درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 4 مهر 1397 - 10:09   

سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان

  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد

  گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد


ادامه ادامه مطلب سه

محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک

  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
  دو تن از پایه‌گذاران اینستاگرام استعفا دادند
  گوگل پس از ۲۰ سال جستجو به آینده می‌نگرد
  سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت کشور منصوب شد
  با انتشار پایگاه خبری «تهران رسانه» موافقت شد
  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک
  حملات دو روزنامه ترکیه به بنیاد "هاینریش بُل" آلمان
  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان
  افغانستان
  قدردانی از روابط عمومی های برتر استان همدان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 16003صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 17 اسفند 1393 - 14:28
کتاب "روابط عمومی اینترنتی" منتشر شد
کتاب "روابط عمومی اینترنتی" تالیف عادل میرشاهی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.    به گزارش شارا، این کتاب در شش فصل تدوین شده است. اصول و مفاهیم روابط عمومی اینترنتی (سئو پی آر)، اجرای سئو پی آر، بینش های کاربردی سئو پی آر، سئو پی آر در عمل، الگوی سئو پی آر برای ارزیابی سایت ها و سئوالات متداول در زمینه سئو پی آر از جمله فهرست این کتاب ارزشمند می باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "روابط عمومی اینترنتی" تالیف عادل میرشاهی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.

 

 به گزارش شارا، این کتاب در شش فصل تدوین شده است. اصول و مفاهیم روابط عمومی اینترنتی (سئو پی آر)، اجرای سئو پی آر، بینش های کاربردی سئو پی آر، سئو پی آر در عمل، الگوی سئو پی آر برای ارزیابی سایت ها و سئوالات متداول در زمینه سئو پی آر از جمله فهرست این کتاب ارزشمند می باشد.
 

در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: این کتاب تلاش می کند زمینه های روابط عمومی اینترنتی (سئو پی آر) را با بیانی داستانی برای متخصصان سئو، روابط عمومی و همه کسانی که می خواهند حضوری قدرتمند در فضای وب داشته باشند، معرفی کند.
 

 روابط عمومی اینترنتی/ تالیف عادل میرشاهی / انتشارات کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول اسفند 1394/قطع رقعی/قیمت:17 هزار تومان/172 صفحه

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سخنرانان پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  سرپرست اداره کل روابط عمومی وزارت کشور منصوب شد


  شورای اطلاع‌رسانی سمنان چالش‌ها وفرصت‌ها/ روابط عمومی‌ حلقه مفقوده


  مدیر روابط عمومی محیط زیست گلستان استعفا کرد


  پنج ایده برای راه‌اندازی کسب و کار پٌر درآمد در افغانستان


  همسوسازی استراتژی های بازاریابی محتوا و روابط عمومی


  روابط‌عمومی چرا مهم است؟


  حملات دو روزنامه ترکیه به بنیاد "هاینریش بُل" آلمان


  نخستین رویداد روابط عمومی استان سمنان


  محتواهای تکان‌دهنده؛ دردسر تازه فیس‌بوک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله و ثبت نام پانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران