درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:15   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16047صفحه نخست » ادامه مطلب دوچهارشنبه، 20 اسفند 1393 - 01:02
اعلام محورهای دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر حسن بشیر در گفتگو با شارا، با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال آینده عنوان کرد: « موضوع کنفرانس دوازدهم، آینده پژوهی و مسئولیت پذیری است. در دو بخش ارایه مقاله و سخنرانی خواهیم داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر حسن بشیر در گفتگو با شارا، با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در سال آینده عنوان کرد: « موضوع کنفرانس دوازدهم، آینده پژوهی و مسئولیت پذیری است. در دو بخش ارایه مقاله و سخنرانی خواهیم داشت.

 

دبیر کمیته علمی کنفرانس  افزود: برداشت ما از 12 دوره برگزاری این کنفرانس این است که باید به آینده نگاه کنیم و بر روی مسئولیت پذیری اجتماعی تکیه کنیم. »


عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: « از سر فصل های مطرح شده در این کنفرانس در بخش روابط عمومی و آینده پژوهی: آینده پژوهی توسعه مدار و روابط عمومی، روابط عمومی و آینده پژوهی نیازهای عمومی، آینده پژوهی، روابط عمومی و شبکه های اجتماعی، روابط عمومی و آینده پژوهی راهبردی، رسانه ها و آینده پژوهی ارتباطی و آینده پژوهی و مدیریت روابط عمومی و در بخش دوم که آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی است موضوعات زیر در نظر گرفته شده است:
آینده پژوهی روابط عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی
آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و بازنمایی رسانه ای
آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و شفاف سازی
آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و اعتمادسازی عمومی
آینده پژوهی روابط عمومی، مسئولیت پذیری اجتماعی و مدیریت بحران


دبیر کمیته علمی کنفرانس بین المللی روابط عمومی ضمن دعوت از اساتید و کارشناسان برای ارسال مقاله با توجه به محورهای کنفرانس، اظهار داشتند: « امسال قصد داریم کتاب دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی را همزمان با کنفرانس منتشر و توزیع کنیم.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد