درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 01:41   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16472صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 5 اردیبهشت 1394 - 16:08
کتاب سال روابط‌عمومی ایران 93 منتشر شد
کتاب سال روابط عمومی1393 از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است. به گزارش شارا، این کتاب در هشت بخش تدوین شده است. گفتگو، گزارش، قوانین، مدیریت بحران، رویدادها، تازه های نشر، بین الملل و معرفی برنامه های انجمن متخصصان روابط عمومی در سال 94 از جمله فهرست این کتاب ارزشمند می باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب سال روابط عمومی1393 از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.


به گزارش شارا، این کتاب در هشت بخش تدوین شده است. گفتگو، گزارش، قوانین، مدیریت بحران، رویدادها، تازه های نشر، بین الملل و معرفی برنامه های انجمن متخصصان روابط عمومی در سال 94 از جمله فهرست این کتاب ارزشمند می باشد.


در بخشی از مقدمه این کتاب که به قلم مهدی باقریان رییس انجمن متخصصان روابط عمومی منتشر شده، آمده است:

نگارش کتاب سال روابط عمومی فراتر از بعد تاریخی اش، نشان دهنده یک روند تغییر در یک حوزه پویای علمی است؛ حوزه ای که علیرغم فاصله زیاد نسبت به جهان پیشرفته در سال های اخیر توانسته دستاوردهای معتنابهی داشته باشد و کتاب سال روابط عمومی یکی از راه های درک این تغییر است.
کتاب سال روابط عمومی 1393 با محورهای مهم و توصیه های مقام معظم رهبری به دولت آغاز می شود؛ توصیه هایی که می توانند چشم انداز مناسبی را برای آینده روابط عمومی در کشور ترسیم نمایند. منشور اخلاقی روابط عمومی انجمن متخصصان روابط عمومی یکی از دستاوردهای این انجمن در سالی که گذشت بود که در صفحات آغازین کتاب به آن پرداخته شده است.
بخش هایی برای گفتگو، مقاله و گزارش در این کتاب جایگذاری شده است که به مباحث فرهنگ پاسخگویی، شبکه ای شدن روابط عمومی، مسئولیت اجتماعی، مدیریت بحران، رسانه های اجتماعی، رسانه های جدید و اختیار عمل در روابط عمومی می پردازد.
سالی که گذشت برای روابط عمومی های دولتی خبر خوشی به همراه داشت. از جمله بخشنامه معاون اول رییس جمهور به دستگاه های اجرایی بود که آنها را به شایسته سالاری و تخصص گرایی در روابط عمومی تشویق می کرد. علاوه بر آن در بخش قوانین به بخشنامه ها و دستورالعمل های حوزه رسانه، تبلیغات و روابط عمومی پرداخته شده است.
توسعه رسانه اجتماعی و بهره گیری از آن به منظور بالا بردن کیفیت زندگی شهروندان، بخش بسیار مهم از اقدامات روابط عمومی در ایران و جهان بوده است و به همین منظور گزیده ای از بهترین کمپین های روابط عمومی رسانه اجتماعی در این کتاب گنجانده شده است.
اگرچه گردهم آیی ها در حوزه روابط عمومی همچنان با نقدهایی همراه بوده است اما برگزاری آن در شرایطی که فاصله معنی داری میان روابط عمومی در جهان و ایران وجود دارد می تواند بارقه ای از امید به همراه داشته باشد. ضمن اینکه از برگزاری متعدد جشنواره ها و اهداء بیش از روال جوایز که منجر به بی اعتمادی در این حوزه شده است بایدبه طور جد پرهیز و جانب احتیاط را رعایت کرد.
در سال 1393، بازار نشر کتاب در حوزه روابط عمومی همچون سال گذشته شرایط مناسبی نداشت اما تعداد بیست جلد کتاب تخصصی منتشر شد که با توجه به شرایط موجود، آمار نسبتا مناسبی به نظر می رسد.
در بخش بین الملل مهمترین یادداشت ها و مقالات منتشر شده در جهان روابط عمومی مورد توجه قرار گرفته که می تواند برای استفاده کارگزاران، کارشناسان و متخصصان مفید فایده باشد.
با این امید که این تلاش بتواند خلاء دسترسی به منابع روز دنیا را به زبان فارسی پر کند تا بتوانیم با صنعت هنر روابط عمومی جهان همگام تر گام برداریم...


کتاب سال روابط عمومی 1393
صاحب امتیاز: انجمن متخصصان روابط عمومی
زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی
مدیران پروژه: مهدی باقریان- سید شهاب سید محسنی
قطع: رحلی- رنگی- کاغذ گلاسه
قیمت: 25 هزار تومان
تعداد صفحات: 168 صفحه

 

فهرست مطالب کتاب سال

کلیات
| مقدمه
| محورهای مهم و توصیه روابط عمومی ای رهبر معظم انقلاب به دولت
| روابط عمومی ها باید به دقت همه امور را رصد کنند
| منشور اخلاقی روابط عمومی

گفتگو
| روابط عمومی ها باید فرهنگ پاسخگویی به مخاطبان را نهادینه کنند- استاد کاظم متولی
| الزامات، اهداف و کارکردهای شبکه ای شدن روابط عمومی ها- دکتر یونس شکرخواه
| روابط عمومی ها باید تحقق مسئولیت اجتماعی در سازمان ها را جدی بگیرند- مهندس سیدمسعود همایونفر

مقاله
| روابط عمومی مدیریت بحران
| روابط عمومی رسانه های اجتماعی
| رسانه های جدید و توانمند سازی اجتماعی و سیاسی
| اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی

گزارش
| کدامیک در توفیق روابط عمومی موثرترند؟ اجرای قانون یا تعهد به اخلاق حرفه ای!
| گزارش برگزاری نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
| گزارش برگزاری نشست پایان سال فعالان روابط عمومی
| گزارش تصویری نشست فعالان روابط عمومی

قوانین
| بخشنامه معاون اول رییس جمهور به دستگاه های اجرایی در خصوص انتصاب در روابط عمومی ها
| "  آیین نامه روشنگری رسانه ای" در دولت تدبیر و امید
| قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
| دستورالعمل نحوه انتشار آگهی نامه توسط کانون های آگهی و تبلیغاتی
| دستورالعمل نحوه استفاده از تصویر هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغات

مدیریت بحران 
| کمپین روابط عمومی سطل آب یخ
| بحران روغن پالم
| مدیریت بحران آب
| بحران اسیدپاشی
| بیماری ابولا و بحران اعتماد

رویداد
| یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
| دهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی
| نهمین همایش «روابط عمومی الکترونیک»
| اجلاس جهانی روابط عمومی در اسپانیا (2014)
| اخبار

تازه های نشر
| کتاب های منتشر شده به زبان فارسی در سال 1393

بین الملل
انجمن متخصصان روابط عمومی
| انجمن متخصصان روابط عمومی در یک نگاه
| معرفی اعضاء هیأت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی
| برنامه های انجمن متخصصان روابط عمومی در سال 1394
| فراخوان دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
| فراخوان «مستندنگاری و تاریخ شفاهی روابط عمومی ایران»
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد