درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 13:56   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16168صفحه نخست » پنجشنبه، 6 فروردین 1394 - 22:33
ماجرای زنده ماندن دو خبرنگار ایرانی در وین
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرگ دو خبرنگار ایرانی در حادثه سقوط ایرباس ۴U ۹۵۲۵ در حالی جامعه ورزشی ایران را در بهت فرو برده که این اتفاق می‌توانسته شکل ناگوارتری هم داشته باشد.


به گزارش شارا، میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی روز سه شنبه در حادثه سقوط هواپیمای جرمن وینگز در پرواز بارسلون - دوسلدورف در خاک فرانسه به دیار باقی شتافتند. «گاردین» در گزارشی با اشاره به این اتفاق نوشت: این در حالی است که دو خبرنگار دیگر ایرانی از این حادثه جان به سلامت برده‌اند.

پیام یونسی پور و سعید زاهدیان، خبرنگاران روزنامه ایران ورزشی بودند که در اتریش به سر می‌برند و آنها هم قصد داشتند برای تماشای بازی ال کلاسیکو راهی اسپانیا شوند که در آخرین لحظه نظر خود را تغییر داده‌اند.

یونسی پور گفت: از دیروز کارم این است که از خودم بپرسم چه اتفاقی رخ داده است. ما می‌توانستیم جزو کشته شدگان باشیم. خدا ما را نجات داد.

یونسی پور گفته که آن چهار نفر تصمیم گرفتند با هزینه شخصی به تماشای بازی ایران با شیلی در اتریش و ایران با سوئد در استکهلم بروند.

ابتدا قرار بود هر چهار نفر راهی اسپانیا شوند تا بازی ال کلاسیکو بین بارسلونا و رئال مادرید را ببینند اما آن دو به یکباره تصمیم خود را عوض کردند.

یونسی پور گفت: ما تصمیم گرفتیم در وین بمانیم و تمرینات تیم ملی را دنبال کنیم.

وی گفت دوستانش اگر با هواپیمای ارزان قیمت سفر نکرده بودند الان زنده بودند.

این خبرنگار ایرانی گفت: حقیقت این است که آنها استطاعت مسافرت با پروازهای دیگر را نداشتند چرا که همه ما داوطلبانه و با هزینه شخصی می‌خواستیم این بازی ها را پوشش دهیم. رسانه‌های ایرانی که ما برای آنها کار می‌کنیم ما را به لحاظ مالی پشتیبانی نمی‌کنند.
منبع: مهر
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  جادوی روابط‌عمومی


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  حمله و دفاع ظالمانه


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد