درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:46   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16428صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 2 اردیبهشت 1394 - 11:55
معاون سیاسی امنیتی استان لرستان: رسانه ها رکن مهمی در تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی هستند
برای افزایش اعتماد عمومی از همه ظرفیت ها باید استفاده کرد و رسانه ها رکن بسیار مهمی در امر تقویت سرمایه اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی هستند و مدیران می بایست از این ظرفیت استفاده لازم را انجام داده و ارتباط متقابل و سازنده ای با رسانه ها داشته باشند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان گفت: برای افزایش اعتماد عمومی از همه ظرفیت ها باید استفاده کرد و رسانه ها رکن بسیار مهمی در امر تقویت سرمایه اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی هستند و مدیران می بایست از این ظرفیت استفاده لازم را انجام داده و ارتباط متقابل و سازنده ای با رسانه ها داشته باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، سید سعید شاهرخی معاون سیاسی - امنیتی و اجتماعی استاندار در نخستین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با بیان اینکه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان لرستان در یکسال گذشته کارنامه خوبی در بین استان های مختلف داشته است گفت: برای تحقق شعار مقام معظم رهبری و هدف گذاری ایشان برای ایجاد همدلی و همزبانی دولت و ملت، برنامه ریزی لازم برای ارتقاء اعتماد عمومی و افزایش مشارکت اجتماعی در دستور کار کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان قرار گرفته است.

شاهرخی برقراری ارتباط مناسب تر و همدلی و هماهنگی بین مردم و نظام را موجب ارتقاء شاخص های مختلف اجتماعی به ویژه اعتماد عمومی دانست و گفت: مردم به عنوان صاحبان انقلاب، میزان تحقق آرمانهای انقلاب را می سنجند و بر همه ما واجب است در جهت اعتماد سازی عمومی تلاش و اقدام لازم را انجام دهیم.

معاون سیاسی استاندار ضمن برشمردن برنامه های وزارت کشور برای افزایش اعتماد عمومی و مشارکت اجتماعی گفت: کلیه دستگاههای ذیربط می بایست برای افزایش سرمایه اجتماعی تلاش و همت لازم را انجام دهند.

شاهرخی استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد را برای پیشبرد برنامه های حوزه اجتماعی بسیار مهم و کاربردی دانست و در خصوص حقوق شهروندی گفت: یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید پرداختن به بحث حقوق شهروندی است و لازم است در تمامی دستگاهها ستاد صیانت از حقوق شهروندی فعالیت مناسبی را در این خصوص انجام دهند.

معاون سیاسی استاندار با تبیین نقش بانوان در اجرایی نمودن برنامه های اجتماعی دولت تدبیر و امید گفت: باور دولت این است که ظرفیت اجتماعی بانوان ظرفیتی عظیم و بسیار موثر است و لازم است مدیریت امور بانوان استانداری با برنامه ریزی مناسب در این خصوص مطالبه حق نماید.

شاهرخی برقراری ارتباط مسئولین با لایه های مختلف اجتماعی را از ملزومات ارتقاء فرهنگی و اجتماعی برشمرد و در خصوص نقش رسانه ها در تحقق شعار و هدف گذاری مقام معظم رهبری گفت: برای افزایش اعتماد عمومی از همه ظرفیت ها باید استفاده کرد و رسانه ها رکن بسیار مهمی در امر تقویت سرمایه اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی هستند و مدیران می بایست از این ظرفیت استفاده لازم را انجام داده و ارتباط متقابل و سازنده ای با رسانه ها داشته باشند.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد