درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:23   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد

  نخستین راهنمای اخلاقی هوش مصنوعی در روابط‌عمومی منتشر شد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید
  خداحافظی شارون گلدمن از ونتوربیت و دنیای هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16044صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 19 اسفند 1393 - 17:00
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری: روابط عمومی‌ها باید از ابزارهای خود جهت تبدیل چالش‌ها به فرصت استفاده کنند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: روابط عمومی‌ها با توجه به جایگاه و تعاملات موثرشان با درون و برون سازمان باید از ابزارهای خود جهت تبدیل چالش‌ها به فرصت استفاده کنند.
  
 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) از شهرکرد، دکتر مرتضی هاشم‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری امروز(19 اسفند) در گردهمایی مسئولان و رابطان روابط عمومی‌های واحدهای تابعه این دانشگاه گفت: روابط عمومی‌ها با توجه به جایگاه و تعاملات موثرشان با درون و برون سازمان باید از ابزارهای خود جهت تبدیل چالش‌ها به فرصت استفاده کنند.

 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان با عنایت خداوند و توجه مسئولین حوزه سلامت، سالی پر کار را پشت سر گذاشته و کارنامه درخشانی در جلب رضایتمندی مردم و دریافت کنندگان خدمات بهداشتی و درمانی از خود بر جای گذاشته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری تلاش مسئولین روابط عمومی در انعکاس فعالیت‌ها و عملکرد دانشگاه و انتقال انتظارات و مطالبات مردمی به مسئولان را قابل تقدیر دانست.

 

دکتر هاشم‌زاده ارتقای سطح سواد سلامت جامعه را از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی استان در سال آینده اعلام کرد و بیان داشت: قطعا روابط عمومی‌ها در راستای تحقق این امر مهم نقش موثری ایفا خواهند نمود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: تا زمانی که سواد سلامت جامعه ارتقای نیابد و فرهنگ خود مراقبتی در بین مردم ترویج پیدا نکند، توسعه مراکز درمانی در کنترل بیماری‌ها کارآمد نخواهد بود و همواره افزایش بار هزینه‌های درمانی، فشاراقتصادی مضاعف و غیر قابل تحمل بر خانواده‌ها و دولت تحمیل خواهد کرد.

 

دکتر هاشم‌زاده اضافه کرد: اگر چه کمبود اعتبار مانع تحقق برخی برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان شده است و این دانشگاه همچنان با کسری اعتبارات روبروست اما با تلاش‌های صورت گرفته میزان بدهی سالهای اخیر دانشگاه از ۹۵۰ میلیارد ریال به ۴۰۰ میلیارد ریال کاهش یافته است.

 

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح تحول سلامت اقدامات فراوانی در استان انجام شده و اگر محدودیت اعتباری نبود، میزان و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در استان بیش از اقدامات صورت گرفته قابل ارائه می‌باشد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، هاشم‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه چهارمحال و بختیاری از استان های کمتر برخوردار محسوب می شود، نسبت به دیگر استانهای کشور در اجرای برنامه تحول سلامت با محدودیت مواجه است اما اجرای این برنامه نتایج خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله تامین پزشک در مناطق دوردست استان در برداشته که توانسته است رضایتمندی خوبی در سطح شهرستان‌ها ایجاد کند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد