درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 19 مرداد 1399 - 22:12   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟

  چرا اضطراب و خطر ابتلاء به افسردگی در بین خبرنگاران بیشتر است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فرق بین مدیر من و مدیر تو

  فرق بین مدیر من و مدیر تو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام تسلیت مدیرعامل بانک سینا به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد
  فرق بین مدیر من و مدیر تو
  توسط شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان صورت گرفت؛ دریافت گواهینامه های بین المللی رضایتمندی و رسیدگی به شکایت مشتریان
  مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مطرح کرد: استقبال وزارت ورزش از سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه در احداث دهکدۀ المپیک
  فرماندار شهرستان لنجان: استمرار تولید در فولاد مبارکه در شرایط تحریم و شیوع ویروس کرونا مایۀ افتخار است
  برای اولین بار در ایران صورت گرفت؛ اجرای موفقیت آمیز پروژۀ پوشش دهی صفحات مسی قالبهای ریخته گری مداوم
  نسل جدید تلفن‌های هوشمند سامسونگ
  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی
  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16598صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیجمعه، 18 اردیبهشت 1394 - 14:16
مدیریت شهرت و نیویورک تایمز
ضروری است که کارمندان هویت اصلی و ذاتی سازمان را درک نموده و بدان متعهد باشند. به عنوان مثال، اگر مدیر عامل اجرایی حقیقتاً اعتقاد دارد که سازمان بالاتر از هر چیز به محصولات باکیفیت متعهد می باشد، اما فروشنده خرده پا معتقد است هویت اصلی سهم فروش است، در این صورت پیشنهادی برای این فاجعه وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نیویورک تایمز در مقاله صفحه نخست شماره یازدهم می 2003 خود موفق به افشای این گزارش شد. گزارشگر جیسون بلایر از مندرجات روزنامه های دیگر رونویسی کرده، گزارش ها را جعل می نمود و برای روایات موجود در روزنامه شامل اکثر گزارشات صفحه نخست در طول سالیان دراز صحنه سازی می نمود.


نشانه های هشداردهنده به حد کافی برجسته و متعدد بود تا خیلی پیشتر از این وی از انجام چنین کاری دست بردارد، اما سردبیران عالی رتبه آنها را نادیده می گرفتند. چرا مردم دیدن انتشار اخبار کذب و نامناسب "روزنامه کثیرالانتشار "کشور را که می بایست" تمامی اخبار مناسب انتشار"را شرح دهند، نادیده می گیرند؟ توضیحی که معقول بنظر می رسد آن است که یکی از خصوصیات دیگر روزنامه از جمله تعهد آن برای تبعیض مثبت (از آنجا که بلایر یک دورگه آفریقایی آمریکایی بود) و تمایل جهت عدم موش دواندن در ارتباط با خبرنگاری که به نظر می رسد مورد علاقه سردبیر است در این مورد جایگزین تعهد با کیفیت می باشد. بنابراین، در شرایطی که روزنامه می تواند برای هویت های متعدد خود احساس مباهات نماید اما خصوصاً برای شکست در وفاداری به تعهدات خود در روزنامه نگاری معتبر چاره ای به جز تواضع ندارد.


در پی رسوایی بلایر، روزنامه نیویورک تایمز مجددا بر هویت حقیقی خود تاکید نمود و ساختارهای متعددی شامل سردبیر عمومی و سردبیر قانونی بنا نهاد تا اطمینان حاصل نمایند که بار دیگر از وظیفه خود منحرف نمی شود.


ضروری است که کارمندان هویت اصلی و ذاتی سازمان را درک نموده و بدان متعهد باشند. به عنوان مثال، اگر مدیر عامل اجرایی حقیقتاً اعتقاد دارد که سازمان بالاتر از هر چیز به محصولات باکیفیت متعهد می باشد، اما فروشنده خرده پا معتقد است هویت اصلی سهم فروش است، در این صورت پیشنهادی برای این فاجعه وجود دارد. به این معنی که در دوران بروز مشکلات، آنچه که کارمندان معتقدند سازمان بدان متعهد است تعیین کننده رفتار آنها خواهد بود، دقیقا مشابه همان اتفاقی که برای پدیده شاندیز افتاد.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


  ابراز تمایل ایرانسل و همراه اول برای بسته خبرنگاران


  خبرنگاران و چکامه سرایان کهکشان آگاهی


  پیام دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفدهم مرداد، روز خبرنگار


  تیک تاک تهدید به اقدام حقوقی علیه آمریکا کرده است


  دیدار مدیرعامل نیروگاه نکا با کارکنان روابط عمومی


  اقتصاد زنده جوامع، حاصل رسانه پویا


  آقای مدیر! پاسخ‌گو باش، تبریک پیشکش


  ۵۰۰ میلیون ریال از مطالبات رسانه های همدان پرداخت شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی