درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:30   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15992صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 16 اسفند 1393 - 16:13
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:سیاست‎گذاری و برنامه‎ ریزی در روابط عمومی‎ ها باید یک اصل باشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: باید تلاش کنیم دستاوردهای نظام را بزرگ بشماریم و از نظر مقایس ه‎ای به جامعه و دنیا اعلام کنیم که در تکنولوژی کجا بودیم و الان در کجا ایستاده ‎ایم.
  
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: باید تلاش کنیم دستاوردهای نظام را بزرگ بشماریم و از نظر مقایس ه‎ای به جامعه و دنیا اعلام کنیم که در تکنولوژی کجا بودیم و الان در کجا ایستاده ‎ایم.

 

به گزارش شارا از گرگان، علی ‎اصغر طهماسبی صبح امروز اظهار کرد: امام خمینی(ره) با مدیریت مدبرانه خود انقلابی را بنا نهاد که استکبارستیزی به عنوان یک باور در بین آحاد مردم نهادینه شده همین روحیه استکبارستیزی مردم باعث دشمنی قدرت‎ های بزرگ از کشور ما شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت اطلاع ‎رسانی گفت: امام خمینی (ره) هیچ وقت اطلاع ‎رسانی را منع نکرده بود بلکه هم خودش آن را رعایت می‎ کرد و هم دیگران را توصیه می‎ کرد به این مسئله مهم توجه ویژه‎ای شود.

 

وی با اشاره به اطلاع‎ رسانی در خصوص آزادی دیپلمات ایرانی در یمن خاطرنشان کرد: در داستان آزادی دیپلمات ایرانی در کشور یمن به دست توانای سربازان گمنام امام زمان (عج)، نظام اسلامی با شهامت خبر آن را به صورت شفاف اعلام کرد در حالی که معمولا اینگونه اقدامات که یک حرکت پیچیده اطلاعاتی است از سوی کشورها اطلاع ‎رسانی نمی‎ شود.

 

طهماسبی افزود: نحوه اطلاع ‎رسانی این رخداد نشان می ‎دهد نظام با مردمش حیاط خلوت ندارد به جز مسائل سری که هر نظامی برای دفاع از کیان خود آن را بازگو نمی ‎کند، در بقیه موارد مسائل را صادقانه با مردمش در میان می ‎گذارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مولفه ‎های قدرت در نظام اسلامی ایران، مردم هستند برای همین مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) همیشه مردم را ولی نعمت خود می‎ دانند لذا طبق تاکیدات این بزرگواران نمی‎ شود کاری انجام داد و اطلاع ‎رسانی نکرد.

 

وی ادامه داد: روابط عمومی دستگاه‎ های اجرایی نباید هیچ کاری را مخفی نگه دارند بلکه باید از ظرفیت رسانه ‎ای به خوبی استفاده کنند.

 

 برای حفظ آرامش جامعه باید از بداخلاقی پرهیز شود

طهماسبی افزود: آن چیزی که نظام و دستورات اسلام از آن به عنوان بداخلاقی یاد می‎کند برای حفظ آرامش جامعه باید از آن پرهیز کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه نباید فرهنگ غنی کشور و استعدادسازی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال انجام است، دست کم بگیریم، خاطرنشان کرد: در هفته گذشته و در جریان مذاکرات گروه 5+1 نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیستی در پارلمان آمریکا به جوسازی و دروغ‎ پردازی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته است.

 

وی ادامه داد: الحمدالله این حقانیت انقلاب اسلامی ایران است که دشمنان قدرت نظام را به رخ هم می ‎کشند.

 

طهماسبی اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی اتفاقاتی خوبی در تولید علم با اتکا بر خودباوری جوانان ایرانی افتاده است و رشد علمی در تمام عرصه ‎ها بسیار چشمگیر است.

 

دستاوردهای نظام را بزرگ بشماریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: باید تلاش کنیم دستاوردهای نظام را بزرگ بشماریم و از نظر مقایس ه‎ای به جامعه و دنیا اعلام کنیم که در تکنولوژی کجا بودیم و الان در کجا ایستاده ‎ایم.

 

وی تاکید کرد: نمی ‎توانیم اطلاعات دستگاهی خود را در محدوده خودمان خفه کنیم باید از تکنولوژی روز دنیا برای اطلاع‎رسانی درست، به خوبی استفاده کنیم.

 

طهماسبی اظهار کرد: در حال حاضر برخی اعلام می ‎کنند شکاف نسلی در کشور ایجاد شده باید با استفاده از همه ظرفیت‎ های از جمله شبکه ‎های اجتماعی با اطلاع ‎رسانی به موقع آنها را تحت تاثیر خودمان قرار دهیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: هر چه فضا را ببندیم رغبت مردم برای استفاده از آن فضا بیشتر می‎ شود باید از اینگونه فضاها را برای گسترش آرمان‎ های و ارزش ‎های الهی باز کنیم و از نکات مثبت این ظرفیت‎ های به درستی استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه روابط عمومی وظیفه دارند در حوزه اطلاع ‎رسانی مردم را محرم خود بدانند و از شیوع بداخلاقی در جامعه جلوگیری کنند، تصریح کرد: این بداخلاقی‎ های برازنده نظام ما نیست.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اینکه ما باید به پیشینه خودمان افتخار کنیم چرا که ملتی با فرهنگ و با تمدن هستیم، گفت: اقتدار نظام و اعتمادی که مردم به حاکمیت دارند یک افتخار بزرگ است که باید در جامعه و خصوصا نسل جوان ترویج داده شود.

 

طهماسبی افزود: استکبار جهانی از پیشرفت ‎های تکنولوژی و هسته ‎ای ما هراسان نیستند بلکه آن چیزی که موجب وحشت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده حضور مردم در تمام عرصه‎ های سیاسی، اجتماعی و علمی است.

 

از نظر تولید علمی 11 برابر علمی جهانی پیشرفت داشتیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه بمب هسته ‎ای کشور ایران، حضور مردم ما است، افزود: مردم هوشیار و آگاه ما امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پشتیبان این نظام هستند و در همه حال از انقلاب خود دست نخواهند کشید.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر در عرصه بین ‎المللی برنده واقعی کسی است که از فکر و اندیشه ملت خود استفاده درست کنند، خاطرنشان کرد: ما از نظر تولید علمی 11 برابر علمی جهانی پیشرفت داشتیم.

 

طهماسبی با اشاره به اینکه روابط عمومی‎ ها باید درست به سوالات مشروح خبرنگاران و جامعه پاسخ دهند ولی هم اکنون متاسفانه از رسانه‎ها فراری هستیم، تاکید کرد: در حالی که اگر دست روابط عمومی پر باشد از رسانه‎ ها فرار نمی‎ کند و از این ظرفیت برای پیشبرد منافع سازمانی استفاده درست می‎ کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به نقش موثر رسانه‎ ها در آگاه‎ سازی جامعه گفت: انتشار تصویر شهادت کودک فلسطینی توسط تک تیرانداز اسرائیلی از سوی شبکه‎ های اجتماعی و رسانه ‎ها چهره ددمنشی رژیم غاصب اسرائیلی را برای همگان بیشتر نمایان کرد.

 

وی اضافه کرد: روابط عمومی نباید خود را در گوش ه‎ای مخفی کند باید برآوردی از وضعیت موجود داشته باشد و دنبال اخبار دست چندم نباشد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اطلاعات و نیاز خبری جامعه از سازمان شما باید آنلاین، سریع و به موقع به مردم بازگو شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، طهماسبی با بیان اینکه سیاست‎گذاری و برنامه‎ ریزی در روابط عمومی‎ ها باید یک اصل باشد، خاطرنشان کرد: اگر بازنگری درست از وضعیت خبری روابط عمومی صورت بگیرد آن وقت کارها اثربخش و مطلوب خواهد بود.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد