درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:52   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16984صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 2 خرداد 1394 - 18:47
معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس: روابط عمومی‌ها بله‌قربان‌گوی مدیران نباشند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: نهاد مردمی روابط عمومی باید به حقوق خود آگاه بوده و محل نگهداری اشیا عتیقه نشود و به‌دور از سیاست‌زدگی، زدوبندهای سیاسی و بله قربان گویی مدیران و مسئولان باشد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس گفت: نهاد مردمی روابط عمومی باید به حقوق خود آگاه بوده و محل نگهداری اشیا عتیقه نشود و به‌دور از سیاست‌زدگی، زدوبندهای سیاسی و بله قربان گویی مدیران و مسئولان باشد.

به گزارش شارا از خبرگزاری فارس از شیراز، جوانشیر کدخداپور بعدازظهر امروز در دومین جشنواره روابط عمومی و رسانه استان فارس در سخنانی اظهار داشت: دولت به دنبال عملی کردن طرح‌ها و پروژه‌هایی است که قول محقق شدن آن‌ها را داده و از شعارزدگی پرهیز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دولت گذشته قول اختصاص 220 هزار میلیارد تومان برای استان فارس را داده بود که تنها 60 هزار میلیارد تومان آن معادل 30 درصد محقق شده است، افزود: دوران شعار به‌سر آمده و باید حقایق را به‌طور شفاف برای مردم بازگو کرد و طرح‌ها و برنامه‌ها به‌ویژه اختصاص اعتبارات استانی باید بر این اساس اجرایی شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس خاطرنشان کرد: روابط عمومی و رسانه باید خدمات دولت را بازگو کند و تورم 14 و یا 15 درصدی را که طبیعی و عادی است نباید بزرگ جلوه داده تا موجب نگرانی مردم شود.

کدخداپور تصریح کرد: نهاد مردمی روابط عمومی باید به حقوق خود آگاه باشد و محل نگهداری اشیا عتیقه نشود و به‌دوراز سیاست‌زدگی، زدوبندهای سیاسی و بله قربان گویی مدیران و مسئولان باشد و تنها در خدمت اجرای سیاست‌های اداره گام بردارد.

وی بیان داشت: روابط عمومی باید پیام خود را از طریق رسانه به‌ویژه در شرایط تحریم‌های اقتصادی به گوش آحاد جامعه برساند و در برابر تمام توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار ایستادگی و مقاومت کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس اضافه کرد: فارس در اجرای طرح سلامت اجتماعی و اعتمادسازی مردم با حاکمیت، دولت و مسئولان نسبت به سایر استان‌ها در رتبه بالایی قرار دارد.

کدخدا پور بیان داشت: روابط عمومی‌ باید پرسش‌گر و در خدمت مدیریت و نه مدیر سازمان یا نهاد و ارگانی باشد تا اعتماد جامعه نسبت به افراد زحمت‌کش افزایش یابد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد