درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16250صفحه نخست » سه شنبه، 18 فروردین 1394 - 15:48
توصیه معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد به خبرنگارانی که بیمه نیستند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «خبرنگارانی که هنوز بیمه آنان از سوی رسانه متبوعشان برقرار نشده، به اداره خبرنگاران اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی اطلاع دهند».
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «خبرنگارانی که هنوز بیمه آنان از سوی رسانه متبوعشان برقرار نشده، به اداره خبرنگاران اداره‌کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی اطلاع دهند».

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، حسین انتظامی گفت: «طبیعی است باتوجه به تعامل رسانه‌ها با اداره‌ کل مطبوعات داخلی، احقاق حق خبرنگاران در فضای منطقی‌تر دنبال می‌شود».

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد تاکید کرد: «به رسانه‌ها اعلام شده است یکی از شروط پرداخت یارانه بیمه کارکنان و سایر حمایت‌هایی که وزارت ارشاد انجام می‌دهد، نبود اعتراض خبرنگاران تمام وقت آن رسانه است».

وی افزود: «در سال گذشته و برای هدفمند کردن یارانه‌ مطبوعات حدود چهل میلیارد ریال به مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی دارای مجوز پرداخت شد که همکاران خود را بیمه کرده بودند که این فهرست‌ها با هدف شفافیت و همچنین الگوسازی، به صورت تفکیکی نیز اعلام شده و خواهد شد».

انتظامی درباره بیمه تکمیلی خبرنگاران نیز گفت: «برای بیمه تکمیلی روزنامه‌نگاران هم دو راه را در نظر داریم، راه اول، سیاست تشویقی نسبت به رسانه‌هایی که نسبت به بیمه تکمیلی خود توجه داشته‌اند. راه دوم، بیمه تکمیلی خبرنگارانی است که از کمیته حرفه‌ای و از طریق سایت سمان، کارت روزنامه‌نگاری دریافت کرده‌اند».

طبق ماده ۴۶ قانون مطبوعات، صاحب امتیاز و مدیر مسئول مکلف هستند کلیه کارکنان نشریه را بیمه کنند تا در صورتی که به حکم دادگاه یا هیات نظارت یا به هر دلیل دیگر نشریه تعطیل شد، طبق مقررات قانون کار، حقوق آنان پرداخت شود.

بر همین اساس دولت یازدهم با هدف حفظ استقلال حرفه‌ای و تقویت امنیت شغلی خبرنگاران، با پرداخت یارانه بیمه و بسته‌های تشویقی در کنار افزایش و یا کاهش یارانه رسانه‌های مکتوب و الکترونیک، برای بیمه خبرنگاران از سوی خود رسانه‌ها گام برداشته است.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد