درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:49   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16821صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 اردیبهشت 1394 - 12:43
نقش پیامبر گونه روابط عمومی ها
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد با گرامیداشت روز ارتباطات، روابط عمومی را یکی از فنون قرآنی برشمرد.
  

نقش پیامبر گونه روابط عمومی ها


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حجت الاسلام اسماعیل زمانپور در همایش خبرنگاران افتخاری و مسئولین روابط عمومی حوزه های بسیج شهرستان شهرکرد، عید بعثت را گرامیداشت و گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم از آغاز سپیده دم تا غروب آفتاب همواره به دنبال هدایت مردم بودند.


وی، با اشاره به حسن خلق نبی اکرم، تکمیل مکارم اخلاق را از هدفهای اصلی بعثت برشمرد و گفت: پایه همه فعالیت های پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم ، نشر ارزش های اخلاقی در جامعه و حرکت به سمت تعالی بوده است.


حجت الاسلام زمانپور، اخلاق پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم را عامل گرایش بیشتر مردم به سمت ایشان برشمرد و همدلی و همزبانی را در گرو رعایت اخلاق و ارزش ها عنوان کرد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد گفت: خبرنگاران و روابط عمومی ها قدم بر جای پای رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه هدی، می گذارند و به تبیین و روشنگری مردم می پردازند.


وی، با گرامیداشت روز ارتباطات،‌روابط عمومی را به عنوان یک فن قرآنی دانست که تسهیل کننده چرخه ارتباطات است.


حجت الاسلام زمانپور، افزود: اهمیت روابط عمومی و جایگاه آن به قدری زیاد است که زیر نظر مستقیم مسئول دستگاه یا سازمان انجام وظیفه می کند و نقش مهمی در انعکاس مطلوب چهره سازمان در بیرون و ایفای نقش رابط بین مردم و مسئولین بر عهده دارد.


این مقام مسئول، اظهار داشت: خداوند متعال هم رابط خود و مردم را ، پیامبران الهی عنوان داشته است از این رو روابط عمومی ها نقش پیامبر گونه ای در طول تاریخ ایفا می کرده اند.
وی، صداقت و امانتداری را دو ویژگی و خصوصیت پیامبر اکرم معرفی کرد که در بین عامه مردم به این دو شاخصه شهرت داشته اند و از خبرنگاران خواست به تأسی از رسول گرامی اسلام، در نهایت صداقت و امانتداری به انجام وظیفه بپردازند.


گفتنی است: آموزش تخصصی ویژه خبرنگاران در ادامه این همایش برگزار و از خبرنگاران افتخاری برتر تجلیل شد.


منبع: بسیج
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد