درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 06:31   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16940صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 23 خرداد 1399 - 08:10
پنج نکته برای کیفیت ترافیک در کمپین های برنامه ریزی شده
مترجم: عادل میرشاهی (مدرس روابط عمومی اینترنتی) - ما فعالانه به مشتریان خودمان کمک می کنیم که این چالش ها را به نفع خودشان به پیش برند. کیفیت ترافیک تمایز بزرگی برای موفقیت بازاریابی برنامه ریزی شده دیجیتال است. برای کسب اطمینان از کیفیت ترافیک و آورده های آن برای شما، ما مستمرا متشریانمان را به سمت نقطه واقعی هدایت می کنیم و آنها را از ترافیک های جعلی که بر مقیاس های کمپین آنها اثر می گذارند باز می داریم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تجارت برنامه ریزی شده نشان از رشدی شیب دار می دهد. و با این رشد شیب دار برخی چالش ها محتمل الوقوع می شوند.


ما فعالانه به مشتریان خودمان کمک می کنیم که این چالش ها را به نفع خودشان به پیش برند. کیفیت ترافیک تمایز بزرگی برای موفقیت بازاریابی برنامه ریزی شده دیجیتال است. برای کسب اطمینان از کیفیت ترافیک و آورده های آن برای شما، ما مستمرا متشریانمان را به سمت نقطه واقعی هدایت می کنیم و آنها را از ترافیک های جعلی که بر مقیاس های کمپین آنها اثر می گذارند باز می داریم. 


1. با دقت کلیک ها و برداشت ها را نظارت کنید.
معامله گران رسانه به شدت آثار و کلیک هایی که به تبلیغات شما می شود را نظارت می کنند تا مطمئن شوند که برند امنیت دارد. برای این منظور، ما از سیستم های خودکار و بازبینی های انسانی استفاده می کنیم تا بتوانیم کلیک های تبلیغات را تحلیل کرده و آثار آن را برای هر فعالیت کلید نامعتبر که ممکن است هزینه های مصنوعی را بسازد ارزیابی می کنیم. ما تحلیل کلیک ها و آثار را برای تعیین اینکه آیا آنها با الگوی استفاده ای که ممکن است به هزینه های مصنوعی منجر شود، استفاده می کنیم.

 

برخی نمونه های این فعالیت شامل کلیک ها یا آثاری است که توسط کاربران غیر اخلاقی و روبوت های خودکار و منابع ترافیک ایجاد می شود. تیم ما تصمیم گرفته است فعالیت های غیر معتبر را شناسایی کرده و به این منظور از چندین ابزار تخصصی و طیفی وسیع از تکنیک های دنبال کردن تجربه گسترده و نظارت رفتار کاربر و تحلیل سناریوها استفاده می کند.

 

با تحلیل آثار، کلیک ها، گفتگو ها، داده های مرتبط با مشتری، رفتار مبتنی بر آدرس آی پی، و بسیاری فاکتورهای دگیر، ابزارهای ما می توانند به سرعت موارد جعلی را شناسایی کرده و آنها را در فهرست سیاه قرار دهند و سایت های مشابه که از فروش محصولات رسانه ای جعلی برای آینده جلوگیری می کند. این بدین معناست که برای هر خرید هر رسانه ای که نتایج مورد نیازش را ارائه نمی دهد، ما به طور خودکار از فروش آینده با ناشر خودداری می کنیم. این به تنهایی کافی است که تبلیغات جعلی را از بین ببریم.


2. معاملات ترجیحی
ما دوست داریم که از معامله های ترجیحی برای مشتریان مان استفاده کنیم، کیفیت ترافیک این موضوع را ضمانت می کند. استفاده از این گزینه خرید برنامه ریزی شده کیفیت صورت کالای شما را در فیمت از پیش توافق شده در زمان قرارداد مورد اعتماد شرکا ضمانت می کند. شما ابتدا «نگاهی اولیه» به موجودی که وبسایت در آن توسط تبلیغات از پیش تعریف شده است می اندازید. ما مزایای معامله ترجیحی عالی شما را دریافت می کنیم و در میان اولین میزهای تجارت برنامه ریزی می شویم که به طور کامل قدرت معامله مرجح را در آغوش کشیده است.

 

ما در خط مقدم اولین مبادلات آگهی تبلیغاتی بوده و به طور نزدیک با ناشران، مبلغان و آژانس های جهانی برای شکل دهی درک و چشم انداز پیشنهاد داده شده قرار می گیریم. ازجایی که ما از تکنولوژی استفاده می کنیم می توانیم معاملات و تبادلات ترجیحی را با همه شبکه های عمده گسترش دهیم. ما مشارکتی قوی با ناشران پیشرو، شبکه ها، خانه های فروش و SSP ها داریم تا بتوانیم به بهترین فرصت ممکن برای شما دست پیدا کنیم.


3. مزایده خصوصی و بازار
در یک بازار خصوصی، تنها مبلغان و خریداران مجاز اجازه دارند که شرکت کنند. ناشران بخشی از نوآوری غیر تضمینی شان را برای شما در قیمت های حداقلی عرضه می کنند. استفاده از این گزینه کیفیت ترافیک را از منابع مورد اعتماد تضمین می کند در حالیکه به طور کامل اعمال نفوذ قدرت را در یک مدل مبتنی بر حراج خواهد داشت.


4. درک مشترک و رتبه بندی
آیا اگر 50 درصد از گفتگوهای یک کمپین خطوط هوایی هلندی از یک سایت خبری مبهم چینی بیاید، آیا عقلانی است؟ آیا گزارش ها منطقی هستند؟ کدام برچسب ها بر روی وبسایت مورد هدف شما هستند؟ ما توصیه می کنیم که مشتریان نگاهی عمیق به استفاده از گوستاری(کنترل حریم خصوصی آنلاین) برای نقاط مشکوکی که برچسب ها لود می شوند داشته باشند.

 

نخستین تاییدیه خدمات دامنه به بستر نرم افزاری خدمات مورد نیاز کمک می کند و موجودی تبلیغاتی را یه طور همزمان سندیت می بخشد. این امر برای شما شفافیت و تایید درباره دامنه های واقعی مورد استفاده در هر تبلیغات سودده برنامه ریزی شده مورد استفاده قرار می گرفت، و شما را با کنترل مدیریت بیشتر توانمند می کنند.

 

ابزار «WebRankState» را برای تایید مقیاس های واقعی مرتبط و رتبه سایت هایی که از آن ترافیک به سمت کمپین شما می آید نصب کنید و مطمئن شوید که اجرای تبلیغات خود را با مطابق با استادنداردهای موجود انجام داده اید و اینکه شما هیچ مبلغی را برای ترافیک به منابع غیر قابل اعتماد نپرداخته اید. ما طیفی وسیع از ابزارهای دارای مالکیت و تحت لیسانس را در نوک انگشتانتان دارید که از معامله گران ما می باشد که منافعی تضمین شده برای مشتریان ما در مقیاس مورد نظر دارد.


5. مبارزه با جعل از طریق مدیریت دابلکلیک مدیر
یک داستان جدید در مدیریت «DoubleClick Bid Manager» منتشر شده است که به طور خودکار شما را از خریدهای بی کیفیت و یا خارج از رده در زمانی که از این سیستم ها استفاده می کنید، مصون می دارد. قابلیت دیده شدن و مشاهده فعال به ارزیابی کمک می کند اگرچه از یک تبلیغات بر روی صفحه نمایش ایجاد شده باشد.

 

اکثریت قریب به اتفاق نمایش تبلیغات غیر قابل دیدن تبلیغات قانونی هستند که مایلند توسط کاربر دیده شوند، اما به دلیل شیوه های متفاوتی که افراد با وبسایت شما تعامل می کنند دیده نمی شوند. نگاه فعال به شما قابلیت عمل گزارش دهی را در تبلیغاتی می دهد که قابل مشاهده هستند.

 

با این حال، برخی از بازیگران بد به عمد تبلیغات را برای جذب تعداد اثربخشی تبلیغات خودشان مخفی می کنند، در نتیجه در میان مبلغان برای تبلیغاتی که هیچ شانسی برای دیده شدن ندارند، پرداخت می کنند.


منبع: http://doubleclickadvertisers.blogspot.com/2014/11/fighting-fraud-protecting-advertisers.html
منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد