه های اجرایی گفت: همراه نبودن با دولت، دلیل سیاه نمایی نیست، بنابراین با این بهانه زمینه حضور گردشگران و سرمایه گذاران به استان را از بین نبرید.

وی البته به وجود برخی اخبار و اطلاعات در حوزه امنیتی استان هم اشاره و به روسای روابط عمومی دستگاه ها عنوان کرد: با بیان برخی اخبار که هنوز قطعیت آن مشخص نشده است، به استان آسیب نزنید و اگر مشکلی در حوزه امنیتی احساس کردید، به استانداری مکتوب کنید تا پیگیری و پاسخ داده شود.

وی به پیگیری چندین مورد مسائل و مشکلات استان که به نتیجه مطلوبی نرسیده است هم اشاره داشت و افزود: به دنبال مچ گیری نبوده و نیستیم و با نهایی شدن روند یک خبر، برنامه، پروژه و... اطلاع رسانی می کنیم، چرا که هر خبر بدی که منتشر می شود و به ویژه اگر قطعیت آن تایید نشده باشد، بخشی از جامعه را ناراضی تر و اعتماد مردم را نسبت به نظام کم خواهد کرد.

استاندار خراسان شمالی از مسئولان روابط عمومی دستگاه های استان خواست: حمایت از نشریات و رسانه های محلی را جدی پیگیری کنند، هرچند که گاهی برخی اخبار از سوی رسانه ها خوب رصد نمی شود و یا بدون تایید منتشر می شود، اما از دست دادن رسانه های محلی استان، کار روابط عمومی ها را سخت تر می کند و باید دنبال نشریه و رسانه در استان های خراسان رضوی و تهران باشند تا مشکلات و عملکرد حوزه کاری خود را انعکاس دهند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه به هر شکلی باید به رسانه های محلی توجه کرده و حمایت شوند، اظهارداشت: اگر رسانه ای نیاز مالی هم داشت، در حد امکان کمک شود و گزارشی از روابط عمومی دستگاه خواهیم داشت تا میزان حمایت و کمک آنها از رسانه های استان را مشخص کنند تا برای کاهش مشکلات این حوزه بتوان راهکار ارائه داد و روابط عمومی ها وضعشان بهتر شود و پویایی خود را پیدا کنند.

وی عنوان کرد: باید بررسی و رسیدگی شود تا یک کارمند، شغل دوم و یا سومش روابط عمومی نباشد و یا اینکه با پست روابط عمومی در بخش دیگری مشغول به کار باشد، چرا که روابط عمومی، مهم ترین پست هر نهادی به شمار می رود و باید به آن توجه شود.

وی با بیان اینکه جمع آوری تعدادی روزنامه که اخبار دستگاه در آن منعکس شده است و یا پاسخ به برخی اخبار و مشکلاتی که مردم در رسانه ها مطرح کرده اند، خیلی مطلوب کار روابط عمومی نیست، گفت: حوزه کار روابط عمومی خیلی وسیع است و باید شمار پروژه هایی که در دستگاه متوقف مانده است و نارضایتی ایجاد می کند را به مدیر دستگاه و همچنین به استانداری منعکس کنید تا پیگیری شود.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: کار برخی شما این شده است که مشکلات منعکس شده در رسانه ها را پیگیری کنید و خودتان به مشکلات موجود بی توجه باشید و من بعید می دانم که روابط عمومی خود با دیدن مشکلی در دستگاه به مدیر اطلاع داده باشد.

پرویزی افزود: باید در حوزه خبر فنی باشید و دلیل تکرار نارضایتی در بخشی از سازمان مربوطه را پیگیری و به مدیر دستگاه منتقل کنید و یک رو نوشت هم به استانداری ارائه دهید تا بررسی و رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ مدیری حق برخورد با روابط عمومی که اینگونه فعالیت می کند را ندارد، خطاب به روابط عمومی دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه گفت: شما باید پیشگام باشید و قبل از اینکه مشکلی از سوی رسانه ها منعکس شود، پیگیری کنید، چرا که تا مشکل به جای باریک نرسیده باشد، رسانه ها واکنش نشان نمی دهند و تکرار مشکل و بی توجهی به آن سبب انعکاس در رسانه هاست.

وی عنوان کرد: ضمن بیان فعالیت ها و عملکرد دستگاه، ایرادات و انتقادات را هم مطرح کنید، چرا که صادق بودن با مردم، مهمترین خصیصه یک روابط عمومی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز با اشاره به اینکه دین اسلام، دین روابط عمومی است و پیامبر(ص) با روابط عمومی و روی گشاده اسلام را گسترش داد، گفت: روابط عمومی خوب، می تواند ارتباطات خوبی تعریف کند و در مرکز تصمیم گیری و تصمیم سازی دستگاه باشد.

محمد رحیم نوروزیان رعایت ادب، احترام، اخلاق، قانونمداری و تکریم ارباب رجوع را مهمترین ویژگی های مسئول روابط عمومی دانست و افزود: روابط عمومی ها نباید آمار و ارقام را از مردم پنهان کنند و باید همراه بیان عملکرد دستگاه، مشکلات را هم عنوان کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال اهداف تخیلی و یا وظیفه ای که به شما محول نشده است، نروید، بلکه با راه میان بر مبتنی بر خلاقیت، ابتکار و نوآوری در رسیدن به اهداف نظام و دستگاه مربوطه تلاش کنید، اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه ها سازمان های مردم نهاد را حمایت کنند، چرا که بسیاری از مدیران درک نکرده اند دولت به تنهایی نمی تواند تمام امور را انجام دهد و نیازمند حضور و کمک بخش خصوصی است.

وی درباره حمایت از نشریات محلی استان هم عنوان کرد: متاسفانه با بروز هر مشکلی در انعکاس خبر در نشریات محلی استانی، مدیر دستگاه اشتراک نشریه را کم یا قطع می کند، در حالی که این راه مناسب برخورد با انعکاس خبر مشکل دار نیست و اگر از نشریه ها حمایت نشود، نمی توانند ادامه حیات دهند.

نوروزیان ضمن درخواست از روابط عمومی دستگاه ها برای برگزاری مناسب مراسم ارتحال امام(ره) با انجام کارهای اساسی که فکر، ایده و روش امام را گسترش دهد، گفت: انجام سفر هیئت دولت به استان قبل از ماه مبارک رمضان و برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از مواردی است که نیازمند آمادگی روابط عمومی ها برای اطلاع رسانی است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز به چهارمین دوره فعالیت شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های استان در قالب چهار کمیته ارتباطات، تبلیغات، تحقیقات و اجرایی اشاره کرد و گفت: میانگین سنی روابط عمومی دستگاه ها 36 سال است و 88 درصد آنها دارای مدرک کارشناسی و بالاتر هستند.

ولی قلیچی با بیان اینکه 75 درصد روابط عمومی دستگاه های استان دارای سه سال سابقه کار در این حوزه هستند، افزود: این پست در شهرستان ها وضعیت خوبی ندارد و از 48 دستگاه که واحد شهرستانی دارد، تنها 11 دستگاه دارای پست روابط عمومی است.

وی عنوان کرد: در بکارگیری نیروهای جدید دستگاه ها در راستای رفع کمبود نیروی انسانی، توجه به پست روابط عمومی در اولویت خواهد بود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد