درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 01:57   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16449صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 3 اردیبهشت 1394 - 19:16
ریزگردی که نفس می کشیم
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دیرگاهی است که ریزگردها پنجه برگلوی کودکان،زنان ومردان منطقه خاورمیانه می فشرند وسرفه ها وتک سرفه های دل خراش نغمه ناکوک بسیاری از محافل شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دیرگاهی است که ریزگردها پنجه برگلوی کودکان،زنان ومردان منطقه خاورمیانه می فشرند وسرفه ها وتک سرفه های دل خراش نغمه ناکوک بسیاری از محافل شده است.


ریزگرد را شاید پاسخ طبیعت به دستکاری آن باید دانست،هنگامی که قوانین دیرینه آن رعایت نشود؛ نادیدن حق آبه تالاب های طبیعی؛ساخت سدهای پرشمار به خیال کشاورزی آن هم ازنوعی با بهره وری و عملکرد آب بر باد ده که درچند دهه اخیر دربرخی از کشورهای درحال توسعه دیده می شود.


وقتی خروش دجله وفرات وسبزی ناحیه میان رودان به سکوت وخشکی برهوت بدل می شود وکنام فون وفلور(نمایه جانوری وگیاهی)به مرتع کم بازده وقرارگاه گیاهان مهاجم وسوسماران می شود.


طرفه آنکه آدمی به دستان خویش تباهی خود را می جوید و رحمی برحال نزار هم نوعان خود ندارد.


درهمین حال پدیده ای بزرگ تر و گسترده تر نیز رخ می نماید،آری تغییراقلیم ازپرده برون می شود و سال 2014گرم ترین سال زمین درسده اخیر اعلام می شود از دیگر نشانه های آن گرما و سرمای ناگهانی ونابهنگام وخارج از قاموس هواشناختی است.

چه بایدکرد؟
1.مدیریت مراتع کشوربایدجدی وعلمی،همراه با تامین اعتبارات مورد نیاز وآموزش وایجاد مشارکت وفرهنگ همگانی بهبود یابد.


2.مبارزه بابیابان زایی ضرورت دیگر خاورمیانه است که باید صندوق مبارزه با ریزگردها که مطرح شده است جدی گرفته شود.


3.ارتباطات موثر منطقه ای آن بخش از ریزگردهای مهاجم را می تواند در مبداء تاحدی کنترل کند.


4.عملیات مباره بیولوژیک با فرسایش،آنگونه که محققان ایرانی ازجمله دکتر محمد جعفری پس از عمری پژوهش به یادگار گذاشته اند، مورد توجه جدی قرارگیرد.


5.امکان حضور و استفاده از تجارب کشورهای پیشرو در زمینه مدیریت علمی مراتع وبیابان برای پژوهشگرانی همچون حقیر فراهم آید تا با متدهای روز دستاورد دنیای جدید را رهاورد هم وطنان کنند ومردمی را از این هوای غبارآلود رهایی بخشند.


ودرپایان دردولت تدبیروامید همه باهم بادوستی دگربار باطبیعت،امید را به میهن بازگردانیم.


مهندس رامین امینی زارع
کارشناس ارشدمهندسی منابع طبیعی ازدانشگاه تهران ودانشجوی دکتری
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد