درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:36   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16511صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 اردیبهشت 1394 - 15:09
روابط عمومی دانشگاه ها 30 اردیبهشت گردهم می آیند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر نخستین همایش دانشجویی و دانشگاهی روابط عمومی و سواد رسانه ای از گردهم آیی روابط عمومی ها در 30 اردیبهشت ماه جاری در تهران خبرداد و گفت: باید مسوولان دانشگاه ها برای ارتقای سطح کمی و کیفی رشته روابط عمومی و حل دغدغه های فعلی دانشجویان برنامه ریزی کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر نخستین همایش دانشجویی و دانشگاهی روابط عمومی و سواد رسانه ای از گردهم آیی روابط عمومی ها در 30 اردیبهشت ماه جاری در تهران خبرداد و گفت: باید مسوولان دانشگاه ها برای ارتقای سطح کمی و کیفی رشته روابط عمومی و حل دغدغه های فعلی دانشجویان برنامه ریزی کنند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا محمد صادق افراسیابی ابراز امیدواری کرد این همایش مقدمه ای برای شکل گیری گفت و گو، همدلی و هم زبانی میان دانشجویان و مسوولان دانشگاه به معنای واقعی باشد.

نخستین همایش دانشجویی و دانشگاهی روابط عمومی و سواد رسانه ای 30 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود.

دبیر نخستین همایش دانشجویی و دانشگاهی روابط عمومی و سواد رسانه ای با اشاره به اینکه همان طور که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود اشاره داشتند دولت، کارگزار ملت و ملت کارفرمای دولت است، بیان داشت: هر چه همکاری دولت و ملت بیشتر باشد، کارها بهتر پیش خواهد رفت.

به گزارش نخستین همایش دانشجویی و دانشگاهی روابط عمومی و سواد رسانه ای، وی خاطر نشان کرد: بنابراین لازم است در عرصه روابط عمومی هم اجازه دهیم سخن دانشجویان با حضور اساتید و مسوولان دانشگاه ها شنیده شود و مسوولان دانشگاه ها برای ارتقای سطح کمی و کیفی رشته ی روابط عمومی و حل دغدغه های فعلی دانشجویان برنامه ریزی کنند.

محمد رضا پارسیان؛ رییس انجمن علمی دانشجویان روابط عمومی و قائم مقام دبیر همایش از فراهم شدن امکان حضور برخی از مسوولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هم اندیشی «روابط عمومی و دانشگاه؛ گفت و گو و همدلی» خبر داد و تاکید کرد: شبکه های اجتماعی و رسانه های جمعی اخبار هم اندیشی را به صورت مستقیم و زنده پخش خواهند کرد.

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم تا نظرات سایر دانشجویانی که از طریق فضای مجازی اخبار نشست را پیگیری می کنند جمع آوری کرده و دغدغه های دانشجویان سراسر کشور را در این هم اندیشی مطرح کنیم.

عباس محسنی نسب؛ دبیر انجمن دانشجویی روابط عمومی و مسوول کمیته اجرایی همایش نیز خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در هم اندیشی باید بخشی از اجرا را عهده دار باشند و فقط تماشاچی نباشند.

حنیف غفاری؛ مدرس دانشگاه و دبیر شورای اطلاع رسانی همایش نیز با ارائه ی گزارشی از روند فعالیت شورای اطلاع رسانی در یک ماه گذشته تاکید کرد: اکنون تعامل با رسانه های جمعی مناسب است اما نباید تنها به پوشش خبری اکتفا کرد بلکه باید از ظرفیت های تولید محتوا در قالب تولید فیلم های کوتاه و جذاب از روند برگزاری جلسات و نشست های هم اندیشی در شبکه های اجتماعی موبایلی بهره برداری کنیم.

محمد هدایتی مشاور توسعه و برنامه ریزی همایش گفت: موضوع روابط عمومی یکی از دغدغه های جدی رسانه های جمعی است که می تواند به شکل مناسب تری برجسته شود و از رسانه های جمعی درخواست شود که دغدغه های خودشان را در طول برگزاری همایش با هدف اصلاح شیوه ارتباط گیری دستگاه های اجرایی با رسانه های جمعی بیان کنند.

مجید رفیعی؛ مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی و سردبیر همشهری جوان نیز با تاکید بر اینکه باید ظرفیت های مکتوب و غیر مکتوب در حوزه ی اطلاع رسانی مشخص شود افزود: باید طوری برنامه ریزی شود که از تمامی ظرفیت های رسانه ها فارغ از خط و خطوط سیاسی آنها استفاده شود چرا که فعالیت دانشگاهی در حوزه ی روابط عمومی موضوعی فراتر از هر گونه فعالیت سیاسی و جناح بندی های مرسوم است.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد