درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 21:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16041صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیسه شنبه، 19 اسفند 1393 - 15:00
فراخـوان "نخستین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران"
انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی در نظر دارد خستین نمایشگاه «توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران» را هفته سوم اردیبهشت ماه سال 1394 در محل دایمی نمایشگاه مجلس شورای اسلامی برگزار می نماید.
  

فراخـوان "نخستین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران"
اردیبهشت ماه 1394 | محل برگزاری: مجلس شورای اسلامی
 

انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی در نظر دارد خستین نمایشگاه «توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران» را هفته سوم اردیبهشت ماه سال 1394 در محل دایمی نمایشگاه مجلس شورای اسلامی برگزار می نماید.

 

موضوع نمایشگاه

            روابط عمومی و تاریخ

            روابط عمومی و توسعه پایدار اقتصادی

            روابط عمومی و پژوهش

            روابط عمومی و عملکرد

            روابط عمومی و دفاع مقدس

            روابط عمومی و فضای مجازی

            روابط عمومی و اسلام

            روابط عمومی، آموزش و دانشگاه

            روابط عمومی و هنر

            روابط عمومی و سازمان

            روابط عمومی و انقلاب اسلامی

            روابط عمومی و تشکل ها


بخش های جشنواره

    مدیریت

   1. آموزش

   2. پژوهش و افکارسنجی (آسیب شناسی، تحلیل محتوا، نظرسنجی و غیره)

   3. برنامه ریزی (برنامه سالانه، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و غیره)

   4. ارزیابی (عملکردها و غیره)

    فنون و فعالیت های روابط عمومی: (ارتباطات رسانه ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات کارمندی و ...)

   1. انتشارات: نشریه، بروشور، کتاب، داستان کوتاه، پوستر، عکس، نقاشی، کاریکاتور، نمایشنامه، خوشنویسی و غیره.

   2. گردهمایی ها: جلسات، بازدیدها، جشن ها، سمینارها، کارگاه ها، نمایشگاه ها و غیره.

   3. تبلیغات: پوستر، هدیه، تندیس و غیره

   4. علمی و بصری: فیلم مستند، فیلم کوتاه، مولتی مدیا، پویا نمایی، تیزر، سرود سازمانی و غیره.

   5. فضای مجازی: وب سایت، وبلاگ، موبایل، فیلم و غیره.

 

شرایط نمایشگاه

واحد ها و ادارات روابط عمومی سراسر کشور بدون هیچ محدودیتی می توانند آثار فاخر خود را برای نمایشگاه به دبیرخانه ارسال نمایند.

1. محدودیتی در ارسال آثار وجود ندارد.

2. موضوع آثار ارسالی باید با حوزه کاری و فعالیتی روابط عمومی سنخیت داشته باشد.

3. ارسال آثار با هماهنگی دبیرخانه انجام شود.

4. ارسال آثار به هیچ وجه عودت داده نمی شود.

 

درباره نمایشگاه

   این نمایشگاه در فضایی به مساحت 400 متر مربع در راهروی ورودی صحن خانه ملت که دارای 31 سازه استند و 27 و یترین است برپا خواهد شد که با هدف معرفی توانمندی ها و دستاوردهای روابط عمومی ایران به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه مجلس شورای اسلامی برگزار می گردد. نمایشگاه در مسیر تردد مقامات و نمایندگان می باشد.

 

دعوت به مشارکت

   از آنجایی که دعوت برنامه ریزی برای دریافت و بررسی آثار روابط عمومی ها در زمان اعلام شده از اهمیت بالایی برخوردار است لذا پیشنهاد می شود روابط عمومی ها حداکثر تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه نسبت به ارسال آثار فاخر منتخب خود اقدام نمایند.

 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه نمایشگاه تماس حاصل نمایید:  

تلفن های دبیرخانه اجرایی: 88617577  ـ 88617576

دورنگار: 88602308

صندوق پیامک: 30007153

وب سایت:              www.shara.ir                     www.irancpr.ir

پست الکترونیکی:    kargozar80@yahoo.com       info@shara.ir   


 


 


 


 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد