درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:42   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16641صفحه نخست » دوشنبه، 21 اردیبهشت 1394 - 11:51
بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی نمایشگاه کتاب به سطح شهر بازنگشتند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود اینکه نمایشگاه کتاب تهران ششمین روز خود را آغاز کرده است، هنوز بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتیکه به اشتباه از سطح شهر جمع آوری شدند، به جای خود بازنگشتند. شاید این تبلیغات می‌توانست نمایشگاه را از خلوتی موجود نجات دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود اینکه نمایشگاه کتاب تهران ششمین روز خود را آغاز کرده است، هنوز بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتیکه به اشتباه از سطح شهر جمع آوری شدند، به جای خود بازنگشتند. شاید این تبلیغات می‌توانست نمایشگاه را از خلوتی موجود نجات دهد.
 
 به گزارش تسنیم، تبلیغات شهری همواره یکی از راه‌های جذب مخاطبان برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران بوده است، با وجود هزینه‌های سرسام آور تبلیغات در صدا و سیما و در بیلبوردهای شهری، در ایام مختلف سال کمتر ناشری پیدا می‌شود که وسعش به این هزینه رسیده و کتابی را تبلیغ کند. اما هر ساله همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب تهران در اقدامی هماهنگ میان وزارت ارشاد و شهرداری تهران بخشی از بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر به نمایشگاه کتاب تهران اختصاص می‌یافت. اقدامی که امسال نیز از ابتدای اردیبهشت ماه می شد شاهد آن در بیلبوردهای سطح شهر و بزرگراه‌ها بود.
 
 اما بلافاصله پس از آغاز به کار نمایشگاه کتاب تهران در اقدامی عجیب این بیلبوردها از سطح شهر جمع‌آوری شده و با طرح «نگارخانه‌ای به وسعت یک شهر» جایگزین شد، اتفاقی که اشتباه پیمانکار عنوان، و قرار شد که بیلبوردهای نمایشگاه کتاب تهران به جای خود بازگردند.
 
 اما تا امروز که ششمین روز از نمایشگاه کتاب تهران در حال آغاز به کار است، حتی بیلبوردهای خیابان بهشتی و خیابان های اطراف مصلی نیز تبلیغات نمایشگاهی را در خود ندارند و به نظر می‌رسد، وعده شهرداری برای بازگشت تبلیغات کتاب عملیاتی نشده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد