درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:43   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16324صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 24 فروردین 1394 - 09:25
درس های بازاریابی محتوایی از یونیلیور
بازاریابی محتوایی موثر راکت علمی نیست و هرگز نمی توان بر آن زیاد تکیه کرد، چراکه تنها تکیه گاه پولی است که در ته کیف باقی مانده است. جدای از آن. بازاریابی محتوایی که نتایجی را از ریشه ها در یک درک خوب از مخاطبان بدست می آورد در حالتی می تواند سودآوری بیشتری داشته باشد که تجربه بیشتر و شناخت عمیق تری از سرخوردگی های مشتریان بدست آورد و بتواند برای آنها راه حل پیدا کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، ژوزف نیوسو- پس از مطالعه مشتریان هدف در کانادا برای ایجاد عادات خرید و آماده سازی مواد غذایی، پژوهشگران متوجه شدند که اکثر مادران با یک معمای غامض در ساعت 4 عصر روبرو می شوند که چه چیزی برای شام درست کنند. این به وضوح بازتابی از چالش هر روزه مادرها در هر جای جهان است.


آنها نقطه درد را احساس کردند که برند می تواند سودآوری خودش را از طریق بازاریابی محتوا به همراه داشته باشد. کسب و کارهای موجود نه این نقطه درد را رفع نمی کنند یا اگر هم می کنند در واقع با ایجاد تفریح و سرگرمی به دنبال فرار از این واقعیت هستند.


کاربران فیسبوک، توییتر و پینترست به عنوان حساب های عمده رسانه اجتماعی برای آسان کردن این کار دست به کار شدند، آنها دنبال این بودند که دستورالعملی به جامعه در حال رشد خود از مادران هیجان زده بدهند، زیرا آنها گروهی هستند که بودجه ها را نیز علاوه بر خانه داری در اختیار دارند.


برای ترویج وفاداری و تعهد، طرفداران برند اجازه یافتند که دستورالعمل های خودشان را به همراه تصاویر وعده های غذایی بارگذاری کنند. صفحه اجتماعی برای ناهار چه داریم (W4D) تبدیل به مکانی شد که هر روزه گزینه هایی از غذا را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. تعدادی از افراد که دروغ نمی گویند. صفحه W4D در فیسبوک بالغ بر 9 میلیون تعامل را در خود داشته است.


برنامه W4D تاثیر بی بدیلی بر بخش فروش شرکت گذاشت. حجم سهم بازار که پیش تر به شدت کاهش یافته بود جانی دوباره گرفت و مجددا تثبیت شد. در فروشگاه خرید افزایش یافته است و آگاهی از برند و حقوق صاحبان سهام افزایش یافته است. همه این ها از یک تمرین ساده شروع شد که دستورالعملی را به جامعه روزافزون کاربرانی که با ما در تعامل بودند ارائه کردیم.


هدف قرار دادن مخاطبان صحیح
در هند نشان می دهد که قدرت تولید محتوا در پاسخگویی به سوالات آزار دهنده یک مخاطب تا چه اندازه می تواند درست باشد. کمپین "زیبا باشید" از طریق یک پورتال آنلاین اجرا شد و این کمپین برخاسته از عادات جستجوی مخاطبان می باشد. یافته ها نشان می دهد که موارد جستجو شده برای زیبایی شامل «بهترین راه های مراقبت از مو، بهترین مراقبت از دهان و مراقبت از صورت» است که حجم جستجو زیادی را به خود جلب کرده است.


در کوتاه مدت، مشتریان می توانند از راهنمایی ها و اطلاعات مورد نیاز خود در این گونه موارد بهره مند شوند. پاسخ یونیلیور برای ایجاد مجله آنلاین از طریق ارائه محتوا بنا به خواسته مشتریان بود.
یونیلیور نیاز داشت که وارد بازاری شود که مرتبط با نیازهای واقعی بود که مشتریان آن را می خواستند و بر آن متمرکز بودند. تحقیق کلمات کلیدی می تواند به هر برندی درکی صحیح از آنچه مخاطبان هدف جستجو می کنند بدهد.


کمپین زیبا باشید آن اندازه محبوبیت دارد که با موفقیت رهبری کشتی بازاریابی را از مجلات زیبایی و غذا بیشتر تامین کرد. پورتال اعتباری بیشتر از رقبای خود در رسانه های سنتی کسب کرد. مشتریان آن را در آغوش گرفتند و به برند وفاداری خودشان را نشان دادند و اینکه بقای برند برایشان اهمیت دارد.


مانند رد بول، یونیلیور پروفایل خودش را به عنوان یک ناشر رسانه ای توسعه داد و بر آن بستر تجارت خودش را انجام می دهد.


تجربه مشتری
تاکتیک های یونیلیور این حس را ایجاد می کند که اگر کمپین هایشان در بافت لحظه صفر حقیقت (ZMOT) بدون بسته است. این مفهوم فاز بزرگی است که آنچه در روزمره به وقوع می پیوندد را شرح می دهد. چیزی که شرح داده می شود این است که مشتری جویای گزینه های در دسترس برای محصولات در بازار است و این را پیش از خرید می خواهد. متخصصان صنعت مطرح می کنند که وقتی یک تماس مشتری عادی با عرضه کننده کالا صورت می گیرد 70 درصد از عمق فرآیند خرید صورت گرفته است.


بازاریابی محتوایی موثر راکت علمی نیست و هرگز نمی توان بر آن زیاد تکیه کرد، چراکه تنها تکیه گاه پولی است که در ته کیف باقی مانده است. جدای از آن. بازاریابی محتوایی که نتایجی را از ریشه ها در یک درک خوب از مخاطبان بدست می آورد در حالتی می تواند سودآوری بیشتری داشته باشد که تجربه بیشتر و شناخت عمیق تری از سرخوردگی های مشتریان بدست آورد و بتواند برای آنها راه حل پیدا کند.
محتوا بعد از این مرحله به عنوان حامل راه حل مبتنی بر محصول مستقر شده است.


بررسی اینکه چگونه این دو کمپین برای رسانه اجتماعی برندسازی می کنند باعث می شود که بتوانید بیانیه ای قوی تر برای ساخت موقعیت ایجاد کنید. هدف از اینکه آگاهی از برند خودتان را افزایش دهید به همان اندازه اهمیت دارد که قرار دادن محصول برند در ذهن فروشنده و نهایتا در لیست حمل و نقل.
محتوا پادشاه نیست، بلکه پادشاهی است.
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

برگردان: گروه ترجمه شارا

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد