درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16163صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 6 فروردین 1394 - 12:10
روابط‌عمومی‌ها با اقدامات مفید به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک استاد دانشگاه با اشاره به کارکردهای روابط عمومی در یک سازمان، گفت: روابط عمومی‌ها با نظرسنجی به نیاز مشتریان خود برسند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یک استاد دانشگاه با اشاره به کارکردهای روابط عمومی در یک سازمان، گفت: روابط عمومی‌ها با نظرسنجی به نیاز مشتریان خود برسند.
 
 اسماعیل قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: روابط عمومی یک حرفه ارتباطی است که با استفاده از برخی فنون و کارهای پژوهشی زمینه موفقیت یک سازمان را فراهم کرده و اساس آن مدیریت ارتباطات سازمانی است.
 
 وی ادامه داد:‌ روابط عمومی حرفه‌ای است که باید در جامعه مدرن علمی صنعتی در سازمان‌ها حضور فعال داشته باشد تا خللی در ارتباطات سازمان‌ها با بدنه جامعه ایجاد نشود.
 
 این استاد دانشگاه همچنین گفت: اساس این حرفه علمی است و به اصول و مبانی اجتماعی- اقتصادی برمی‌گردد اما در هر جامعه‌ای اخلاق حاکم بر آن جامعه اصول این حرفه را نیز می‌تواند شکل دهد، وقتی جامعه توسعه پیدا می‌کند نهادها از نظر سیاسی اجتماعی متحول می‌شوند و این تحول رویه‌های مدیریت را نیز تغییر می‌دهد.
 
 وی افزود: وقتی از عناوین ایدئولوژیک استفاده می‌کنیم از اصل ماجرا دور می‌شویم در صورتی که سازمان‌ها ما نیازمند تحقیق و پژوهش هستند تا ساز و کار مدیریتی با مهارت انجام شود.
 
 قدیمی خاطرنشان کرد: در ساز و کار روابط عمومی‌ها باید به معامله دوسر سود توجه شود و مشتری سازمان‌ها حق انتخاب داشته باشد، روابط‌عمومی‌ها باید در نظرسنجی‌ها به نیازهای مشتریان خود برسند تا بتوانند با اقدامات مفید و مختصر به نیازهای مشتریان خود پاسخ دهند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد