شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- غول اینترنتی یاهو در حالیکه که ارائه سری جدی ویدئویی خودش را رونمایی می کرد گفت، امیدوار است که بتواند مخاطبان بیشتری را برای تبلیغ بیشتر جلب کند.
به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از خبرگزاری فرانسه، از این تعداد، 14 تا در مجله های دیجیتال یاهو رونمایی می شوند که تمرکز آنها بر زیبایی، نمایش کسب و کارها و امور مالی هستند.
بازی مدل نائومی کامپل با نام «من نائومی هستم» و «تفنگ ساچمه ای میشل رودریزگر» که بازیگر میشل رودریگز، رانندگی اتومبیل هایی را انجام می دهد که میان جدیدترین پیشنهادات هستند.
موسیقی تمرکز عمده دیگری است که به آن پرداخته می شود. گسترش موسیقی در قالب موسیقی های زنده ملی و جشنواره های موسیقی به صورت آنلاین خواهد بود که در بخش آی هارت مدیا به پخش رویدادهای موسیقی می پردازد.
موسیقی رقص الکترونیک قالبی از «نهایت دیجی» خواهد بود که توسط سیمون کاول پرداخته می شود. و یاهو یک سری طولانی مدت جدید را رونمایی می کند: یک کمدی به نام «پیگیری» با هدف نسل های y و Z در عصر رسانه نمایش می دهد.
ماریسا مایر مدیر اجرایی در تلاش برای بازگرداندن رشد یاهو است. مایر در بیانیه خودش در هفته گذشته گفت: «یاهو نیاز دارد که با توجه به تحولات چند سال اخیر به عظمت گذشته خویش بازگردد.»
یاهو تحت فشار از طرف سهامداران فعالی قرار گرفته است که ارزش کمتری را از هزینه هایشان دریافت می کنند و کانونی محدودتر دارند.
مایر می گوید: «این سه ماهه، ما شاهد رشد قابل توجه 8 درصدی در جستجوها نسبت به گذشته بودیم که از 2 تا 20 درصد را در درآمدهایمان افزایش داده است.»
مایر بیش از 1 میلیارد دلار را برای بدست آوردن بستر تامبلر برای دسترسی به بخش جوانتر بازار هزینه کرد و تمرکز بیشتر خودش را بر تولید محتوای موبایل قرار داده است. اما یاهو همچنان در پس رهبر بازار جستجو، گوگل قرار گرفته است و تمام پیمایش های انجام شده این امر را تایید می کنند.
|