درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:26   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15959صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 12 اسفند 1393 - 16:34
سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج: یکپارچگی ساختار اطلاع رسانی شهری، عامل ارتقای آگاهی بخشی به شهروندان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج، عدم ارائه گزارش عملکرد مناسب از سوی مسئولان شهرداری به شهروندان را عامل بی اطلاعی مردم از فعالیت های صورت گرفته و نیز بازتاب و بازخورد نامناسب اجرای این برنامه ها دانست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست روابط عمومی و بین الملل شهرداری کرج، عدم ارائه گزارش عملکرد مناسب از سوی مسئولان شهرداری به شهروندان را عامل بی اطلاعی مردم از فعالیت های صورت گرفته و نیز بازتاب و بازخورد نامناسب اجرای این برنامه ها دانست.


به گزارش خبرگزاری آریا از کرج، احمد خیری در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شهرداری کرج، بر ضرورت ایجاد یکپارچگی در اقدامات و فعالیت های شهرداری مرکز، مناطق تابعه و سازمان ها از اعضای حاضر در کمیته خواست با تهیه خوراک مناسب و به موقع، امکان اکران و اجرای شایسته و هماهنگ طرح ها و برنامه ها را فراهم نمایند.

 

وی گفت: ظرفیت های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان در شهرداری طی سال های گذشته مغفول مانده و مسئولان نتوانسته اند نسبت به حجم خدمات و فعالیت هایی که در این دستگاه انجام می شود، اطلاعات لازم را در اختیار شهروندان قرار دهند. بر اساس همین ناآگاهی نسبت به اجرای طرح های خرد و کلان توسط شهرداری، گاه انتقاداتی به این دستگاه مطرح می شود که وارد نیست.

 

خیری، شهروندان مطالبه گر را بزرگترین سرمایه های اجتماعی شهر معرفی کرد و گفت: به رغم دشواری هایی که این امر ممکن است برای مسئولان ایجاد کند، شهرداری کرج خواستار پویایی و مشارکت شهروندی و نیز پرسش گری و مطالبه گری ساکنان است تا از این طریق به اهداف بلند خود دست یافته و بتواند نسبت به این مطالبات، برنامه ریزی صحیح و مدونی صورت دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد