درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 09:08   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت سال ۲۰۱۹

  مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند
  یک پیام
  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی
  روابط عمومی مثبت
  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16598صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 18 اردیبهشت 1394 - 14:16
مدیریت شهرت و نیویورک تایمز
ضروری است که کارمندان هویت اصلی و ذاتی سازمان را درک نموده و بدان متعهد باشند. به عنوان مثال، اگر مدیر عامل اجرایی حقیقتاً اعتقاد دارد که سازمان بالاتر از هر چیز به محصولات باکیفیت متعهد می باشد، اما فروشنده خرده پا معتقد است هویت اصلی سهم فروش است، در این صورت پیشنهادی برای این فاجعه وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نیویورک تایمز در مقاله صفحه نخست شماره یازدهم می 2003 خود موفق به افشای این گزارش شد. گزارشگر جیسون بلایر از مندرجات روزنامه های دیگر رونویسی کرده، گزارش ها را جعل می نمود و برای روایات موجود در روزنامه شامل اکثر گزارشات صفحه نخست در طول سالیان دراز صحنه سازی می نمود.


نشانه های هشداردهنده به حد کافی برجسته و متعدد بود تا خیلی پیشتر از این وی از انجام چنین کاری دست بردارد، اما سردبیران عالی رتبه آنها را نادیده می گرفتند. چرا مردم دیدن انتشار اخبار کذب و نامناسب "روزنامه کثیرالانتشار "کشور را که می بایست" تمامی اخبار مناسب انتشار"را شرح دهند، نادیده می گیرند؟ توضیحی که معقول بنظر می رسد آن است که یکی از خصوصیات دیگر روزنامه از جمله تعهد آن برای تبعیض مثبت (از آنجا که بلایر یک دورگه آفریقایی آمریکایی بود) و تمایل جهت عدم موش دواندن در ارتباط با خبرنگاری که به نظر می رسد مورد علاقه سردبیر است در این مورد جایگزین تعهد با کیفیت می باشد. بنابراین، در شرایطی که روزنامه می تواند برای هویت های متعدد خود احساس مباهات نماید اما خصوصاً برای شکست در وفاداری به تعهدات خود در روزنامه نگاری معتبر چاره ای به جز تواضع ندارد.


در پی رسوایی بلایر، روزنامه نیویورک تایمز مجددا بر هویت حقیقی خود تاکید نمود و ساختارهای متعددی شامل سردبیر عمومی و سردبیر قانونی بنا نهاد تا اطمینان حاصل نمایند که بار دیگر از وظیفه خود منحرف نمی شود.


ضروری است که کارمندان هویت اصلی و ذاتی سازمان را درک نموده و بدان متعهد باشند. به عنوان مثال، اگر مدیر عامل اجرایی حقیقتاً اعتقاد دارد که سازمان بالاتر از هر چیز به محصولات باکیفیت متعهد می باشد، اما فروشنده خرده پا معتقد است هویت اصلی سهم فروش است، در این صورت پیشنهادی برای این فاجعه وجود دارد. به این معنی که در دوران بروز مشکلات، آنچه که کارمندان معتقدند سازمان بدان متعهد است تعیین کننده رفتار آنها خواهد بود، دقیقا مشابه همان اتفاقی که برای پدیده شاندیز افتاد.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  روابط عمومی مثبت


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  یک پیام


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود