درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 18:44   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16311صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 22 فروردین 1394 - 16:24
13مین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران
مطابق سنت 11 ساله، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان در سال 1394 اعطا می کند. در این جایزه سازمان ها، شرکت ها و افراد بایستی برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:
  

13مین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران
و قدردانی از پیشگامان روابط عمومی کشور

 


مزایای شرکت در جشنواره

دریافت کاربرگ ثبت نام در جشنواره (W0rd)

دریافت کاربرگ ثبت نام در جشنواره (PDF)

مراحل داوری آثار

هیات داوران جشنواره روابط عمومی های برتر ایران
شیوه نامه و مقررات ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره روابط عمومی های برتر 
شاخص های ارزیابی جشنواره روابط عمومی های برتر ایران
 
پرسش های متداول

ثبت نشان های افتخار جشنواره در "سالنامه تخصصی روابط عمومی"

ده نکته برای برنده شدن در جشنواره‌های روابط عمومی

صنعت روابط‌عمومی خود،‌ جایزه را به یک محصول انبوه تبدیل کرده

3 راه سرد برای دریافت جایزه روابط عمومی

مطابق سنت 11 ساله، موسسه کارگزار روابط عمومی، جوایز ارزشمند خود را به برندگان در سال 1394 اعطا می کند. در این جایزه سازمان ها، شرکت ها و افراد بایستی برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده شامل موارد زیر تنظیم کنند:
1. بیان مساله/ فرصت
2. تحقیقات
3. برنامه ریزی
4. اجرا
5. خروجی ها/ نظارت و ارزیابی
جوایز به سازمان ها، شرکت ها و افرادی اعطا می شود که در هر بخش به طور مشخص توسط هیئت داوری مورد قضاوت قرار گرفته اند. امسال برای نخستین بار، برای هر بخشی برای نفرات اول، هدیه جداگانه ای درنظر گرفته می شود که به برندگان آن اهدا می گردد. شرکت در جشنواره دارای مزایای زیر است:
- اهداء لوح وتندیس برترین ها
- ثبت مشخصات برگزیدگان در سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران
- اهداء تقدیرنامه ویژه جشنواره با امضاء مشترک انجمن جهانی کارگزار مسلمان روابط عمومی
- انتشار کتابچه ویژه برگزیدگان جشنواره
- امکان استفاده از 30 درصد تخفیف دوره های آموزشی کارگزار روابط عمومی به مدت یکسال برای 3 نفر
- امکان استفاده از 30 درصد تخفیف خرید انتشارات کارگزار روابط عمومی به مدت یکسال
- 20درصد تخفیف شرکت در کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال 1394
- ارائه مشاوره رایگان به شرکت کنندگان قبل از شرکت در جشنواره
 

توجه ویژه: هیات داوران پس از بررسی تعداد 10 روابط عمومی برتر را معرفی و برگزیدپان جوایز خود را در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران که با حضور مسئولان برگزار خواهد شد دریافت خواهند نمود.


این جشنواره دارای بخش های زیر است:
الف) ویژه

• مدال روابط عمومی ایران
• نشان روابط عمومی (جایزه ویژه موسسه کارگزار روابط عمومی)
• جایزه ویژه سال
• جایزه برگزیده بهترین روابط عمومی
ب) اصلی
• پژوهش و تحقیق
• ارتباطات رسانه ای
• ارتباطات مردمی
• ارتباطات سازمانی
• ارتباطات بحران
• مدیریت رویداد برای برنامه ریزی و ارائه یک رویداد موفق با ابعاد روابط عمومی
• روابط عمومی بین المللی
• مسئولیت اجتماعی
• تبلیغات و بازاریابی


ج‌) انتشارات
• کتاب
• بروشور


د) فعالان روابط عمومی
• مدیر حامی روابط عمومی
• مدیر برتر روابط عمومی
• کارشناس برتر روابط عمومی


ه) روابط عمومی دیجیتال
• وبسایت
• رسانه های تلفن همراه
• وبلاک (سازمانی - شخصی)
• خبرنامه(های) ای‌میلی و اینترنتی
• اینترانت [شبکۀرایانه‌ای خصوصی داخلی]
• فعالیت در شبکه‌ های اجتماعی

برای کسب اطلاعات بیشتر به کجا مراجعه کنیم؟
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش جشنواره و دریافت کاربرگ های ثبت نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی اینترنتی زیر ذیل مراجعه کنند:
تلفن ثابت: 77- 88617576 (021)
تلفن همراه: 09197790283
دورنگار: 88602308 (021)
صندوق پیامک: 30007153
وبسایت:www.shara.ir www.irancpr.ir
پست الکترونیک: kargozar80@yahoo.com –info@iranpr.org

 


 


 


 


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد