درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 04:04   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16077صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 23 اسفند 1393 - 11:57
پیش بینی روابط عمومی ایران در سال 1394
سال 1394 برای بسیاری از سازمان های کشور، سال کمبود بودجه خواهد بود و پیش بینی می شود روابط عمومی نیز در این سال متاثر از شرایط اقتصادی کشور قرار گیرد. ممکن است در سال آینده فروش نفت ایران با مشکلات جدی مواجه شود، مضاف بر اینکه قیمت نفت نیز به دلیل استحصال نفت از منابع نفتی که پیش از این به دلیل قیمت پایین نفت صرفه اقتصادی نداشت، در جهان صورت می گیرد و در نتیجه شرایط اقتصادی کشور در سال 1394، شاید چندان مطلوب نباشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سال 1394 برای بسیاری از سازمان های کشور، سال کمبود بودجه خواهد بود و پیش بینی می شود روابط عمومی نیز در این سال متاثر از شرایط اقتصادی کشور قرار گیرد.

 

ممکن است در سال آینده فروش نفت ایران با مشکلات جدی مواجه شود، مضاف بر اینکه قیمت نفت نیز به دلیل استحصال نفت از منابع نفتی که پیش از این به دلیل قیمت پایین نفت صرفه اقتصادی نداشت، در جهان صورت می گیرد و در نتیجه شرایط اقتصادی کشور در سال 1394، شاید چندان مطلوب نباشد.


بر همین اساس سازمان های دولتی احتمالا بخشی از برنامه های تبلیغاتی خودشان را که با بودجه های کلان اجرا می شده است تعدیل کنند. این تعدیل در بودجه تبلیغاتی می تواند به معنای کاستن بودجه روابط عمومی نیز باشد. در سازمان هایی که روابط عمومی ها نتوانسته اند خودشان را به درستی در چارچوب سازمان تعریف کنند، احتمال ریزش نیرو در واحد روابط عمومی وجود دارد.


اما چنانچه روابط عمومی برای مدیریت سازمان به عنوان بخشی که فعالیت های عمده اطلاع رسانی را با کمترین هزینه انجام می دهد، تعریف شده باشد، روابط عمومی در سال 1394 موقعیت به مراتب بهتری نسبت به سال 1393 خواهد داشت.


در شرکت های خصوصی نیز به دلیل درک بهتر مدیران، به نظر می رسد روابط عمومی بتواند در برخی از سازمان های فرهنگی کاملا در جای تبلیغات بنشیند. یعنی فعالیت روابط عمومی برای اطلاع رسانی جایگزین خوبی برای تبلیغات خواهد بود. اما در عین حال بسته به موقعیت روابط عمومی از نظر بودجه ای، احتمال استفاده از تبلیغات هنوز در شرکت های خصوصی برای کسب فروش بیشتر وجود دارد.


سال جدید برای روابط عمومی ها فرصتی برای بازتعریف حوزه های فعالیت شان است. به نظر می رسد با توجه به توسعه رسانه های اجتماعی در سال جدید، روابط عمومی نیز به سمت استفاده از این فناوری ها حرکت کند. در نتیجه شاهد ساخت و فعالیت صفحات روابط عمومی در فیسبوک، لینکداین، پینترست، اینستاگرام و همچنین شبکه های اجتماعی داخلی نظیر کلوب و فیسنما خواهیم بود.


روابط عمومی ها همچنین در سال جدید تلاش بیشتری برای حضور در فضای وبلاگ خواهند کرد. وبلاگ به عنوان یکی از رسانه های اجتماعی مهم برای جلب مخاطبان خاص می تواند مورد استفاده روابط عمومی قرار گیرد و پیش بینی می شود که اقدامات روابط عمومی ها در وبلاگ در سال 1394 حرفه ای تر شود.

 

منبع مرجع:  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد