درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 17:59   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 15909صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 9 اسفند 1393 - 10:25
سازمان ها بدون روابط عمومی در تاریکی به سر می برند
سرپرست روابط عمومی و بین الملل مدیریت شهری کرج از شهروندان به عنوان سرمایه های ارزشمند اجتماعی یاد کرد و با تاکید بر اینکه بدون نگاه ارزشی و دانشی به اقشار جامعه نمی توان انتظار ارتقای سطح مشارکت عمومی و ..
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرپرست روابط عمومی و بین الملل مدیریت شهری کرج پیشبرد اهداف و تحقق اسناد فرادستی توسعه را داشت، اظهار داشت: برای تحقق این مهم، روابط عمومی شهرداری کرج رویکرد «هر شهروند یک رسانه» را دنبال می کند.


احمد خیری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان اینکه ساختار روابط عمومی ها در ایران از نگرش سنتی و فقدان برنامه ریزی و حرکت هدفمند رنج می برد، گفت: بخشی از بی اعتمادی رهبران سازمانها نسبت به حوزه ارتباطات و بین الملل به غرق شدن این واحد در روزمرگی و تاکید بر خدمات محور بودن آن باز می گردد که از فلسفه وجودی خود که همانا «پل ارتباطی بین دنیای درون و بیرون سازمان» می باشد، دور مانده اند و متاسفانه بر عقب ماندن از قافله تکنولوژی و ابزارهای نوین ارتباطی اصرار می ورزند.


وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید به دنبال ارتقای آگاهی و دانش شهروندان و توسعه فرهنگ شهروندی و آموزش های شهروندی باشند، از هزینه کرد در راستای تقویت ارتباط با بدنه جامعه به عنوان بهترین سرمایه گذاری اجتماعی یاد کرد و افزود: گاهی اظهار نظرها و انتقاداتی بین مردم و مسئولان شهری رد و بدل می شود که فی الواقع به عدم آگاهی طرفین از باورها و عملکرد طرف مقابل باز می گردد و متاسفانه تداوم این سوء تفاهم ها موجب وقفه در روند خدمات رسانی می شود و مدیریت شهری را از دستیابی به اهداف و برنامه ریزی ها باز می دارد، ضمن آنکه در طرف مقابل شهروندان را نیز از دریافت خدمات شایسته و در شان محروم می کند که قطعا این یک فرایند باخت – باخت است.


سازمان ها بدون روابط عمومی در تاریکی به سر می برند
این کارشناس حوزه ارتباطات با تصریح بر اینکه بعضا شهرداریها برای احداث تقاطع ها و پروژه های عمرانی زیر بار هزینه های میلیاردها تومانی می روند اما تن به اطلاع رسانی و بیان مناسب عملکردها نمی دهند و در مقابل از رسانه ها انتقاد دارند که چرا آنها به دنبال انعکاس خدمات مدیریت شهری به جامعه نیستند، بیان داشت: در واقع این وظیفه در وهله نخست بر دوش واحد روابط عمومی سنگینی می کند که به مثابه گوش و چشم رهبران سازمانها به پر رنگ کردن نقاط قوت و بیان عملکردها و حتی طرح صادقانه نقاط ضعف همت گمارند و مانع از روی زمین ماندن تلاشها و اقدامات صورت گرفته شوند.

 

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرداری کرج از طرز تلقی و نگاه مدیر ارشد، جایگاه سازمانی مناسب، بهره مندی از امکانات و منابع مناسب، شایستگی و توانمندی نیروهای شاغل و فعالیت های مبتنی بر برنامه ریزی به عنوان عوامل اصلی در موفقیت روابط عمومی ها یاد کرد و آورد: در عصر کنونی که به دهکده جهانی ارتباطات شهرت دارد، سازمانها بدون روابط عمومی در اتاق تاریک به سر می برند و از برقراری ارتباط صحیح با دنیای بیرون و مشتری مداری ناتوان خواهند ماند و در نهایت اثرات سوء این ضعف مفرط در کلیه بخش ها خودنمایی می کند.

 

خوشبختانه در نشست اخیر کمیته ارتباطات و روابط عمومی شهرداری کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری کرج شاهد رقم خوردن رویدادهای خوبی در این زمینه بودیم و مقرر گردید ساختار روابط عمومی در شهرداری کلانشهرها به اداره کل ارتقاء یابد و در ادامه عنوان «روابط عمومی» نیز به «ارتباطات» تغییر کند... به گفته خیری، پایگاه خبری، روزنامه الکترونیک، پرتال انگلیسی زبان، رادیو شهر، مجله شهروندی، سامانه هوشمند مونیتورینگ فضای رسانه ای و... تنها گوشه ای از رویکردهای شهرداری مرکز البرز نسبت به بحث اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی است و تلاش کرده ایم با ایجاد ساختار شفاف و شیشه ای از سازمان نزد افکار عمومی و رسانه ها، به جای پنهان کاری در مسیر ابهام زدایی و آگاهی بخشی حرکت کنیم و در نهایت به نقطه ای برسیم که هر شهروند یک رسانه فعال اجتماعی باشد و بتوانیم در کنار یکدیگر شبکه دانشی و هوشمند ارتباطات و اطلاع رسانی را شکل دهیم.
فاتحان قله های ارتباطات قدرت های برتر جهان کنونی هستند


عضو شورای هماهنگی روابط عمومی های البرز در ادامه روابط عمومی را هنر هشتم خواند و با اشاره به تکیه قدرت های جهانی بر ابزار ارتباطات و موج سواری بر فضای اطلاع رسانی به منظور پیشبرد اهداف و برنامه های از پیش تعیین شده، قدرت برتر در جهان کنونی را در دست کسانی دانست که با فتح قله های افکار عمومی، پیشتاز عرصه تبلیغات و اطلاع رسانی هستند... وی باید تاکید بر اینکه روابط عمومی ها ضمن تبلیغ سبک زندگی ایرانی – اسلامی باید مروج تفکر دینی و اشاعه گر آموزه های انقلابی و در خدمت تعالی ارزش های فرهنگی و اجتماعی باشند، گفت: روابط عمومی ها باید با درک صحیح از شرایط منطقه و جهان و رصد آخرین تحولات داخلی کشور، جریان اطلاع رسانی و افکار عمومی را در مسیر حفظ منافع ملی، ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان انقلاب اسلامی و دفاع از حاکمیت ارزش های دینی هدایت کنند و از این گذر، به آنچه مسئولان نظام از آنان انتظار دارند، عمل کنند.


حرکت روابط عمومی شهرداری کرج به سمت "برندسازی شهری"
خیری گفت: بایستی با تنظیم سند ارزشی و برنامه عملیاتی از طریق: یکپارچه سازی نظام رسانه ای، یکپارچه سازی سامانه های ارتباطی، یکپارچه سازی تبلیغات شهری، تدوین آیین نامه جامع ارتباط با رسانه ها، تهیه بانک های اطلاعاتی تخصصی، تشکیل اتاق فکر با محوریت متخصصین، نخبگان و اساتید و... به دنبال ارتقای ساختار روابط عمومی ها باشیم که خوشبختانه در نشست اخیر کمیته ارتباطات و روابط عمومی کلانشهرهای کشور به میزبانی شهرداری کرج شاهد رقم خوردن رویدادهای خوبی در این زمینه بودیم و مقرر گردید ساختار روابط عمومی در شهرداری کلانشهرها به اداره کل ارتقاء یابد و در ادامه عنوان «روابط عمومی» نیز به «ارتباطات» تغییر کند. وی در پایان بر حرکت روابط عمومی مدیریت شهری کرج به سمت برندسازی شهری، ایجاد شبکه دانشی و ارزشی ارتباطات، بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی، تعامل سازنده با رسانه ها و روابط عمومی شهرداریهای کشور، حضور فعال در شبکه های اجتماعی، تقویت فرهنگ شهرنشینی و ایجاد احساس تعلق خاطر به شهر در شهروندان، فتح قله های جدید ارتباطی، تقویت ارتباط با نخبگان و کارشناسان شهری و... تاکید کرد و خواستار توجه بیشتر مدیران شهری نسبت به مطالبات و دغدغه های مدیران روابط عمومی شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد