درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 19 آذر 1397 - 02:51   

مسئول رسانه‌ای داعش در افغانستان بازداشت شد

  مسئول رسانه‌ای داعش در افغانستان بازداشت شد


ادامه ادامه مطلب یک

اخبار داغ از دنیای فناوری

  اخبار داغ از دنیای فناوری


ادامه ادامه مطلب دو

بهره جویی تبلیغاتی از دوربین‌های مخفی مراکز خرید

  بهره جویی تبلیغاتی از دوربین‌های مخفی مراکز خرید


ادامه ادامه مطلب سه

اعتماد به نفس یعنی همه چیز

  اعتماد به نفس یعنی همه چیز


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تجلیل از فارغ التحصیلان نخستین دوره بلند مدت روابط عمومی خوزستان
  بانک های ملت، صادرات، ملی، تجارت، مسکن، پاسارگاد در صدر بانک های برتر اسلامی منطقه
  جشنواره بزرگ من با طبیعتم فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی
  همایش سراسری روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران برگزار شد
  راهکارهای ارتباط برقرار کردن با مخاطبان هدف
  محمود بهارلو مشاور و مدیر جدید روابط عمومی فرمانداری بهارستان شد
  آشنایی با روابط عمومی
  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات
  رییس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی شد
  توانمند سازی روابط عمومی ها و استفاده از روش های نوین اطلاع رسانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16093صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 23 اسفند 1396 - 09:06
خودکشی جورج ایستمن مخترع فیلم عکاسی و بنیاد گذار کارخانه کداک
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 14 مارس 1932 جورج ایستمنGeorge Eastmanمخترع فیلم عکاسی ژلاتینی نواری و سایر ابزارهای عکاسی و صاحب و بنیادگذار کارخانه کداک Kodak در 77 سالگی خودکشی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 14 مارس 1932 جورج ایستمنGeorge Eastmanمخترع فیلم عکاسی ژلاتینی نواری و سایر ابزارهای عکاسی و صاحب و بنیادگذار کارخانه کداک Kodak در 77 سالگی خودکشی کرد.

 

ایستمن به علت سخت شدن بافتهای ستون فقرات زمین گیر شده بود و نمی خواست بقیه عمر را به آن صورت بگذراند و متکی به کمک دیگران باشد و به همین جهت به عمر خود پایان داد.

 

وی پس از ساختن فرمول تهیه فیلم ژلاتینی، کارخانه کداک را در سال 1888 در شهر روچستر Rochester واقع شمال ایالت نیویورک تاسیس کرد.


کارخانه کداک که در دهه 1970 تا نود درصد محصولات عکاسی جهان از دوربین تا فیلم و داروی ظهور و ثبوت را تولید می کرد و روزگاری درآمد آن از مرز 7 میلیارد دلار بالاتر رفته بود به سبب دیجیتال شدن عکاسی و برغم اینکه همرنگ جماعت شده بود و دوربین دیجیتال ساخته بود در 19 ژانویه 2012 و درست 80 سال پس از خودکشی جورج ایستمن و با 950 میلیون دلار بدهی اعلام ورشکستگی کرد و از فوریه این سال و زیر نظر قاضی دادگاه ورشکستگی بکار ادامه می دهد و این بار تلاش خود را روی ساخت پرینتر و مرکب آن و کاغذ عکاسی دیجیتال و تکنولوزی نوین متمرکز کرده است زیراکه فیلم و دوربین های قدیم، دیگر خریدار آنچنانی ندارد.


به باور مورخان، سرنوشت کداک باید درسی باشد برای همگان.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات


  مشتری


  آنچه باید بدانیم؟/ عوامل موثر بر موفقیت کارمندان روابط عمومی


  راهنمای گوگل ادوردز / قیمت گذاری کلمات کلیدی


  روبات‌های پیش‌خدمت، هدایت‌گران معلول


  آگهی اشتباه یک کارآموز در گوگل ۱۰ میلیون دلار خسارت زد


  سرپرست جدید روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.


  چگونه با افزایش بودجه تبلیغاتی امکان جلوگیری از مرگ برندمان را داریم؟


  آنچه باید بدانیم؟/ دستور عمل های جدید روابط عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین همایش بررسی نقش روابط عمومی در صنعت بانکداری