درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:00   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15970صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 14 اسفند 1393 - 11:29
ارزشمندترین برندهای بانکی جهان
نشریه بنکر در دومین ماه سال 2015 میلای اقدام به معرفی 500 برند برتر بانکی دنیا کرده است. در این گزارش ارزش بنگاههای ارایه دهنده خدمات مالی، بانک‌ها و موسسات مالی مورد ارزیابی قرار گرفته و این رتبه بندی بر مبنای ارزش برند بانک در بازار جهانی صورت گرفته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس گزارش «بنکر» در سال 2015 میلادی، برای سومین سال متوالی بانک ولز فارگو به عنوان برترین بانک انتخاب شد و ارزش برند این بانک برابر با 35 میلیارد دلار آمریکا اعلام شد. ارزش این برند نسبت به سال 2014 میلادی 4.68 میلیارد دلار رشد کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز، اما بیشترین نرخ رشد ارزش برندها در سال 2015 میلادی به بانک‌های چین تعلق داشت و همین رشد سبب شد تا این بانک‌ها دررتبه بندی مذکور بتوانند در جایگاه بالاتری نسبت به سال قبل قرار بگیرند.

برایان اندرسون، تحلیل گر ارشد اقتصادی در مورد این گزارش می گوید: در سالهای اخیر عملکرد اقتصادی بانکهای چینی بسیار خوب بوده است و همین مساله باعث شده است تا ارزش برند انها با سرعت زیادی رشد کند.

در سال 2015 میلادی بانک ICBC چین به عنوان دومین بانک برتر دنیا از نظر ارزش برند انتخاب شد در حالی که در سال 2014 میلادی این بانک در جایگاه ششم دنیا بود. بانک ساخت و ساز کشور چین هم در سال 25015 میلادی به عنوان چهارمین بانک برتر از نظر ارزش برند معرفی شد در حالی که درسال 2014 میلادی نهمین بانک برتر دنیا بود. این بانک در یک سال بیشترین رشد در ارزش برند را تجربه کرد و موفق شد تا ارزش برند خودرا بالغ بر 7.46 میلیارد دلار بیشتر کند. بانک کشاورزی چین هم از جایگاه دهم به جایگاه هشتم رسید و بانک چین با سه رتبه ارتقای جایگاه، به عنوان نهمین بانک برتر دنیا معرفی شد.

طبق گزارش ارایه شده در نشریه بنکر در میان 10 بانک برتر دنیا از نظر ارزش برند وارزش سرمایه، بانکهای کشورهای در حال گذار دیده نمی شود. در سال 2015 میلادی بانک های آمریکا بیشترین ارزش برند بانکی را به خود اختصاص دادند. در این سال ارزش برندهای آمریکایی برابر با 202 میلیارد دلار بود. دومین و سومین کشوری که دارای ارزش بالای برند بانکی هستند، کشورهای چین و انگلستان هستند که در سال 2014 میلادی هم از نظر ارزش برندهای بانکی در رتبه دوم و سوم دنیا قرار داشتند. اما در جایگاه چهارم دنیا بانک های کانادایی بودند که از جایگاه ششم در سال 2014 میلادی به جایگاه چهارم در سال 2015 میلادی رسیدند.

برایان اندرسون تاکید کرد: روند رشد بانکهای کانادا طی سالهای گذشته روندی پایدار و مستحکم بوده است و این رشد می تواند آینده بسیار خوبی در نظام بانکی این کشور ایجاد کند. طی 10 سال گذشته هیچ گاه جهش های ناگهانی در ارزش سرمایه بانکها مشاهده نشده و جایگاه انها تغییر یکباره نداشته و همین مساله نشان دهنده سیساتگذاری درست در نظام بانکی و مالی این کشور است.

در میان کشورهای اروپایی، انگلستان دارای بالاترین ارزش برند بانکی است و بعد از انگلستان، فرانسه قرار دارد که ارزش برند «بی ان پی پاریباس» در این کشور به تنهایی بالغ بر 11.5 میلیارد دلار است و ارزشمندترین برند بانکی در کل قاره اروپا است. این جایگاه بالا در شرایطی بدست آمده است که ارزش برند بی ان پی پاریباس طی یک سال اخیر 5.27 میلیارد دلار تقلیل پیدا کرده است و دلیل آن هم شرایط اقتصادی کشور فرانسه است. مشکلات مالی فرانسه سبب شده است تا در سال 2015 میلادی ارزش برندهای بانکی در این کشور 19 درصد نسبت به سال 2014 میلادی کمتر شود.

 

رتبه

برندهایی که بیشترین رشد در ارزش را تجربه کردند

نام کشور

تغیر در ارزش برند در سال 2015 (میلیون دلار)

1

بانک ساخت و ساز چین

چین

7463

2

بانک کشاورزی چین

چین

4931

3

ولز فارگو

آمریکا

4683

4

ICBC

چین

4656

5

بانک چین

چین

3666

6

بانک کالای چین

چین

3490

7

بانک دولتی هند

هند

2500

8

بانک ثروت ملی استرالیا

استرالیا

2044

9

بانک سیتی چین

چین

1853

10

برادسکو

برزیل

1785

11

سیتی

آمریکا

1692

12

چیس

آمریکا

1662

13

گروه مالی شینهان

کره جنوبی

1432

14

بانک سلطنتی کانادا

کانادا

1413

15

بانک مین شتنگ چین

چین

1405

16

دی زی بانک

المان

1368

17

بانک توسعه شانگهای

چین

1368

18

بانک صنعتی

چین

1271

19

بانک پینگ آن

چین

1046

20

لوید

انگلستان

954


 

رتبه

برندهایی که بیشترین ارتقای رتبه را تجربه کردند

نام کشور

تغیر رتبه نسبت به سال 2014

1

بانک اسلامی قطر

قطر

145

2

بانک تجاری دوبی

امارات

111

3

بانک سرمایه گذاری عربستان سعودی

عربستان سعودی

102

4

بانک عالمنا

عربستان سعودی

100

5

بانک عمومی مراکش

مراکش

98

6

بانک IDBI

هند

96

7

بانک اتحاد اهلی

بحرین

95

8

بانک SNS

هلند

94

9

بانک البلاد

عبستان سعودی

90

10

بانک PAN

برزیل

90

11

بانک سعودی -هلندی

عربستان سعودی

85

12

بانک نانجینگ

چین

84

13

بانک تجاری اورینتال

هند

81

14

بانک عمومی ونیز

ایتالیا

78

15

بانک خارجی هند

هند

77

16

اکوبانک

توگو

77

17

بانک هند

هن

76

18

RATBANK

امارات

74

19

CDIB

تایوان

74

20

بانک مصرف الرعیان

قطر

74


 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد