درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 06:05   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16884صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیچهارشنبه، 30 اردیبهشت 1394 - 09:07
تکنولوژی ها و ابزارهای روابط عمومی 5.10 درصد از بازار را می گیرند
یافته های تحقیقات در تحلیل جهانی نشان می دهد که ابزارها و تکنولوژی های روابط عمومی 5.10 درصد از بازار را تا سال 2016 در اختیار می گیرند. به گزارش گروه ترجمه شارا، این درصد بر اساس تحلیل های بازار بین سال 2012 تا 2016 پیش بینی شده است. یکی از عوامل کلیدی مشارکت در این بازار رشدی است که در بازاریابی رسانه اجتماعی اتفاق افتاده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یافته های تحقیقات در تحلیل جهانی نشان می دهد که ابزارها و تکنولوژی های روابط عمومی 5.10 درصد از بازار را تا سال 2016 در اختیار می گیرند.


به گزارش گروه ترجمه شارا، این درصد بر اساس تحلیل های بازار بین سال 2012 تا 2016 پیش بینی شده است.


یکی از عوامل کلیدی مشارکت در این بازار رشدی است که در بازاریابی رسانه اجتماعی اتفاق افتاده است.


برای مطالعه گزارش کامل می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:


http://www.marketresearchreports.biz/analysis/176988
 

بازار جهانی ابزارهای روابط عمومی امروز شاهد ظهور نوآوری هایی بر مبنای SaaS (نرم افزارهای خدمات مبنا) است. با این حال، فقدان استراتژی های ارتباطات موثر می تواند چالش جدی برای رشد این بازار نوظهور باشد.


آخرین گزارش بازار ابزارهای جهانی روابط عمومی میان سال های 2012 تا 2016، بر اساس تحلیل عمیق بازار با خروجی هایی از متخصصان صنعتی آماده شده است. گزارش پوششی از بازار امریکا و اروپا و خاور دور را نشان می دهد. این گزارش همچنین چشم انداز بازار ابزارهای روابط عمومی جهانی را و چشم اندازهای رشد آن را در سال های آتی نشان می دهد.
گزارش همچنین شامل بحثی در مورد فروشندگان کلیدی در این بازار است.


برای دریافت یک کپی از این گزارش بر روی لینک کلیک کنید:


http://www.marketresearchreports.biz/sample/sample/176988
 

فروشندگان کلیدی مسلط در این فضای کسب و کار شامل شرکت های زیر می شود:


Business Wire Inc
Cision Inc
Meltwater Inc
NASDAQ OMX Inc
و UBM-PR Newswire می شود.


سایر مواردی که در این گزارش ذکر شده اند عبارتند از:


Gorkana Group
Marketwire Inc
Sentia Media Ltd
و Vocus Inc.


سوال کلیدی این گزارش این بوده است که:


اندازه بازار در سال 2016 چه اندازه خواهد بود و چه نرخ رشدی را تا آن سال شاهد خواهیم بود؟
روندهای کلیدی بازار چه هستند؟
چه چیز بازار را به پیش می برد؟
چالش های پیش روی بازار چه چیزهایی هستند؟
فروشندگان کلیدی در فضای این بازار چه کسانی هستند؟
فرصت های بازار و تهدیدهای آن که برای فروشندگان کلیدی هستند چه می باشند؟
نقاط قوت و ضعف هر یک از فروشندگان کلیدی چیست؟
 

جدول محتویات:
1. خلاصه اجرایی
2. دامنه گزارش
2.1. ارائه محصول
2.2. نگاهی به بازار
3. روش تحقیق بازار
3.1. فرآیند تحقیقات بازار
3.2. طراحی تحقیقات
3.3. روش تحقیق


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های اشاره شده در بالا مراجعه کنید.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد