درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 00:28   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16172صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 8 فروردین 1394 - 13:31
ساماندهی روابط عمومی های دستگاه های استان قم برای اطلاع رسانی به زائران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم از ارسال ابلاغیه ای به روابط عمومی دستگاه های استان برای ساماندهی اطلاع رسانی به زائران در دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائران استان قم از ارسال ابلاغیه ای به روابط عمومی دستگاه های استان برای ساماندهی اطلاع رسانی به زائران در دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.
 
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید رضا طباطبایی با اعلام این که روابط عمومی دستگاه های استان برای ساماندهی اطلاع رسانی به زائران بسیج شده اند گفت: در این راستا ابلاغیه ای را به کلیه روابط عمومی دستگاه ها به منظور انجام فعالیت های لازم برای سهولت بخشی به عبور و مرور زائران و دستیابی آسان تر به اماکن رفاهی و اقامتگاه ها ارسال کرده ایم.
 
 وی بیان داشت: نصب تابلوهای راهنمایی زائران و بنرهای اطلاع رسانی از جمله اقداماتی است که از سوی دستگاه ها برای راهنمایی زائران انجام شده است.
 
 وی تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری مناسب روابط عمومی دستگاه های استان امسال توانسته ایم تسهیل در عبور و مرور زائران و رضایت مندی هر چه بیشتر آن ها را شاهد باشیم.
 
 با اشاره به راه اندازی سامانه 135 در استان قم، گفت: این سامانه پل ارتباطی زائران و مسافران نوروزی با شرکت مخابرات استان و ستاد راهنمایی و اطلاع رسانی به زائران است که آنها می توانند سوالات خود را در این خصوص از این سامانه پیگیری کنند.
 
 وی ادامه داد: سامانه اطلاع رسانی 09629 سامانه دیگری است که زائران می توانند شکایات خود را در ارتباط با شکایت از مجتمع های خدمات رفاهی و همچنین در صورت نیاز به امداد خودرو با تماس با این سامانه با نزدیکترین واحد امدادی ارتباط برقرار خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد