درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:19   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16546صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 14 اردیبهشت 1394 - 14:25
مشاور فرهنگی و رسانه ای و مدیر روابط عمومی شرکت غله منطقه 2 کشور منصوب شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فریدون امیریان به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور (مازندران ، سمنان و گلستان) منصوب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فریدون امیریان به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور (مازندران ، سمنان و گلستان) منصوب شد.

به گزارش شارا از آریا دفتر مازندران در ساری، طی حکمی ازرئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 فریدون امیریان به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور (مازندران ، سمنان و گلستان) منصوب شد.

رمضانعلی ملک در بخشی از این حکم آورده است : با عنایت به تعهد ، حسن سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی ، بموجب این حکم به عنوان مشاور فرهنگی و رسانه ای مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 منصوب می شوید.

ملک در بخش دیگری از این حکم اظهار داشت: امید است با استعانت از خداوند متعال در ظل توجهاتحضرت بقیه ا... الاعظم (عج) و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست ها و خط و مشی های دولت تدبیر و امید ، با بهره گیری از ظرفیت های ممکن و با برنامه ریزی های فرهنگی ، اجتماعی و اطلاع رسانی و تعامل هرچه بیشتر با اصحاب رسانه و ارباب جراید در جهت توسعه و تحقق همه جانبه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف عالیه شرکت موفق و کوشا باشید.

خاطرنشان می شود فریدون امیریان از سال 75 فعالیت رسانه ای خود را به عنوان دبیر سرویس فرهنگ و ادب هفته نامه هراز آغاز کرد و در طول این سالها به عنوان دبیر و سردبیر نشریات فعالیت رسانه ای مستمر و گسترده ای داشته است و در حال حاضر نیز با حکم دکتر بزرگمهر مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت به عنوان سرپرست روزنامه گسترش صمت (صنعت ، معدن و تجارت) در استان مازندران می باشد. همچنین مشاور معاون وزیر بازرگانی در طرح هدفمندسازی یارانه ها و رئیس روابط عمومی منطقه یک وزارت صنعت ، معدن و تجارت شامل استانهای (تهران، مازندران، سمنان، گلستان، قزوین، البرز و گیلان) و مشاور و مدیر روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و جوان نمونه دستگاههای اجرایی استان مازندران در سال 91 و دبیر هیات مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور از سال 85 تا 90 جزء برخی از سوابق کاری امیریان می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد