درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 08:51   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16466صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 5 اردیبهشت 1394 - 11:11
نکاتی ساده برای حداکثر کردن کمپین های تبلیغاتی فیسبوک
برای اینکه بتوانید تبلیغات خودتان را در فیسبوک به حداکثر برسانید نیازمند بودجه تبلیغاتی هستید. این چیز ساده ای نیست، همچنین بسیاری ممکن است فکر کنند که این یک مشکل است. کتاب هایی هم در این زمینه نوشته شده اند که شما می توانید از نگارش همین کتاب ها به پیچیدگی این موضوع را پی ببرید.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بوریس دینگراو- برای اینکه بتوانید تبلیغات خودتان را در فیسبوک به حداکثر برسانید نیازمند بودجه تبلیغاتی هستید. این چیز ساده ای نیست، همچنین بسیاری ممکن است فکر کنند که این یک مشکل است. کتاب هایی هم در این زمینه نوشته شده اند که شما می توانید از نگارش همین کتاب ها به پیچیدگی این موضوع را پی ببرید.


آنچه واقعا دشوار است سعی کردن برای ترویج یک سایت کوچکتر مانند www.seopr.ir است که بودجه ای که برای آن موجود است بسیار محدودتر از بودجه سایت های سئو می باشد. انجام هر کدام از مواردی که در ذیل آمده است می تواند یک دلار به منفعت شرکت شما برای به حداکثر رسانی کمپین تبلیغاتی فیسبوک باشد. پس سعی کنید این موارد را در نظر داشته باشید.


انتخاب های خود را بشناسید
شما باید همه انتخاب های تبلیغاتی خودتان را که برایتان به عنوان گزینه وجود دارد بر اساس اهداف خود بشناسید. به طور کلی، شما می توانید از تبلیغات فیسبوک برای موارد زیر استفاده کنید:


• دریافت لایک ها برای صفحه


• ترویج یادداشت های صفحه


• استفاده پیشرفته از گزینه های تبلیغاتی- بسیاری چیزها مانند دریافت خبرنامه و ثبت نام ها و ... در این گزینه ها وجود دارد. بنابراین حتما دقت کنید که آن را خوانده باشید.


• انجام آزمون های بخش بندی


• بسیاری فقط بر تبلیغات فیسبوک سرمایه گذاری می کنند و یک تبلیغ را اجرا می نمایند. این ایده خوبی نیست. شما نیاز دارید که صبور باشید، پروژه های خوبی را انجام دهید و تست های بخش بندی را نیز انجام داده باشید. اجرای تبلیغات بیشتر بر اساس بودجه ای است که شما در اختیار دارید و این نیز ایده خوبی است که بخواهید برای بیشتر دیده شدن، بیشتر هزینه کنید. اگر بودجه 10 دلار برای هر روز دارید، می توانید چهار تبلیغات را که هر یک به مبلغ 2.5 دلار است به صورت روزانه انجام دهید که با این کار می توانید نتیجه بهتری از تبلیغات خود دریافت کنید.


همیشه از گزینه پیشرفته استفاده کنید
همچنان که تبلیغات خود را در فیسبوک ایجاد می کنید، می توانید به تنظیمات استانداردی که وجود دارد بچسبید یا می توانید گزینه های هدف خود را بیشتر کنید و گزینه های پیشرفته را انتخاب کنید. این گزینه ها درهای بیشتری را برای بهتر هدف قرار دادن باز می کند، که دقیقا شما را به نتایج بهتر و اساسا تبلیغات مورد نظرتان می رساند.


درک مناقصه ای از گزینه های در دسترس
روش های تبلیغاتی که به طور پیش فرض مورد استفاده قرار می گیرند با نام CPM شناخته می شوند، که به معنای این است که شما برای هر بار که تبلیغات شما نشان داده شود هزینه ای را پرداخت می کنید، و نه زمانی که نتیجه ای از تبلیغات خود دریافت کردید. این ایده بدی نیست و بسیاری موارد از آن استفاده می کنند، اما موقعیتی است که شما می خواهید از گزینه CPC به جای CPM استفاده کنید. همیشه درباره گزینه ها مناقصه ای فکر کنید، به این صورت که کدامیک از گزینه های در اختیارتان را می توانید با هزینه ای کمتر و کارایی بیشتر انتخاب کنید. به عبارت دیگر شما باید بدانید که کدام گزینه تبلیغات موثرتری برای کالا و خدمات شما می کند و هزینه کمتری برایتان در بر خواهد داشت.


ویرایش تیتر تبلیغات
این یکی از چیزهایی که ممکن است ندانید. وقتی یک تبلیغات ایجاد می کنید، می توانید صفحه ای را از پایین منو انتخاب کنیم. این کار باعث می شود که تیترها به طور خودکار تولید شوند. به منظور کنترل بیشتر، از آدرس یو آر ال صفحه فیسبوک در تبلیغات خودتان استفاده کنید. این به شما اجازه می دهد که به راحتی بتوانید تیتر را برای چیزی که می خواهید تغییر دهید و بهره بیشتری از آن دریافت کنید.


تبلیغات فیسبوک تغییر می کند و ویژگی های جدید دائما در حال افزوده شدن است. این واقعا معم است که شما به روز باقی بمانید و بهترین تصمیمات را در تقابل با تغییرات اتخاذ کنید.


منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
مترجم: عادل میرشاهی (مدرس روابط عمومی اینترنتی)



 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد