درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:40   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16598صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 18 اردیبهشت 1394 - 14:16
مدیریت شهرت و نیویورک تایمز
ضروری است که کارمندان هویت اصلی و ذاتی سازمان را درک نموده و بدان متعهد باشند. به عنوان مثال، اگر مدیر عامل اجرایی حقیقتاً اعتقاد دارد که سازمان بالاتر از هر چیز به محصولات باکیفیت متعهد می باشد، اما فروشنده خرده پا معتقد است هویت اصلی سهم فروش است، در این صورت پیشنهادی برای این فاجعه وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نیویورک تایمز در مقاله صفحه نخست شماره یازدهم می 2003 خود موفق به افشای این گزارش شد. گزارشگر جیسون بلایر از مندرجات روزنامه های دیگر رونویسی کرده، گزارش ها را جعل می نمود و برای روایات موجود در روزنامه شامل اکثر گزارشات صفحه نخست در طول سالیان دراز صحنه سازی می نمود.


نشانه های هشداردهنده به حد کافی برجسته و متعدد بود تا خیلی پیشتر از این وی از انجام چنین کاری دست بردارد، اما سردبیران عالی رتبه آنها را نادیده می گرفتند. چرا مردم دیدن انتشار اخبار کذب و نامناسب "روزنامه کثیرالانتشار "کشور را که می بایست" تمامی اخبار مناسب انتشار"را شرح دهند، نادیده می گیرند؟ توضیحی که معقول بنظر می رسد آن است که یکی از خصوصیات دیگر روزنامه از جمله تعهد آن برای تبعیض مثبت (از آنجا که بلایر یک دورگه آفریقایی آمریکایی بود) و تمایل جهت عدم موش دواندن در ارتباط با خبرنگاری که به نظر می رسد مورد علاقه سردبیر است در این مورد جایگزین تعهد با کیفیت می باشد. بنابراین، در شرایطی که روزنامه می تواند برای هویت های متعدد خود احساس مباهات نماید اما خصوصاً برای شکست در وفاداری به تعهدات خود در روزنامه نگاری معتبر چاره ای به جز تواضع ندارد.


در پی رسوایی بلایر، روزنامه نیویورک تایمز مجددا بر هویت حقیقی خود تاکید نمود و ساختارهای متعددی شامل سردبیر عمومی و سردبیر قانونی بنا نهاد تا اطمینان حاصل نمایند که بار دیگر از وظیفه خود منحرف نمی شود.


ضروری است که کارمندان هویت اصلی و ذاتی سازمان را درک نموده و بدان متعهد باشند. به عنوان مثال، اگر مدیر عامل اجرایی حقیقتاً اعتقاد دارد که سازمان بالاتر از هر چیز به محصولات باکیفیت متعهد می باشد، اما فروشنده خرده پا معتقد است هویت اصلی سهم فروش است، در این صورت پیشنهادی برای این فاجعه وجود دارد. به این معنی که در دوران بروز مشکلات، آنچه که کارمندان معتقدند سازمان بدان متعهد است تعیین کننده رفتار آنها خواهد بود، دقیقا مشابه همان اتفاقی که برای پدیده شاندیز افتاد.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد