درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 12:30   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15951صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 12 اسفند 1393 - 14:10
روابط عمومی باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، درنشست با روابط عمومی این اداره کل، درجه مقبولیت عملکرد یک سازمان را تابعی از اطلاع رسانی مطلوب و میزان رضایتی دانست که افکار عمومی از عملکرد آن سازمان دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان، درنشست با روابط عمومی این اداره کل، درجه مقبولیت عملکرد یک سازمان را تابعی از اطلاع رسانی مطلوب و میزان رضایتی دانست که افکار عمومی از عملکرد آن سازمان دارد.


به گزارش شارا از روابط عمومی این اداره کل، ابراهیم کریمی جایگاه روابط عمومی در سازمان ها را تعیین کننده موقعیت سازمان ها برشمرد و گفت: یکی از اساسی ترین نیازهای دولت، سازمان ها و دستگاه ها، شناخت و ارزیابی افکار عمومی است تا بتوانند مناسب ترین و منطقی ترین ارتباط را با آن برقرار کرده و عملکرد مطلوب را ارائه نماید.


وی اهمیت شناخت افکار عمومی را به این علت دانست که آگاهی به عقاید به ما کمک می کند که رفتار احتمالی را پیش بینی کنیم و برنامه و سیاستی منطبق اتخاذ نماییم.


کریمی افزود: ارتباط با صدا وسیما درراستای عرضه جایگاه دستگاه و مستند سازی از ظرفیت های موجود مهم است و با فعال سازی سایت های خبری و اطلاع رسانی شایسته و امکان بروز کلیه ظرفیت های شهرستان های استان می توان درراستای معرفی هرچه بهتر عملکرد دستگاه گام برداشت.


وی ادامه داد: روابط عمومی باید همواره با اتخاذ شیوه ها و روش های نوین نسبت به اطلاع رسانی مطلوب وارتباط تنگاتنگ با رسانه های خبری نسبت به معرفی ماهیت و عملکرد اداره کل تلاش نماید.


کریمی همچنین درراستای ارتقای جایگاه روابط عمومی در اداره کل، بر ایجاد کمیته وهسته مشاورین روابط عمومی تاکید داشت و بررویکرد جامع نگری درسایت اطلاع رسانی اشاره داشت.


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان درپایان تصریح نمود: روابط عمومی باید بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری باشد تا بتواند در راستای کمک به اثربخشی اداره کل موثر باشد و با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شود.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد