درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 28 شهریور 1397 - 22:04   

پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود

  پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد

  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد


ادامه ادامه مطلب دو

آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟

  آیا می دانیم چقدر برای خود ارزش قائلیم؟


ادامه ادامه مطلب سه

«ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی

  «ملی پلاس» بانک ملی ایران، انقلاب شعب در نظام بانکی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیفون‌های جدید زیر تیغ انتقاد
  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»
  راه اندازی یک پروژه ملّی با تسهیلات بانک ملی ایران
  مشروعیت
  تاملی در شیوه های اقناعی زینب(س) بزرگ مبلّغ قیام عاشورا
  عاشورا یک رسانه در مسیر تاریخ
  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی
  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود
  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه
  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16093صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 23 اسفند 1396 - 09:06
خودکشی جورج ایستمن مخترع فیلم عکاسی و بنیاد گذار کارخانه کداک
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 14 مارس 1932 جورج ایستمنGeorge Eastmanمخترع فیلم عکاسی ژلاتینی نواری و سایر ابزارهای عکاسی و صاحب و بنیادگذار کارخانه کداک Kodak در 77 سالگی خودکشی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- 14 مارس 1932 جورج ایستمنGeorge Eastmanمخترع فیلم عکاسی ژلاتینی نواری و سایر ابزارهای عکاسی و صاحب و بنیادگذار کارخانه کداک Kodak در 77 سالگی خودکشی کرد.

 

ایستمن به علت سخت شدن بافتهای ستون فقرات زمین گیر شده بود و نمی خواست بقیه عمر را به آن صورت بگذراند و متکی به کمک دیگران باشد و به همین جهت به عمر خود پایان داد.

 

وی پس از ساختن فرمول تهیه فیلم ژلاتینی، کارخانه کداک را در سال 1888 در شهر روچستر Rochester واقع شمال ایالت نیویورک تاسیس کرد.


کارخانه کداک که در دهه 1970 تا نود درصد محصولات عکاسی جهان از دوربین تا فیلم و داروی ظهور و ثبوت را تولید می کرد و روزگاری درآمد آن از مرز 7 میلیارد دلار بالاتر رفته بود به سبب دیجیتال شدن عکاسی و برغم اینکه همرنگ جماعت شده بود و دوربین دیجیتال ساخته بود در 19 ژانویه 2012 و درست 80 سال پس از خودکشی جورج ایستمن و با 950 میلیون دلار بدهی اعلام ورشکستگی کرد و از فوریه این سال و زیر نظر قاضی دادگاه ورشکستگی بکار ادامه می دهد و این بار تلاش خود را روی ساخت پرینتر و مرکب آن و کاغذ عکاسی دیجیتال و تکنولوزی نوین متمرکز کرده است زیراکه فیلم و دوربین های قدیم، دیگر خریدار آنچنانی ندارد.


به باور مورخان، سرنوشت کداک باید درسی باشد برای همگان.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عاشورا یک رسانه در مسیر تاریخ


  تاملی در شیوه های اقناعی زینب(س) بزرگ مبلّغ قیام عاشورا


  راهکارهایی برای روابط عمومی جدید در بستر رسانه های اجتماعی


  روابط عمومی ها وظیفه دارند با نمایش واقعیت های موجود، عملکرد مدیران اقتصادی را با نگاه مثبت و واقع گرایانه بیان کنند


  افشین سبزواری مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران شد


  عکس برگزیده سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  مدیریت موزه مطبوعات به خانه مطبوعات کرمان واگذار می‌شود


  احتمال بروز اختلال موقت در واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران


  «آخر خط» زندگی یک روزنامه نگار روایت می‌شود/ ویرانگری غول رسانه


  تلاش شورای عالی فضای مجازی برای ارائه متمرکز خدمات بانکی بر روی پیام رسان «بله»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران