درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 14:04   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16881صفحه نخست » سه شنبه، 29 اردیبهشت 1394 - 23:51
فعالیت دفتر نمایندگی ۱۴۱ رسانه بین المللی در ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، ۱۴۱ رسانه بین‌المللی دارای دفتر نمایندگی فعال در ایران هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد، ۱۴۱ رسانه بین‌المللی دارای دفتر نمایندگی فعال در ایران هستند.

به گزارش ایسنا، از مجموع 141 رسانه بین‌المللی، 76 رسانه در حوزه رادیو و تلویزیون‌های بین‌المللی و منطقه‌ای، 26 خبرگزاری بین‌المللی و منطقه‌ای، 26 نشریه بین‌المللی و منطقه‌ای، 10 موسسه عکس بین‌المللی و سه سایت خبری دارای دفتر نمایندگی در ایران هستند.

41 رسانه از مجموع 76 رسانه در حوزه رادیو و تلویزیون‌های بین‌المللی را موسسات رادیو و تلویزیون‌های اسلامی تشکیل می‌دهد که از آن جمله می‌توان به شبکه‌های تلویزیونی چون المنار، المیادین، آسیا، الاتجاه، الفرات، بلادی، العهد، الغدیر، المسار و السلام عراق، هلال، قدس، جم، اولوسال اشاره کرد.

همچنین شش رسانه در حوزه خبرگزاری‌های بین‌المللی و منطقه‌ای را خبرگزاری‌های اسلامی چون سانا سوریه، صدای افغان افغانستان، النخیل عراق و آزادگان قرقیزستان تشکیل می‌دهند و پنج نشریه از 26 نشریه بین‌المللی را نشریات اسلامی چون روزنامه سول ترکیه، روزنامه عمان، روزنامه الاتحاد امارات، السفیر لبنان و فردای سبز افغانستان شامل می شوند.

سه سایت خبری العهد و العربی جدید لبنان و «دات» مصر نیز دارای دفتر نمایندگی در کشورمان هستند.

از جمله رادیو و تلویزیون‌های مهم بین‌المللی که دارای دفتر نمایندگی در ایران هستند می‌توان به تلویزیون CCTV، فونیکس و رادیو

بین‌المللی چین، ZDF, RTL و ARD آلمان، ORF اتریش اشاره کرد.

همچنین تلویزیون‌های CBS ، ABC ،NBC و CNN آمریکا دارای خبرنگار و رابط خبری در تهران هستند.

بنابراین گزارش، خبرگزاری‌های بزرگ بین‌المللی AP، بلومبرگ و پلاتس آمریکا، AFP فرانسه، ایتارتاس روسیه، شین هوا چین، کیودو ژاپن و DPA آلمان و نشریات مهمی چون تایم، نیویورک تایمز، لس آنجلس تایمز و وال استریت ژورنال آمریکا، فایننشنال تایمز و الحیات انگلستان، یومیوری، آساهی، ماینیچی و نیکی ژاپن و ون هویی چین نیز دفتر نمایندگی در کشور دارند.

گتی ایمیجز، سیگما کوربیس و پلاریز ایمیجز آمریکا، سیپا و آباکا فرانسه، فرانت لاین استرالیا، پانوس پیکچرز و ایمپکت انگلستان، هوفت هلند و لیف آلمان 10 موسسه بین المللی عکس دارای دفتر نمایندگی در ایران را تشکیل می‌دهند.

تعداد 285 خبرنگار در رسانه های خارجی دارای دفتر نمایندگی در ایران مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 193 نفر خبرنگار ایرانی و 92 نفر خبرنگاران غیر ایرانی شاغل در این رسانه ها هستند.

همچنین تعداد خبرنگاران زن شاغل در رسانه‌های خارجی دارای دفتر نمایندگی 40 و تعداد خبرنگاران مرد 245 نفر اعلام شده است.

در سال 1393 تعداد 650 خبرنگار خارجی با دریافت روادید مطبوعاتی برای پوشش رویدادهای داخلی کشور به اداره کل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کرده اند.
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد