درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:34   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16446صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 3 اردیبهشت 1394 - 18:51
تولیدات رسانه ای روابط عمومی ها باید تصویر واقعی زن ایرانی را به جامعه نشان دهد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به اهمیت تولیدات رسانه ای در روابط عمومی ها گفت: شایسته است روابط عمومی ها در انعکاس مطالب خود به گونه ای عمل کنند تا تصویر واقعی زن ایرانی به جامعه نشان داده شود.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به اهمیت تولیدات رسانه ای در روابط عمومی ها گفت: شایسته است روابط عمومی ها در انعکاس مطالب خود به گونه ای عمل کنند تا تصویر واقعی زن ایرانی به جامعه نشان داده شود.

به گزارش شارا از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ظهر چهارشنبه 2 اردیبهشت ماه نشست تجلیل از بانوان فعال روابط عمومی ها و رسانه های گروهی استان یزد با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد درتالار فرهنگیان برگزارشد.


در این نشست که فعالان زن در عرصه روابط عمومی و رسانه حضور داشتند، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد نقطه اشتراک روابط عمومی ها و رسانه ها را اطلاع رسانی دانست و افزود: افرادی که در حوزه روابط عمومی یا رسانه فعالیت می کنند به واسطه نگاه خاصی که به مسایل دارند و زاویه دید متفاوتشان، انسان های ویژه ای هستند و از قدرت تحلیل بالایی نسبت به مسائل برخوردارند.


داود پاک طینت در ادامه با اشاره به توانایی که رسانه ها در بازنمایی وقایع دارند گفت: بانوان فعال در عرصه روابط عمومی ها و رسانه ها باید توانایی های یک زن ایرانی را به عنوان همسری وفادار، مادری فداکار، دختری مهربان و خواهری دلسوز به جامعه معرفی کنند.


وی ضمن تبیین نقش رسانه ها در بازنمایی فعالیت های بخش های مختلف یک سازمان گفت: محتواهای تولیدی روابط عمومی ها در خصوص نقش و فعالیت بانوان، باید به گونه ای باشد که تصویر واقعی بانوان استان را نشان دهد.


گفتنی است در ادامه این مراسم مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ گفت و در پایان با اهدای لوح تقدیر از بانوان فعال در عرصه روابط عمومی ها و رسانه های مکتوب و مجازی استان تجلیل گردید.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد