درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 05:54   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16454صفحه نخست » بزرگان و پیشکسوتان روابط عمومیپنجشنبه، 3 اردیبهشت 1394 - 23:58
چرا روزنامه‌نگاران به قندی علاقه دارند؟
مجید رضاییان با اشاره به خدمات 40 ساله حسین قندی، روزنامه‌نگار پیشکسوت ایران گفت: قندی مظهر و مصداق روزنامه‌نگاری عملی در ایران است. رسانه‌ها هر چقدر هم که عوض شوند اما روزنامه‌نگاری عشق و قلم است و باید بجوشد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجید رضاییان با اشاره به خدمات 40 ساله حسین قندی، روزنامه‌نگار پیشکسوت ایران گفت: قندی مظهر و مصداق روزنامه‌نگاری عملی در ایران است. رسانه‌ها هر چقدر هم که عوض شوند اما روزنامه‌نگاری عشق و قلم است و باید بجوشد.

خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) آیین پاسداشت از خدمات 40 ساله حسین قندی پیشکسوت روزنامه‌نگاری ایران چندی پیش با حضور جمعی از استادان ارتباطات در دانشگاه سوره برگزار شد و امروز در غم هجران این استاد پیشکسوت روزنامه نگاری، مجید رضاییان دوست و همکار حسین قندی از او می گوید.

مجید رضاییان درباره حسین قندی گفت: من از حسین قندی خاطرات بسیاری دارم و یک روزنامه‌نگار قبل از انقلاب با یک روزنامه‌نگار بعد از انقلاب همراه شد.

وی ادامه داد: این همراهی سه وجه داشت که من می‌خواهم از آن با عنوان پیوستگی روزنامه‌نگاری قبل و بعد از انقلاب یاد کنم. البته من در حدی نیستم که از قندی بگویم چون باید بالاتر از او باشم که نیستم.

رضاییان با بیان این‌که وجه اول، درک مهارت روزنامه‌نگاری است، گفت:‌ ارتباطات، تماماً فرم و ابزار نیست و هر چقدر هم که رسانه‌ها جدید شوند ما نباید در ساخت پیام ضعیف باشیم. «لیندرمن» می‌گوید روزنامه‌نگاری باید کارکرد عملی و معنایی داشته باشد که به نظر من کارکرد ارتباطی را نیز باید به آن اضافه کرد.

وی تاکید کرد: قندی مظهر و مصداق روزنامه‌نگاری عملی در ایران است. رسانه‌ها هر چقدر هم که عوض شوند اما روزنامه‌نگاری عشق و قلم است و باید بجوشد.

این پیشکسوت روزنامه‌نگاری کشور با اشاره به این‌که باید به این تجربه‌ها احترام عملی و پژوهشی گذاشت و احترام لفظی به درد نمی‌خورد، گفت: روزنامه‌نگاری مهارت می‌خواهد چرا که کار سختی است و نوع آن هم فرقی نمی‌کند این که روزنامه‌نگاری چاپی باشد یا سایبری.

وی ادامه داد: وجه دوم روزنامه‌نگاری، فهم و شعور است که خود از سه عنصر درک ارزش رویداد، درک نیاز مخاطب و درک سیاست رسانه تشکیل می‌شود. روزنامه‌نگار حرفه‌ای هر سه عنصر را با یکدیگر می‌بیند و درک این سه با یکدیگر بسیار مهم است.

وی اضافه کرد: خیلی از روزنامه‌نگاران تیتر می‌زنند ولی تناسب رویداد را درک نمی‌کنند.

رضاییان با تاکید بر این‌که «اخلاق» گمشده روزنامه‌نگاری ایران است، گفت: من در ویژه‌نامه‌ای که در روزنامه شرق برای ایشان در آمده تیتر زدم «این هرم وارونه نمی‌ماند» (اشاره به یک نوع سبک تنظیم خبر در مطبوعات با عنوان «هرم وارونه») معتقدم تجربیات آدم‌هایی مانند قندی متوقف نمی‌شود.

وی افزود: یک نفر را در بین شاگردان قندی پیدا کنید که نگوید سخت‌گیر نبوده ولی همواره با مهربانی و لبخند روزنامه‌نگار تربیت کرده و این همان اخلاق است؛ چرا روزنامه‌نگاران به قندی علاقه دارند؟ تنها به دلیل اخلاق او.

این روزنامه‌نگار کشور با تاکید بر نگاه پژوهشی در این حوزه گفت: باید به خودمان بیاییم و به نگاه پژوهشی و علمی روی بیاوریم.

وی اضافه کرد:‌ قله روزنامه‌نگاری، تیترزنی است. خیلی‌ها ممکن است در کار خبر به این قله نرسند؛ چرا که تیترزنی روح شاعرانه‌ای می‌خواهد و ممکن است یک نفر گزارشگر خوبی باشد ولی تیتر زن خوبی نباشد و قندی به قله روزنامه‌نگاری که همان تیترزنی است، دست یافت و برای این کار انتخاب شد.

رضاییان افزود: یکی از وجوه مشترک من و قندی این است که هر دو در عرصه تیترزنی انتخاب شدیم و شاید دستی در کار بود.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد