درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 21:07   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16382صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 29 فروردین 1394 - 21:25
صداقت، امانت و شفافیت لازمه کار رسانه‌ و روابط عمومی‌هاست
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار اردکان گفت: از تمام سلیقه‌ها و نقطه نظرات کارشناسان برای رشد و توسعه شهر بهره می بریم.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار اردکان گفت: از تمام سلیقه‌ها و نقطه نظرات کارشناسان برای رشد و توسعه شهر بهره می بریم.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا “بهروز شهابی زاد” در جمع تعدای از خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان، روابط عمومی‌ها را نماد معرفی فعالیت‌ها و تلاش‌های خادمان مردم در نهاد‌ها و ادارات دانست.

وی اضافه کرد: در انعکاس اخبار مربوط به فعالیت‌های ادارات و نهادها نه تنها باید صداقت، امانت و شفافیت رعایت شود بلکه باید به گونه‌ای اخبار از طریق واحد روابط عمومی‌ها انعکاس یابد که علاوه بر حرفه ای بودن و رعایت انصاف وپرهیز از هرگونه تعریف و تمجید بی مورد، سختی های کار هم به مردم اطلاع داده شود.

شهردار اردکان روابط عمومی‌ها را پل ارتباطی مردم با نهادها و چشم تیز بین مسئولان دانست که خواسته های مردم را به مسئولان منتقل می‌کنند.

شهابی زاد به پاسخگوئی نهاد شهرداری در برابر سوالات و خواست‌های مردمی اشاره کرد و افزود: تعامل روابط عمومی‌های ادارات و نهادها یک ضرورت است که به وحدت میان مسئولان کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی شهرداری اردکان با یک برنامه مدون و کارشناسی شده به فعالیت می‌پردازد اظهار داشت این روابط عمومی سعی دارد با تأسی از نظرات ارزنده مقام معظم رهبری روش کاری خود را از بین همه سلائق موجود در جامعه پیش گیرد و تعامل با همه ادارات و نهادها را سرلوحه کار خود قرار دهد.

شهابی زاده به تبلیغات محیطی درسطح شهر به عنوان یک فعالیت شاخص در حوزه روابط عمومی شهرداری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تبلیغات محیطی شهری اردکان به جای اینکه چهره شهر را زیباتر کند تا حدی جلوه زشتی به شهر داده‌اند.

وی تعداد زیاد فک‌های تبلیغاتی در سطح شهر را از جمله مصداق‌هایی بر شمرد که چهره شهر را نازیبا ساخته‌اند و افزود که ساماندهی این فک‌های تبلیغاتی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و در نظر داریم تا جلسات هم فکری با ادارات و نهادها و کارشناسان تبلیغات شهری در این خصوص برگزار نماییم.

شهردار اردکان در ادامه صحبت‌های خود به طرح پردیسان که شامل ۵ خانه تاریخی در قلب بافت تاریخی شهر اردکان است اشاره کرد و افزود: قرار است طی هفته آینده نقطه نظرات شورای شهر اردکان به شهرداری اردکان اعلام شود امیدواریم که خبرهای خوبی در این زمینه برای شهروندان محترم داشته باشیم.

“شهابی زاد” به ترافیک در حوزه شهری و مشکلات ناشی از گره‌های ترافیکی موجود در سطح معابر شهر اردکان اشاره داشت و گفت: از کارشناسان خبره درحوزه ترافیک دعوت کرده‌ایم تا گره‌های ترافیکی موجود را بررسی و نسبت به رفع آن نظرات و پیشنهادات خود را به شهرداری ارائه دهند.

وی احداث پارکینگ در سطح شهر را یکی از راههای کاهش ترافیک در سطح خیابان‌های مرکزی شهر اردکان دانست و افزود: در نظر داریم تا با احداث چند پارکینگ در سطح شهر از جمله پارکینگ مسقف روبروی بازارچه مزرعه سیف، پارکینگ‌های طبقاتی در نقاط مرکزی شهر و تبدیل برخی از حسینیه‌ها به پارکینگ عمومی تا حدی از مشکل کمبود پارکینگ در سطح شهر کم کنیم.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد