درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 15:02   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16175صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیشنبه، 8 فروردین 1394 - 17:10
بایسته های سایت های شرکتی
سایت شرکت در واقع بنر شرکت در فضای اینترنت است. یعنی باید دربردارنده هر آن چیزی باشد که آن شرکت می تواند ارائه دهد؛ اعم از خدمت یا کالا. اما علاوه بر این ها عناصری در صفحه وب وجود دارند که به آنها عناصر هویتی سایت گفته می شود. اینکه این سایت چه نوع سایتی است؟ توسط چه کسی راه اندازی شده است؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عموم ها در شرکت های تازه تاسیس وظیفه راه اندازی وبسایت را بر عهده دارند. اما سوال این است که سایت شرکت دارای چه بخش هایی است؟ در این نوشتار به این سوال پاسخ می دهیم.


سایت شرکت در واقع بنر شرکت در فضای اینترنت است. یعنی باید دربردارنده هر آن چیزی باشد که آن شرکت می تواند ارائه دهد؛ اعم از خدمت یا کالا. اما علاوه بر این ها عناصری در صفحه وب وجود دارند که به آنها عناصر هویتی سایت گفته می شود. اینکه این سایت چه نوع سایتی است؟ توسط چه کسی راه اندازی شده است؟ آن شخص چه هدفی از راه اندازی این سایت دارد؟ سایت به چه کسانی خدمات خودش را ارائه می کند؟ چه نوع خدمات و محصولاتی در سایت ارائه می شود؟ چه سیاست های کاری در سایت وجود دارد؟ و در نهایت رزومه ای از سایت و صاحب سایت که بتواند به آن اعتبار ببخشد.


بر این اساس می توانیم فهرستی شامل موارد زیر از عناصر مورد نیاز در سایت های شرکتی تنظیم کنیم:
1. درباره شرکت (جزئیاتی درباره شخصیت حقیقی یا حقوقی مالک سایت)
2. اطلاعات عمومی در مورد مدیریت سایت (سردبیر، مدیر مسئول، خبرنگاران، مسئول فنی)
3. اطلاعات مالی
4. تجارب همکاری شرکت با مشتریان (فهرست مشتریان، نوع همکاری، شرکای تجاری و ...)
5. سیاست های سایت (سیاست های کاری، سیاست های محیطی، سیاست های اجرایی و ...)
6. علایق شرکت
7. مسئولیت اجتماعی شرکت
8. آدرس ها


علاوه بر موارد فوق هر شرکتی بر اساس نوع فعالیتی که انجام می دهد بخش هایی را برای سایت طراحی می کند که در آن کالا یا خدمات ارائه شده در شرکت را ارائه می دهد. مثلا در شرکت هایی که می خواهند کالای خودشان را به فروش برسانند صفحه فروش به عنوان صفحه اصلی و باقی صفحه ها به عنوان صفحات فرعی نمایش داده می شوند. اگر شرکت شما خدماتی را ارائه می دهد که مشتری باید برای آن مستقیما با شما تماس بگیرد، صفحه اصلی می تواند شامل خدماتی باشد که ارائه می دهید و در کنار آن راه های تماس از طریق ایمیل، تلفن، شبکه های اجتماعی را درج کنید.


علاوه بر موارد فوق می توانید قالب های دیگری را نیز به صورت سفارشی در طراحی سایت خود وارد کنید:
• قالب دستور کار
• قالب موردی
• قالب تجزیه و تحلیل
• فاکتور فروش
• قالب کتاب
• قالب بروشور
• قالب بودجه
• فرم کسب و کار
• قالب طرح کسب و کار
• الگوی CV
• الگوی گواهی
• الگوی نمودار
• جدول رنگ
• قالب قرارداد
• سند شرکت
• الگوی جلد
• الگوی نمودار
• الگوی درب آویز
• فرم کارمند
• فرم کارفرما
• فکس ورق پوشش
• قالب اعلامیه
• نمودار کاغذ
• الگوی فاکتور
• فرم درخواست کار
• الگوی برچسب
• الگوی نامه
• الگوی بازاریابی
• الگوی یادداشت
• منوی قالب
• الگوی خبرنامه
• الگوی سفارش کالا
• الگوی حقوق و دستمزد
• الگوی طرح
• قالب پوستر
• قالب پروژه
• توافقنامه خرید
• الگوی رسید
• نامه توصیه
• الگوی گزارش
• الگوی برنامه
• الگوی برچسب
• نامه تشکر
• الگوی بلیط
• قالب جدول زمانی
• قالب برنامه زمانی
• قالب های ردیابی
• الگوی کاربرگ
 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

گروه نویسندگان شارا


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد