درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 اسفند 1398 - 06:30   

رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند

  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


ادامه ادامه مطلب یک

بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد

  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد


ادامه ادامه مطلب دو

ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟

  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی

  عکس هفته/ موبایل ویروس جهانی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"
  ژان دانیل: وجدان بیدار چپ و روزنامه‌نگاری فراتر از خبر
  تأکید بر اعتماد سازی رسانه‌ها در فضای مجازی
  آیا ایستگاه های خبری اصلی آمریکا مغرضانه عمل می کنند؟
  بیل گیتس میلیون ها دلار در فناوری انقلابی معدن کاوی لیتیوم سرمایه گذاری می کند
  آیا ساعت های کاری کمتر باعث افزایش بهره وری است؟.
  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد
  ویروس کرونا: چگونه خود را قرنطینه کنیم؟
  بهرامی سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست شد
  ربیعی، مدیرکمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16273صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 19 فروردین 1394 - 17:07
مهر تائید مخاطب بر بیان مشکلات پزشکی با زبانی طنز
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مخاطبان رسانه ملی خواستار تداوم پخش سریال «در حاشیه» و بیان معظلات خدمات بهداشتی با زبانی طنز شدند.
  


 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مخاطبان رسانه ملی خواستار تداوم پخش سریال «در حاشیه» و بیان معظلات خدمات بهداشتی با زبانی طنز شدند.
 
 به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی رسانه ملی، امورمخاطبان این اداره کل هرروز با خیل تماس‌های مردمی در تشکر از پخش سریال "درحاشیه" مواجه هستند. سریالی که به گفته تماس گیرندگان با واحد162 روابط عمومی سازمان صداوسیما مسائل و مشکلات حوزه پزشکی کشور را با زبانی طنز به نقد می‌کشد و در قالبی شاد با بهره‌مندی از بازی جذاب هنرمندان طنز و موضوعی فراگیر، توانسته شب‌های بهاری مردم را دلچسب‌تر و نظر مسئولان بهداشت را با زبان لطیف‌تربه مشکلات پزشکی کشور معطوف کند.
 
 آمارهای تماس با امور مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی نشان می‌می‌دهد در مقطع زمانی 10تا15 فروردین از میان 522تماس مردمی حدود80 درصد تماس‌گیرندگان، از تولید و پخش این سریال ابراز رضایت کرده‌اند.
 
 شاد، جذاب وسرگرم کننده بودن محتوای سریال؛ نمایش برخی مسائل و مشکلات حوزه پزشکی؛ باورپذیر بودن محتوای سریال؛ نمایش وضعیت بد و غیرقابل قبول برخی بیمارستان‌ها و اجتماعی و فراگیر بودن موضوع سریال از محورهایی است که مخاطبان از آن ابراز رضایت کرده‌اند.
 
 براساس این گزارش، بالابردن زمان پخش؛ اطلاع‌رسانی دقیق از زمان پخش برنامه؛ تکرار پخش سریال از شبکه HD؛ حذف یا کم کردن پخش پشت صحنه و افزودن بر محتوای اصلی؛ کم کردن مدت زمان پخش آگهی‌های بازرگانی درخلال پخش سریال و گفت‌وگو با عوامل سریال از مهمترین درخواست‌هایی است که تماس گیرندگان داشته‌اند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحوّل ژورنالیسم ایران


  راهنمای پیشنهادی "مدیریت رسانه ای ویروس کرونا"


  پنج راه برای یک مأموریت بهتر مسئولیت اجتماعی


  توصیه های انجمن متخصصان روابط عمومی در خصوص اطلاع رسانی کرونا


  4 توصیه برای ایجاد برداشت اول خوب با روابط عمومی مناسب


  عکس هفته/ یک چیدمان هنری نور و صدا در کلیسای جامع سالسبری


  تغییر نگرش 2020 در مورد حفظ اعتماد


  5 قانون ساده برای خوشحال کردن هر مشتری


  رسانه‌های اجتماعی در بروز مشکلات روانی نوجوانان به ویژه دختران تاثیر زیادی دارند


  تهران میزبان نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"