درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:36   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16859صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 29 اردیبهشت 1394 - 11:54
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران:
روابط‌عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی و بازوی رسانه‌ای مدیران است/ لزوم ایجاد اعتمادسازی جامعه به وقف
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تأکید بر اعتمادسازی جامعه به مسئله وقف تاکیدکرد.
  

روابط‌عمومی بزرگترین سرمایه اجتماعی و بازوی رسانه‌ای مدیران است/ لزوم ایجاد اعتمادسازی جامعه به وقف

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت‌الاسلام ستار علیزاده در آیین گرامی‌داشت روز ارتباطات و روابط عمومی در اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: دفاع از روابط عمومی دفاع از عملکردهای یک مجموعه در فرآیندهای اطلاع‌رسانی است.     

 

وی اطلاع‌رسانی، مخابره درست، مدبرانه، هنرمندانه و نظام‌مند را از وظایف ذاتی روابط عمومی دانست و افزود: تمامی فعالیت‌های یک مجموعه زمانی سودمند می‌شود که با اطلاع‌رسانی مجموعه روابط عمومی به مردم مخابره شود. 

  
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه روابط عمومی مسئله‌ای ارزشمند، عقلی و دینی است، ادامه داد: در قرآن‌کریم بر ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی تاکید شده است.         


این مسئول با اشاره به اینکه در سیره اهل‌بیت (ع) مسئله روابط عمومی پذیرفته شده، بیان داشت: 567 کلمه در آیه‌های قرآن‌کریم به انتقال آگاهی، خبررسانی، ارتباطات اجتماعی و اطلاع‌رسانی اشاره شده است.   

    
علیزاده افکار عمومی را متوجه فعالیت و اطلاع‌رسانی صحیح روابط عمومی و خبرنگاران دانست و بیان کرد: خبرنگاران و مجموعه روابط عمومی زحمت‌های مدیران را به اطلاع مردم می‌رسانند و با نقد دلسوزانه بعضی از نواقص را در سایت‌ها بیان می‌کنند.


وی با بیان اینکه روابط عمومی بازوی رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی قوی مدیران هستند، افزود: روابط عمومی هنر علم و ارتباطات را در نگارش خبرها به نمایش می‌گذارند.          

 
 ایجاد اعتمادسازی جامعه به وقف      
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بر اعتمادسازی جامعه به مسئله وقف از سوی روابط عمومی و خبرنگاران تاکید کرد و اظهار داشت: نادیده گرفتن روابط عمومی خسارت‌های زیادی به آن مجموعه وارد می‌کند.


این مسئول با بیان اینکه تلاش‌های صورت گرفته و عملکردها باید از سوی خبرها به مردم و جامعه معرفی شود، افزود: نقش روابط عمومی در پیشرفت یک مجموعه را نمی‌توان انکار کرد و همه باید این مسئله را جدی بگیرند.        


علیزاده در پایان خواستار ارتباط بیشتر مسئولان با خبرنگاران و روابط عمومی‌ها شد و گفت: همه مسئولان باید خبرنگاران افتخاری روابط عمومی‌ها در مجموعه کاری خود باشند.

 

منبع: آریا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد